av:n paras keskustelu ikinä...
....on (mikä?)?
itse henk.koht. tykkään ehkä eniten viime joulun mökin miina -pohdinnoista :)
Kommentit (74)
Jees, kaksi aloittamaani ketjua mainittu :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:40"]Se missä nainen kertoi että mökillä oli käyty.ne hyytävät kommentit♥
[/quote]
Joo, toi ketju vei yöunet, mut ehdottomasti av:n parhaimmistoa! Ton jälkeen on aina mökillä vähän jännittäny :D
[/quote]
Linkkiä tähän?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:40"]Se missä nainen kertoi että mökillä oli käyty.ne hyytävät kommentit♥
[/quote]
Joo, toi ketju vei yöunet, mut ehdottomasti av:n parhaimmistoa! Ton jälkeen on aina mökillä vähän jännittäny :D
[/quote]
Linkkiä tähän?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:47"]
Jees, kaksi aloittamaani ketjua mainittu :)
[/quote]
Niin mitkä muka?
Norpat ja emättimet :D Se siivousketju, missä kaveriporukka siivoili vuorotellen toistensa luona.
Musta tuli tän palstan vakivierailija kun pokeriforumilla joku linkkas käsikakka ketjuun. Sitten oli muistaakseni: kirjoita runo aiheesta sulla on pieni kyrpä, joka oli kans aivan hillitön
Mä en löytäny tuota kikkeliruno-ketjua, mutta muistaakseni siellä oli aivot nyrjäyttävää sanataidetta... Muistaakseni.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:01"]
Mä en löytäny tuota kikkeliruno-ketjua, mutta muistaakseni siellä oli aivot nyrjäyttävää sanataidetta... Muistaakseni.
[/quote]
Nyt! Joku etsii tän mulle heti! Haluan päästä kivasta osalliseksi :D
Alunperin vuonna 2004 ketju joka sai minut AV:lle oli "hauskinta mitä miehet ovat sanoneet/tehneet synnytyksessä."
Sit legendaarinen vuodelta 2009: "hyi vittu mikä vittu" eli beaverin alapää-pukama-pulma
se jossa ap kertoi miten tyypillinen av-ketju etenee, joka muuttui sitten ihan banaaniksi koko homma =)
munsalan kansallispuku =)
http://www.vauva.fi/keskustelu/118208/ketju/kertokaas_joku_runo_milla_saan_natisti_kerrottua_m
Tällainen löytyi. Kikkelirunoutta.
vastustan homoutta, kysyttävää? - ketju.
oli selkeä provo, mutta niin viihdyttävä.
Oliko se täällä kai mitäsnytillä se ketju jossa aloittaja oli löytänyt miehensä pannuhuoneesta (?) pettämästä itseään ystävänsä kanssa ja julkaisi myös tilanteesta ottamansa kuvan? Se oli aika paha.
[/quote]