av:n paras keskustelu ikinä...
....on (mikä?)?
itse henk.koht. tykkään ehkä eniten viime joulun mökin miina -pohdinnoista :)
Kommentit (74)
Kauheimmat treffit ikinä!!!
Millaisen miehen ottaisit? peukutusketju
Huonoimmat/naurettavimmat lahjat, joita olet saanut?
Suolistoraportti
Aion varjostaa miestäni
Yks poistettu vodkatamponi ketju oli kyllä hauska.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:47"]
Jees, kaksi aloittamaani ketjua mainittu :)
[/quote]
Niin mitkä muka?
[/quote]
Pyjamat lennolla ja jos tarkkoja ollaan, niin ei aloitettu, mutta legendaariseksi tehty autocorrect-viestini takia "Kyläily ja siivoton koti". Autocorrect oli kyllä aito virhe, mutta pyjamat lennolla trolli :)
[/quote]
ahahhaa, mä tiesin!
t: kymppikerhon bonus-kortti:D
Menneiden vuosikymmenten ja -satojen av-aloitukset
Gallup Keksikää kysymyksiä-peukutusketju, jonka aloittajalle pitäisi teetättää joku Kiitos, emme unohda- paita :D
Se instagrammi/pentagrammi-juttu...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:55"]
[/quote]
Niin mitkä muka?
[/quote]
Pyjamat lennolla ja jos tarkkoja ollaan, niin ei aloitettu, mutta legendaariseksi tehty autocorrect-viestini takia "Kyläily ja siivoton koti". Autocorrect oli kyllä aito virhe, mutta pyjamat lennolla trolli :)
[/quote]
Oliko se trolli?
[/quote]
Voi kyllä :)
T.Pyjamalennoista kirjoittanut lentokapteenin vaimo
Kuka oli jäätelötuuttimies?
Muut on tuttuja ja omatkin suosikit löytyy joukosta (kamalin kakkahätä ja varjostaja) mutta tuuttimies on mennyt ihan ohi!? Auttakkee?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:19"]http://www.vauva.fi/keskustelu/3921974/ketju/erikoinen_tapaus_tapasin_yllattain_ex_mieheni
Tämä, en ymmärrä vieläkään.
[/quote]
ei näy, mikä tää on?
[/quote]
Ai, mulla toimii kyllä :o Kokeile googlettaa otsikko jos saat auki sitä kautta. Aloitusviesti kuuluu näin:
Erikoinen tapaus.Tapasin yllättäin ex-mieheni.
Olin eräässä urheilukeskuksessa. Treenien jälkeen jätin pyyhkeeni hetkeksi roikkumaan käytävän naulaan ja käväisin vessassa. Tarkoituksena oli siirtyä sen jälkeen saunaosastolle, utta pyyhkeeni oli hävinnyt. Huonomuistinen kun olen, niin aloin etsimään pyyhettäni varmuudeksi muualtakin, että minne sen pyyhkeen oikeasti jätin... Seurailin jonkun aikaa toisten peliä. Palasin naulakolle ja huomasin pyyhkeeni naulassa, mutta käytettynä. Noh, en mennnyt sitten saunaankaan. Päätin käydä tankkaamassa kahvilassa.
Törmäsin siellä exääni, joka laittoi ruoka-annoksia tarjolle. Haistoin pyyhettäni. Tiesin, että ex oli lainannut sitä. Hiivin hänen selkänsä taakse. Hän kääntyi ympäri. Halasimme pitkään. Sain korvaukseksi pyyheen lainasta lounaan.
Ei olla käyty yhdessä tääsä paikassa, joten aivan yllättävä sattuma. Ei oltu nähty moneen vuoteen. Oli mukaavaa nähdä hänet niin hyvävointisena. Itse olin hikinen, mutta ei sekään tuntunut haittaavan. Mitäs vei pyyhkeeni.
Se missä mies söi aina ne lasten vanukkaat vai oliko ne jogurtteja tai pillimehuja, kuka muistaa?
viime vuoden ajalta mieleen on jäänyt näyttelijä shia lebeouf kaksoisolento, joka lähetti viestejä av-mammalle, ehkä provo kuitenkin
Se missä nainen kertoi että mökillä oli käyty.ne hyytävät kommentit♥
Se, missä ihmiset kuvaili, millasia lahjoja saa piheiltä ihmisiltä. Toisaalta surullinen, toisaalta surkuhupaisa ja naurattava ketju.
[/quote]
Niin mitkä muka?
[/quote]
[/quote]
Oliko se trolli?