Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-etukortti on typerä, 600 € ostoilla vaivaiset 20 € bonusrahaa tilille

Vierailija
02.08.2021 |

Moni peruselintarvike on selvästi halvempi Lidlissä ja tunnettu tosiasiahan on, että asiakkaat maksaa S-ryhmälle kerryttämänsä bonukset takaisin korkeampina keskiarvohintoina tuotteissa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota minun ostoillani tule bonusta usein ollenkaan, parhaina kuukausina alle 2€. Eikä mitään osuusmaksun korkoja tms. Mutta mitäpä tuo haittaakaan, kävisin muutenkin s-marketissa, lidliä ei edes ole.

Vierailija
22/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee bonusta sähkölaskuista, öljylaskusta, vakuutuksista ja siis ruoka ostetaan pääosin s marketista. Onneksi niilä bonus rahoilla voi maksaa muissa kaupoissa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään suosikkikauppaa, mutta näkyy kertyneen bonuksia 250 e vuoden aikana. Ne menevät rahastoon

K-kaupasta kertyy vielä huonommin. Lisäksi ainakin meidän lähimmässä S- marketissa jaetaan 10 %:n alekuponkeja silloin tällöin. Heinäkuun ruokaostoista sain 25 e alennuksen. Tässä kuussa saan varmaan n. 20 e. Lidlissä on varmaan halvat hinnat, mutta valikoima tosi pieni.

Vierailija
24/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä on osuuskunta, jossa ei keplotella kv konsernisiirtohinnoilla tulosta nollille eikä makseta tolkuttomia bonuksia johdolle. Voidaan antaa pieniä bonuksia asiakasomistajille. Nuo poliitikot kyllä heittäisin mäkeen hallintoneuvostoista. Myös osuuskunta työllistää ja toivottavasti kotimaisuus- ja luomutuotteiden osuus kasvaa jatkossa. Ilmeisesti parantamisen varaa on myös tavarantoimittajien reiluissa hinnoissa, että kannattaa tuottaa suomalaista ruokaa.

Vierailija
25/68 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa kortilla saat tonnin ostoksista 5e...

Vierailija
26/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuota minun ostoillani tule bonusta usein ollenkaan, parhaina kuukausina alle 2€. Eikä mitään osuusmaksun korkoja tms. Mutta mitäpä tuo haittaakaan, kävisin muutenkin s-marketissa, lidliä ei edes ole.

Sama minulla, sinkun ostoksilla bonusta kertyy muutama hassu euro kuukaudessa. Yleensä unohdan ne sinne ja joskus sitten kun käyn katsomassa niin siellä onkin kertynyt ihan mukavasti. Jos S-kaupoissa asioi joka tapauksessa, niin mieluummin olen bonususkovainen kuin jätän nekin ottamatta.

Vierailija
27/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, huikea summa sbonuksia sulla. Minä olen saanut parhaimmillanikin alle 2 euroa kuukaudessa.

Vierailija
28/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä bonuksia yksineläjälle paljoa kuukaudessa kerry, mutta ne menevät suoraan rahastoon, jossa on hyvä tuotto. Tuota voi ajatella säästämisen muotona. Ei edes huomaa säästävänsä. Vuosien saatossa kertynyt ihan mukava summa.

Vierailija
29/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne bonukset tyhjää parempi, koska kävisin tuossa lähi-Prismassa, vaikkei olisi koko bonusjärjestelmää. Kävisin varmasti Lidlissäkin useammin kuin pari kertaa vuodessa, jos sellainen olisi jossain lähettyvillä.

Vierailija
30/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

900e ostoilla saakin jo 45e kuussa.

x12 tekee 540e vuodessa.

Paljonko Lidlissä?

Vierailija
31/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät.

Vierailija
32/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tulee bonusta sähkölaskuista, öljylaskusta, vakuutuksista ja siis ruoka ostetaan pääosin s marketista. Onneksi niilä bonus rahoilla voi maksaa muissa kaupoissa myös.

Mulla tulisikin vakuutuksista reilusti bonusta kun n.200€ kalliimmat vuoteen kun kilpailija.

Muuten kyllä ostan tasaiseen tahtiin K ja S kaupasta. Lidlistä en joka kuukausi.

Vierailija
33/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, moni tuote on centilleen saman hintainen Lidlissä ja Prismassa. Käy vaikka katsomassa jos uskallat. Kummasta kaupasta siis ostaisin kyseiset tuotteet - toisesta saa rahaa takaisinkin ja toisesta ei?

Muuhun puuttumatta, Lidlistä saa myös nykyisin extra-alennuksia, joka ostoskerralla bonuskupongin sekä kuukausiostosten yhteissummasta riippuvan rahanpalautuksen erillisen alennuskupongin muodossa, mikäli ottaa käyttöönsä Lidl Plus -sovelluksen.

Vierailija
34/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mut mä sain 20e!”

Samalla maksoit lafkalle tuosta 20e 60e. Ellei jopa enemmän.

Hölmöläisen matto.

Ihmiset myös laittaa satasia lottoon ja ovat innoissaan kun voittavat 4e. Eihän sitä nyt voi olla lottoamatta, kun kerran rahaakin tulee.

Suosittelen teitä ostamaan stokkan osakkeita. Koska sijoittamalla rikastuu.

Osaako joku täällä edes prosenttilaskua?

Miten teillekin myönnetään pankista lainaa? Ei ihme, että suomalaiset on niin velkaisia.

”Mut ei siinä ollut kuin 17% korko!”

Vierailija
35/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillähän maksaa sitä 5-Pankin pakollista 3€ kuukausimaksua jo puoli vuotta...

Ei mulla s-pankissa ole mitään kuukausimaksuja tai muitakaan palvelumaksuja.

Se kortti muuttuu maksulliseksi, ellei ole muutunut jo.

Maksullisuus koskee vain markkinoilta poistettavia siruttomia kortteja.

Vierailija
36/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plussakortilla saat ostaa tonnilla ennen kuin saat jonkun hikisen 5 euroa plussarahaa.

Meinasin just tulla samaa sanomaan. Kaupassa on pakko käydä. Ihan kiva että siitä saa ns kakkostilille muutaman kympin kuussa ja sen voi ilman kuluja siirrää rahastoon poikimaan. Sijoitat etkä koe säästäväsi käyttötililtä riihikuivaa kun bonukset on extrarahaa.

Minä myös, plussapisteistä ei paljon mitään hyödy. Mutta mielestäni tuo 20 euroa 600 euron ostoksista on jo aika paljon itse asiassa.

Vierailija
37/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho noinko paljon tarvitsee käyttää rahaa että saa tuon 20e. No se tulee helposti kun ostaa kaikkea arkista.

Tänään meni halpis kesäkenkiin jo 50e Prismaan.

Vierailija
38/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä muutu. Se siruton käteiskortti ehkä mutta eihän niitä ole enää edes mummoilla.

Vierailija
39/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa kortista et olisi saanut mitään

Vierailija
40/68 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanmallinen kortti jota ei ole kenelläkään.