Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isorintaisen kannattaisi pukeutua?

Vierailija
02.08.2021 |

Olen muuten aika hoikka, mutta rinnat isot. Olen käyttäynyt litistäviä urheiluliivejä, mutta näytän niissä vähän oudolta. Löysät yläosat saa näyttämään paljon tukevammalta kuin mitä olen.
Miten kannattaisi pukeutua, millaiset vaatteet toimii hyvin? Tavoitteena näyttää siistiltä, asialliselta, jopa tyylikkäältä ja hoikalta. Olen aika pitkä, 35-vuotias, lantio kapea ja pitkät jalat. Ylävartalo aika lyhyt, ei sellainen tiimalasimalli. Vaatekoko 38.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAISET!

PUKEUDUTTE JUST SIIHEN KAUNIISEEN VAATTEESEEN, JOSTA TYKKÄÄTTE!!!!

Ottakaa valta itsellenne takaisin omasta pukeutumisestanne. Näet ihanan paidan ---> ostat sen. Niin tekevät kaikki muutkin ja sitä varten niitä myydään <3

On olemassa kauniita peittäviä paitoja. Se on ollut aina mun tyyli.

Vierailija
62/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa miten tv kuuluttaja Riikka Varras pukeutuu. Hänellä on myös suuret rinnat, mutta on onnistunut pukeutumisessa niin, etteivät ne tunge etualalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha niitä on hävetä. Laitoin eilen vähän avoinaisen kietaisumekon päälle, kun lähdin asioille, ja en muista, milloin olen viimeksi saanut niin ystävällistä kohtelua miehiltä. Auto päästi mut kivasti suojatielle paikassa, jossa ne ei normisti jarruta ikinä, kassa pakkasi ostokset, ovikin avattiin. Minäkin isorintainen ja hoikka.

Olen huomannut saman. Ei minulla mitään jättiryntäitä ole, mutta ihan kivan kokoiset.  Kun kesällä pukeudun kivoihin mekkoihin ja hieman avonaisemmin, autot päästävät minut suojatielle, ovia pidetään auki, asiakaspalvelijat tervehtivät iloisemmin jne. Vastaantulijat jopa hymyilevät. Ja saan tällaista kohtelua sekä miehiltä että naisilta. Viileällä säällä tällaisesta ystävällisyydestä taas ei ole tietoakaan.

Vierailija
64/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAISET!

Ottakaa valta itsellenne takaisin omasta pukeutumisestanne. Näet ihanan paidan ---> ostat sen. Niin tekevät kaikki muutkin ja sitä varten niitä myydään <3

Sinun osoitteesi on terapia mikäli luonnolliset ruumiinosat häiritsevät. Pienirintaisilla ei ole oikeutta tietynlaisiin vaatteisiin, vaan kaikki vaatteet kuuluvat kaikille :)

Vierailija
65/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa miten tv kuuluttaja Riikka Varras pukeutuu. Hänellä on myös suuret rinnat, mutta on onnistunut pukeutumisessa niin, etteivät ne tunge etualalle.

Rinnat ovat etualalla. Ei niitä tarvitse, eikä pidä hävetä tai salailla.

Vierailija
66/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAISET!

Sinun osoitteesi on terapia mikäli luonnolliset ruumiinosat häiritsevät. Pienirintaisilla ei ole oikeutta tietynlaisiin vaatteisiin, vaan kaikki vaatteet kuuluvat kaikille :)

Mun tissejä tuijotetaan aina vaikka ei ole tyrkkypaita päällä. Arvaa vituttaako?

Vierailija
67/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä täällä.

Kannattaa katsoa bravissimo-nettikaupasta, heidän vaatteissa huomioitu isorintaisuus hyvin. Muistaakseni sieltä löytyy myös siistejä kauluspaitoja jos sellaisia toimistotyössä haluaa käyttää.

Vierailija
68/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mallia Sirkka-Liisa Anttilasta.

Olikohan se Turkka Mali, joka sanoi että Forssassa on tasan kaksi nähtävyyttä ja Sirkka-Liisa Anttilalla on ne molemmat 😀

Vierailija
69/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vältän kukkamekkoja, lyhyitä ja leveitä yläosia, suoria takkeja, paksuja neuleita, poolopaitoja, naruolkaimia, paitoja, joissa on hyvin pieni kaula-aukko, suoria ja väljiä paitapuseroita tai neuleita. Ne näyttävät ihan kivoilta muiden päällä, mutta hoikka, kapealanteinen ja isorintainen nainen näyttää niissä kamalalta. Suosin aika paljon yksivärisiä vaatteita, aika lailla tummia värejä, mustaa, tummansinistä, tummanharmaata, toisaalta valkoista ja punaista. 

Isorintainen näyttää vääränlaisissa vaatteissa pulskalta, vaikka olisikin hoikka. Ujot isorintaiset kärsivät aidosti tuijotuksista (kyllä niitä tuijotetaan), huutelusta (sitä tapahtuu oikeasti) ja rinnoille puhumisesta. Tätä ei ehkä tapahdu kaikille, luulisin, että nainen pitää kokea muutenkin viehättäväksi, pelkät isot rinnat eivät riitä. 

Rinnoissa ei ole mitään häpeämistä, mutta muistan erään kesän, kun päätin, että minäpäs en enää piittaa mistään vaan pukeudun kun muutkin. Laitoin valkoisen narutopin päällen ja suuntasin maauimalaan. Matkalla tuli vastaan keski-ikäinen pariskunta, jossa mies tuijotti lasittuneesti ja nainen sihahti minulle jotain, joka kuulosti epäilyttävästi h--ralta. Vähän latistui fiilikset ja totesin, että samat säännöt ei koske kaikkia.  Toisaalta olen myös huomannut, että kauniissa mekossa rinnat sopivast esillä saa positiivista huomiota ja luo ehkä ympärilleen jotan lämpöäkin.

Vierailija
70/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vinkkejä täällä.

Kannattaa katsoa bravissimo-nettikaupasta, heidän vaatteissa huomioitu isorintaisuus hyvin. Muistaakseni sieltä löytyy myös siistejä kauluspaitoja jos sellaisia toimistotyössä haluaa käyttää.

Kannattaa pitää kiirettä jos sieltä jotain haluaa tilata. Bravissimo nimittäin lopettaa vaatemallistonsa kokonaan, myyvät vanhat varastot loppuun ja uutta ei enää tule.

Vierailija
72/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan vartalon myötäistä ja tissejä korostavaa ja paljastavaa.

Ei mitään typeriä säkkejä.

Vierailija
73/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja isorintainen nainen😍😍😍😍.

Vierailija
74/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantavasti ja antavasti.

Vierailija
75/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi F-kuppi. V-mallinen kaula-aukko. Ei kauluksia. Hihat mieluimmin pitkät tai hihaton. Puolipitkä hiha korostaa rintoja. Itse käytän työvaatteissa usein pitkiä huiveja joko pitkänä tai sidottuna vähän alle olan. Kauluksettomia jakkuja. Aika hyvin voi pukeutumisella siirtää katseita pois rinnoista.

Vierailija
76/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas koen usein saavani lähinnä ärtyisää kohtelua, jos esim. näin kesällä olen pukeutunut nätisti ja avoimiin kauluksiin. Esim. jos olen pyytänyt julkisella paikalla apua, ja sitten töissäkin (siellä tosin en pukeudu avonaisesti); moni mies ei katso päinkään ja puhuu tiuskimalla. Voisiko olla, että jotkut kokevat laittautumisen tyrkyttämisenä ja hermostuvat siitä? Vaikka en siis todellakaan ole mikään tyrkky, minusta on vain kiva näyttää kauniilta.

Aina vaan kuulee näitä kokemuksia, että kauniisti ja naisellisesti pukeutuva nainen saa ylenpalttisen mukavaa kohtelua, ja se on jopa klisee. Itse en ole huomannut sellaista tapahtuvan.

Vierailija
77/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tietää. Etenkin asiallinen konttoripukeutuminen mietityttää, en jaksa tissien tuijottelua enää sekuntiakaan. Vaatekoko 38 ja tissit J-kupit...

Paitapuserot. Ehkä jakku? Ja ei niitä makkarankuori malleja jotka näyttävät beekupillisellakin roisilta.

Omaa kokoa, ei liian pieniä.

Vierailija
78/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkiudu eroon?

Vierailija
79/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oioi nainen mun makuuni.Hoikka mut isot rinnat.Vartalomyötäisiä paitoja tai avonainen kaula-aukko mekko päälle.

Vierailija
80/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauttaisin pienemmiksi nämä G-kuppiset, jos uskaltaisin. Olen 165 pitkä ja muuten hoikka.

Mies tykkää, mutta olisihan kokonaisvaikutelma sopusuhtaisempi, jos olisivat vähän pienemmät.

V-aukkoiset, pienehkökuvioiset yläosat yksivärisen alaosan kanssa on ollut toimiva malli. Optinen harha, heh. Ei aina jaksaisi mustiakaan vaatteita käyttää, niillä saa kyllä yläosan muotoja vähän häivytettyä. Ei paitapusereroita eikä muita nappipaitoja. Nyt löysin täksi kesäksi kivanmallisia, tyylikkäitä pellavamekkoja Para Ti putiikista Ompusta. Pitää olla siro malli, mutta ei saa kuitenkaan olla pintaa nuoleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme