Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-etukortti on typerä, 600 € ostoilla vaivaiset 20 € bonusrahaa tilille

Vierailija
02.08.2021 |

Moni peruselintarvike on selvästi halvempi Lidlissä ja tunnettu tosiasiahan on, että asiakkaat maksaa S-ryhmälle kerryttämänsä bonukset takaisin korkeampina keskiarvohintoina tuotteissa.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi sulla siis on valinnan mahdollisuus käydä lidukassa. 

Itse en jaksa, kun niin montaa juttua jotuisin sitten kuitenkin hakeamaan muualta. 

Vierailija
2/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän maksaa sitä 5-Pankin pakollista 3€ kuukausimaksua jo puoli vuotta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuskorttiuskovaiset luulevat saavansa ilmaista rahaa, samoin veronpalautuksia saavat.

Vierailija
4/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla s-pankissa ole mitään kuukausimaksuja tai muitakaan palvelumaksuja.

Vierailija
5/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Lidl on liian kaukana, jotta pystyisin kantamaan ostokset kotiin. Haluaisin edessä työnnettävät laadukkaat ostoskärryt, mutta en ole vielä löytänyt.

Olen harkinnut jo kompakteja kolmipyöräisiä lastenvaunuja johon vaihtaisin vain kassin kopan tilalle.

Bonukset jätän s-tilille, josta käyn nostamassa joka toinen vuosi tonnin.

Alepa on lähikauppani ja siellä henkilökunta on niin ihanaa, että suorastaan rakastan heitä. Koen heidät perheekseni.

Vierailija
6/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kortti muuttuu maksulliseksi, ellei ole muutunut jo.

Vierailija
7/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työtön saada S-Visa-creditkortin?

Vierailija
8/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussakortilla saat ostaa tonnilla ennen kuin saat jonkun hikisen 5 euroa plussarahaa.

Vierailija
9/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussakortilla saat ostaa tonnilla ennen kuin saat jonkun hikisen 5 euroa plussarahaa.

Meinasin just tulla samaa sanomaan. Kaupassa on pakko käydä. Ihan kiva että siitä saa ns kakkostilille muutaman kympin kuussa ja sen voi ilman kuluja siirrää rahastoon poikimaan. Sijoitat etkä koe säästäväsi käyttötililtä riihikuivaa kun bonukset on extrarahaa.

Vierailija
10/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on debit-kortti niin sen voi vaihtaa pelkäksi bonuskortiksi tai visaksi niin ei mene edelleenkään kuukausimaksuja.

Vierailija
11/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kertyy ainakin sitä rahaa ihan huomaamatta. Pari kolme tonniakin on aina välillä. Joskus ostettu jotain isompaa sit kerralla. Esim. nyt kesällä maksoin ilmalämpöpumpun asennuksineen S-tililtä. Vois keskittää vielä enemmänkin, esim. polttoaineet, joita tulee tankattua missä milloinkin. Toki koti- ja autovakuutuksista tulee myös bonuksia. Bonukseen oikeuttavia ostoksia/maksuja tulee 1500-2000e/kk.

Vierailija
12/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonuskorttiuskovaiset luulevat saavansa ilmaista rahaa, samoin veronpalautuksia saavat.

Arvaapas paljonko ilman korttia saa?

Vierailija
13/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli täällä on vain bonuskorttiuskovaisia. Otan osaa.

Vierailija
14/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, kyllähän ne edullisemmat asiat voi ostaa Lidlistä, mutta on se 20€ minun mielestäni tyhjästä aika hyvin. Itse ostan ainakin S-ryhmästä vain silloin, jos se on halvin, lähimpänä, ainoa laatuaan tms. Kuka käskee mennä sinne bonusten takia?

Vierailija
15/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan hyvä summa, jos muutenkin käyttäisi tuon verran kauppaostoksiin. Joka 3. vuosi saa kuukauden ostokset ilmaiseksi.

Vierailija
16/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.s-pankki.fi/fi/kampanjat/mika-muuttuu/s-etukortti-debit-kor…

Muutos koskee vain vanhanmallisia S-Etukortti Debit -kortteja, joilla voi kerryttää Bonusta, maksaa ostoksia sekä nostaa ja tallettaa käteistä vain S-ryhmän toimipaikoissa. S-Etukortti Käteiskortti sekä S-Etukortti Visat ovat jatkossakin kaikille asiakasomistajille ja asiakasomistajatalouksiin kuuluville kuukausi- ja vuosimaksuttomia.

https://www.s-pankki.fi/fi/tiedotteet/2020/s-etukortti-pysyy-jatkossaki…

Vierailija
17/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, moni tuote on centilleen saman hintainen Lidlissä ja Prismassa. Käy vaikka katsomassa jos uskallat. Kummasta kaupasta siis ostaisin kyseiset tuotteet - toisesta saa rahaa takaisinkin ja toisesta ei?

Vierailija
18/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, moni tuote on centilleen saman hintainen Lidlissä ja Prismassa. Käy vaikka katsomassa jos uskallat. Kummasta kaupasta siis ostaisin kyseiset tuotteet - toisesta saa rahaa takaisinkin ja toisesta ei?

Lidl tuotteista saa ruokamyrkytyksen.

Vierailija
19/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, kyllähän ne edullisemmat asiat voi ostaa Lidlistä, mutta on se 20€ minun mielestäni tyhjästä aika hyvin. Itse ostan ainakin S-ryhmästä vain silloin, jos se on halvin, lähimpänä, ainoa laatuaan tms. Kuka käskee mennä sinne bonusten takia?

Lidlin myymälöitä on huomattavasti vähemmän ja minun asuntoni kannalta ne sijaitsevat huomattavasti kauempana kuin paikalliset S-Marketit, joista lähin on 5 minuutin kävelymatkan päässä ja 15 minuutin kävelymatkan säteellä on 5 S-Markettia. Autottomana lähimpään Lidliiin on noin 15-20 minuutin matka polkupyörällä.

Bonusten ohella S-ryhmän asiakasomistajat saavat sitä 100 euron alkuperäissijoitusta vastaan kerran vuodessa 12 % osuusmaksun koron ja ylijäämän palautuksen, jonka suuruus vaihtelee vuosittain 50-80 euron välillä.

Se K-ryhmän Plus-systeemi on huomattavasti vähemmän palkitseva, sillä pahimmallaan pitää käyttää 1000 euroa 1000 Plus-pisteet keräämiseen, josta saa sitten 5 euron arvoisen Plussa-setelin.

Vierailija
20/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just esillä bonuskertymäni tiedot.

Kesäkuulta 80.77 e

Vuoden alusta 450 e.

Meitä on kaksi eläkeläistä ja ruokaan menee n 400 e/kk.

Bensabonuksia vähän ja muutama ruokailu ja Elisan laskut yms.

Ei ole mun mielestä mitenkään vähän.

Taannoin oli rautakauppaostoksia ja ostossumma oli 1600 e ja bonusta 133 e.

🤑🤑🤑

Nämä luvut suoraan tiliotteesta ja HOK:n tulosteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän