Onko ihan so last season olla fb:ssa?
Eli onko kaikki vähänkään älykkäät ihmiset lähteneet sieltä ja juntit ja wt-porukka jäljellä? Olenko käsittänyt oikein? Onko noloa sanoa olevansa facebookissa?
Vähän niinkuin seuraisi salkkareita ja lempilehti on seiska?
Kommentit (11)
Mun lempilehti on Alibi, onko se wt?
Ketä kiinnostaa onko in vai out. Ilmainen ja helppo tapa pitää yhteyttä ihmisiin ja nähdä kuvia ja sen sellaista.
Taitaa ne ajat olla ohi, kun päiviteltiin, saako edes työpaikkaa, jos ei ole fb:ssä ja katsokaa nyt kaikki , miten psykopaateilla EI OLE EDES FB-PROFIILIA!
Todella.
Riippuu iästäsi. Siellä on nykyään viiskybäset kertomassa kuulumisiaan. Parikymppiset ovat jo muualla.
Ei se tunnu parikymppistenkään keskuudessa olevan out. Itse en facebookissa ole ja ystävät suoraan sanoen painostavat minua liittymään sinne kukin milläkin perusteella. Jään kuulemma ulkopuolelle kaikesta eikä kukaan vaivaudu kertomaan minulle asioita joita on jo kertaalleen facebookkiin kirjoittanut.
Silti en ole liittynyt enkä aiokkaan
Onhan se aika ysäriä, jotkut mummot siellä vielä on.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:08"]
Riippuu iästäsi. Siellä on nykyään viiskybäset kertomassa kuulumisiaan. Parikymppiset ovat jo muualla.
[/quote]Joo ja trokaamassa jotain shampoita ja alkkareita kirppissivuilla, kommentoimassa iltapäivälehden sivulla päivän polttavia aiheita, jossain elä, naura, rakasta -ryhmissä... joo reps kops ja heippa.
Facebook - ei enää ikinä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:13"]
Ei se tunnu parikymppistenkään keskuudessa olevan out. Itse en facebookissa ole ja ystävät suoraan sanoen painostavat minua liittymään sinne kukin milläkin perusteella. Jään kuulemma ulkopuolelle kaikesta eikä kukaan vaivaudu kertomaan minulle asioita joita on jo kertaalleen facebookkiin kirjoittanut.
Silti en ole liittynyt enkä aiokkaan
[/quote]Asut varmaan aika maalla.
Kyllä se on täsmälleen juuri noin.