S-etukortti on typerä, 600 € ostoilla vaivaiset 20 € bonusrahaa tilille
Moni peruselintarvike on selvästi halvempi Lidlissä ja tunnettu tosiasiahan on, että asiakkaat maksaa S-ryhmälle kerryttämänsä bonukset takaisin korkeampina keskiarvohintoina tuotteissa.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, kyllähän ne edullisemmat asiat voi ostaa Lidlistä, mutta on se 20€ minun mielestäni tyhjästä aika hyvin. Itse ostan ainakin S-ryhmästä vain silloin, jos se on halvin, lähimpänä, ainoa laatuaan tms. Kuka käskee mennä sinne bonusten takia?
Lidlin myymälöitä on huomattavasti vähemmän ja minun asuntoni kannalta ne sijaitsevat huomattavasti kauempana kuin paikalliset S-Marketit, joista lähin on 5 minuutin kävelymatkan päässä ja 15 minuutin kävelymatkan säteellä on 5 S-Markettia. Autottomana lähimpään Lidliiin on noin 15-20 minuutin matka polkupyörällä.
Bonusten ohella S-ryhmän saavat sitä 100 euron alkuperäissijoitusta vastaan kerran vuodessa 12 % osuusmaksun koron ja ylijäämän palautuksen, jonka suuruus vaihtelee vuosittain 50-80 euron välillä.
Se K-ryhmän Plus-systeemi on huomattavasti vähemmän palkitseva, sillä pahimmallaan pitää käyttää 1000 euroa 1000 Plus-pisteet keräämiseen, josta saa sitten 5 euron arvoisen Plussa-setelin.
Mikä tämä on? En mielestäni ole saanut. Missä kuussa se muka maksetaan?
Mä hankin bonuskortin, koska s-kauppa on mun vakiokauppa. Oli myös hyvät liittymisedut... Ilmaista hotelliyötä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, kyllähän ne edullisemmat asiat voi ostaa Lidlistä, mutta on se 20€ minun mielestäni tyhjästä aika hyvin. Itse ostan ainakin S-ryhmästä vain silloin, jos se on halvin, lähimpänä, ainoa laatuaan tms. Kuka käskee mennä sinne bonusten takia?
Lidlin myymälöitä on huomattavasti vähemmän ja minun asuntoni kannalta ne sijaitsevat huomattavasti kauempana kuin paikalliset S-Marketit, joista lähin on 5 minuutin kävelymatkan päässä ja 15 minuutin kävelymatkan säteellä on 5 S-Markettia. Autottomana lähimpään Lidliiin on noin 15-20 minuutin matka polkupyörällä.
Bonusten ohella S-ryhmän saavat sitä 100 euron alkuperäissijoitusta vastaan kerran vuodessa 12 % osuusmaksun koron ja ylijäämän palautuksen, jonka suuruus vaihtelee vuosittain 50-80 euron välillä.
Se K-ryhmän Plus-systeemi on huomattavasti vähemmän palkitseva, sillä pahimmallaan pitää käyttää 1000 euroa 1000 Plus-pisteet keräämiseen, josta saa sitten 5 euron arvoisen Plussa-setelin.
Mikä tämä on? En mielestäni ole saanut. Missä kuussa se muka maksetaan?
Käsittääkseni se on osuuskauppakohtaista. Hok-elanto ei taida maksaa kuin sen osuusmaksun koron tms ja se on maksussa toukokuussa, jos oikein muistan. Vai maksetaanko sitä nykyisin?
Vierailija kirjoitti:
”Mut mä sain 20e!”
Samalla maksoit lafkalle tuosta 20e 60e. Ellei jopa enemmän.
Hölmöläisen matto.
Ihmiset myös laittaa satasia lottoon ja ovat innoissaan kun voittavat 4e. Eihän sitä nyt voi olla lottoamatta, kun kerran rahaakin tulee.
Suosittelen teitä ostamaan stokkan osakkeita. Koska sijoittamalla rikastuu.
Osaako joku täällä edes prosenttilaskua?
Miten teillekin myönnetään pankista lainaa? Ei ihme, että suomalaiset on niin velkaisia.
”Mut ei siinä ollut kuin 17% korko!”
Sinun matikkasi ainakin mättää. Lafkalle on maksettava niistä ostoksista joka tapauksessa, sai bonusta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Bonuskorttiuskovaiset luulevat saavansa ilmaista rahaa, samoin veronpalautuksia saavat.
Sä olet niin hölmö että luulet että muut ovat vielä hölmömpiä.
Vierailija kirjoitti:
”Mut mä sain 20e!”
Samalla maksoit lafkalle tuosta 20e 60e. Ellei jopa enemmän.
Hölmöläisen matto.
Ihmiset myös laittaa satasia lottoon ja ovat innoissaan kun voittavat 4e. Eihän sitä nyt voi olla lottoamatta, kun kerran rahaakin tulee.
Suosittelen teitä ostamaan stokkan osakkeita. Koska sijoittamalla rikastuu.
Osaako joku täällä edes prosenttilaskua?
Miten teillekin myönnetään pankista lainaa? Ei ihme, että suomalaiset on niin velkaisia.
”Mut ei siinä ollut kuin 17% korko!”
Mistä kaupasta saat ilmaiseksi nuo 60e ostokset?
Vierailija kirjoitti:
Sillähän maksaa sitä 5-Pankin pakollista 3€ kuukausimaksua jo puoli vuotta...
Miksi sä sellaista maksat? 😄
Siinä täytyy olla iso perhe ja asumismuoto vaikuttaa. Meillä kahdella tulee n. 500 euroa bonuksia vuodessa, omakotitalo ja mökki tarvikkeineen. Kaksi aikuista ja kolme lasta niin tulee noin 1000 euroa vuodessa tuttava perheellä kerrostalossa. Minäkin löydän ihan kaikki lempi tuotteeni Prismasta enkä aio vaihtaa kauppaa.
Isossa tavaratalossa ei ole koskaan pilaantunutta tavaraa saanut kun pienemmissä kaupoissa jos ei päivämääriä paketissa katsonut suurennuslasilla niin ei tiennyt kuinka vanhentunutta sai. Pikkukaupassa kun tavara ei kierrä niin sitten huijataan niin paljon kun mahdollista. Köyhinä aikoina joskus kävin pienissä kaupoissa ja koskaan ei tiennyt koska meni vatsa sekaisin.