Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa taas sotkuperheen vierailu.

Vierailija
16.08.2014 |

Ei, edelleenkään ei olla päästy niistä ihmisistä eroon. Olen avautunut tästä perheestä jo varmaan puolenkymmentä kertaa tänne. Huomenna taas tulossa meille. En varmasti saa unta ensi yönä. 

Suoraan sanominen ei ole auttanut. Siivouslaskun lähettäminen vierailun perään ei ole auttanut. Siis mikään ei auta. Oli jo vaihe, jolloin ei nähty meillä, oltiin muualla, ulkotiloissa tai HopLop-tyyppisissä sisäleikkipuistoissa. 

Nyt on isot juhlat, joihin ei olla tätä perhettä kutsuttu, mutta juuri kuulin, että ovat siinä luulossa, että heidätkin on kutsuttu. En voi käännyttää ovelta pois. 

Kuolen.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
102/107 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:22"]

Sori OT mutta MITEN voi jättää jonkun siskoista kutsumatta?

[/quote]

Vaikka siksi, ettei välitä jonkun siskon seurasta. Ei sukulaisuus takaa hyviä välejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tästä ketjusta. AP:n tapa kertoa sotkuperheen käynnistä on viihdyttävää luettavaa. :)

Täytyykin palata ketjussa taaksepäin...

Vierailija
104/107 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin lukitsen/suljen ovet huoneisiin, joihin en tahdo vieraitten menevän, tarjoilen tarjottavat keittiössä (varsinkin lapsille), sekä olen ovella vastaanottamassa/lähettämässä matkaan vieraat, jolloin mitään juoksenteluja ei pääse syntymään. Ex-kälyni oli vastaava boheemiämmä, jonka lapset oli suoraan saatanasta, niin silloin oli minimitarjoilut keittiössä kaikkein huonoimmista astioista, sitten lapset istutettiin lastenhuoneeseen, josta oli siirretty matot pois, kaikki vähänkään tärkeät lelut oli siivottu piiloon, katsomaan dvd:tä. Minulle riitti ekakerta kun olivat kylässä, esikouluikäinen poika otti tarjottava kerrallaan, nuolaisi ja tunki takasin tarjottimelle, nuorempi tytär huitaisi muumimukin lattialle, äiti ja isäpuoli vaan naureskeli ja vähän pyyhkivät jälkiä. Poikamme huoneessa ko. kersat hajotti kaikki Lego-rekat/yms...

Vierailija
105/107 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

ap miten meni juhlat?

Vierailija
106/107 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:23"]

Heip! Minulla heräsi mielenkiinto, että oletteko koskaan käyneet kylässä heidän luonaan? Millaiselta siellä näyttää?? (sensaatiohakuisesti)

[/quote]

Ollaan käyty, kaksi kertaa. Siellä on todella sekaista, jopa siis niinä juhlapäivinä, joina ollaan siellä käyty. Lasten lelut levällään, tiskiä pöydillä. Heillä on koira, jonka tavaroita, ruokaa ja vettä saattaa olla ihan missä vaan. Koira saa myös hypätä ihmisten syliin sohvalle, makoilla lasten sängyillä ja näin toisella käynnillä sen juovan vessanpöntöstä vettä. 

Siellä lapset ottivat pöydästä ruokaa ja kulkivat ruoka kädessä tai suussa ympäri kotia. Kukaan ei syönyt pöydässä, paitsi me. Heillä on pieni asunto, paikalla on siis ollut meidän perheen lisäksi molemmilla kerroilla ihan muutama ihminen, 2-3. 

Nämä kaksi kertaa olivat kesällä ja lapset juoksivat eestaas ulos ja sisälle ilman kenkiä. Riekkuivat pihalla hiekkalaatikossa ja kiipeilivät puissa, tulivat välillä kotiin ja käsiä pesemättä ottivat taas jotain herkkuja pöydistä ja menivät takaisin ulos tai mitä vain. 

Minulla oli koko ajan sellainen olo molemmilla kerroilla, että haluan äkkiä pois. Jos oltaisiin oltu vain muuten vain iltaa viettämässä, ei olisi ehkä niin ahdistanut, mutta näillä kerroilla oli juhlavaatteet päällä ja koko ajan sellainen olo, että ei kai vaan se koira hyppää syliin tai perheen lapset lähmäise kakkukäsillään mekkooni jotain.

ap

[/quote]

Ei nyt millään pahalla, mutta kuulostat todella tiukkikselta. Lasten kuuluukin riekkua ja leikkiä. Ei heiltä voi vaatia samaa käytöstä kuin aikuisilta.

Mitä kamalaa sitäpaitsi voi tapahtua, jos mekkoosi tulee pieni kakkutahra? Se on vain vaate.

Nuo aikaisemmat ketjusi toki kuulostavat vähän oudoilta. Luulisi, että lapsia olisi ohjeistettu käyttäytymään kylässä sentään siististi. Vaikka vahinko kävisikin, mielestäni heidän vanhempiensa pitäisi tajuta tarjoutua se siivoamaan tai laittaa lapsensa siivoamaan omat sotkunsa. Aika epäkohteliasta jättää omien lasten sotkut emännän siivottavaksi.

Onko joskus sattunut niin, että heidän lastensa sotkiessa teillä, ovat jopa tarjoutuneet siivoamaan, mutta sinä kohteliaana olet estellyt ja siivonnut itse? Jospa he tästä syystä kuvittelevat sinun mielelläsi siivoavan kaiken sotkun. Tai sitten käyttävät kohteliaisuuttasi hyväkseen.

Vierailija
107/107 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vedä överit, lytö niiden lasta tms. ei siitä ensikertalainen paljon mitään saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi