Hei sinä tatuoitu ihminen! Vastaapa:
Tiedätkö googlaamatta, mistä Watergate-skandaalissa oli kyse?
Kommentit (38)
No tietenkin tiedän. Minusta se on ihan yleissivistystä tietää, mistä siinä on kyse.
Miten tää liittyy mun tatuointeihin? Tiedän kyllä. Tiedätkö sinä mitä tarkoittaa ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen... googlella tai ilman ;)
No kertokaa. Ei riitä "kyllä minä"..
Tiedän. Sitä en sen sijaan tiedä, mitä asiaan vaikuttaa se, onko leimaa ihossa vai ei.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:28"]
No kertokaa. Ei riitä "kyllä minä"..
[/quote]Googlaa. Tosin sivistymätön ihminen ei taida sitäkään osata.
En ole tatuoitu mutta saanko silti vastata. :/ Jotain tekemistä oli Nixsonin kanssa? Heitän vain muistin särösiä ilmaan. Pitänee hankkia tatuointi?
Kirjotin tonki sitten väärin. Hitto mä oon tauoimaton....
Totta kai. Itseasiassa katsoin tänään Drunk Historyn jakson aiheesta, oli ihan hauska muttei parhaimmasta päästä. Ensimmäisen kerran siitä kyllä opetettiin jo peruskoulussa. Eikä sen tapahtumien listaaminen todistaisi mitään, ne kopsaa wikistä viidessä sekunnissa.
4/10, jaksoihan tähän provoon vastata
Tiedän toki. Mutta minun kuuluukin tietää, kun teen väikkäriä poliittiseen hissaan. :)
Täällä tatuoitu koira. Emäntäni laittoi korvaani tatuoinnin että saa minut karkureissuilta takas.
En tiedä waterloosta mitään, eikä se mitenkään liity tatuointiini.
Miten tatuoinnit liittyy tuon tietämiseen?
Olen 38-vuotias kahden akateemisen tutkinnon suorittanut hyvätuloinen yritysjohtajatar Espoosta, ja minulla on kaksi siistiä ja tyylikästä pientä tatuointia, mutta miksi nuo demokraattien vanhat asiat ja tietovuodot kiinnostaisivat tai koskettaisivat minua mitenkään? Toki persikkainen syväkurkku (Deep Throat) on ehdoton suosikkiposkipunavärisävyni Nars-kosmetikkamerkiltä.
No minulla ei tatuointeja ole, mutta alempaa sosiaaliluokkaa olen. Ja en tiennyt, nyt tiedän. Kiitos ap!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:27"]
No tietenkin tiedän. Minusta se on ihan yleissivistystä tietää, mistä siinä on kyse.
[/quote]
Onko Jenkkien juttujen ja etenkin sisäpoliittisten sellaisten tietämys jotenkin kamalan sivistävää meille kultturelleille eurooppalaisille, ja onko se edes yleensäkään koskaan ollut?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:01"]
Täällä tatuoitu koira. Emäntäni laittoi korvaani tatuoinnin että saa minut karkureissuilta takas.
En tiedä waterloosta mitään, eikä se mitenkään liity tatuointiini.
[/quote]
Waterloo on se kun koiran pissi suihkuaa kun pääsee vihdoin ulkoilemaan. Eli tiedät sinä ;D
Tietysti... N37v