Miten isorintaisen kannattaisi pukeutua?
Olen muuten aika hoikka, mutta rinnat isot. Olen käyttäynyt litistäviä urheiluliivejä, mutta näytän niissä vähän oudolta. Löysät yläosat saa näyttämään paljon tukevammalta kuin mitä olen.
Miten kannattaisi pukeutua, millaiset vaatteet toimii hyvin? Tavoitteena näyttää siistiltä, asialliselta, jopa tyylikkäältä ja hoikalta. Olen aika pitkä, 35-vuotias, lantio kapea ja pitkät jalat. Ylävartalo aika lyhyt, ei sellainen tiimalasimalli. Vaatekoko 38.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Pukeudutte niin kuin Adriana Fenice, teette instagram ja onlyfans -tilit ja hyvin pian kieriskelette rahassa! Mutta töihin tietenkin pukeudutte asiallisen säädyllisesti.
Lähtisitkö "moottoriveneilemään" tämän neidin kanssa? https://www.instagram.com/p/CR4meR8BPPN/?hl=fi
😍🤤🍉
Pitäisiköhän ihana Adrian -neito minua vähän liian vanhana, kun olen 40 -kymppinen akateeminen mieshenkilö? Mutta jos ei pitäisi, niin voitaisiin käydä vaikkapa maalaismarkkinoilla katsomassa lehmiä ja syömässä herneitä sekä omenapiirakkaa vaniljakastikkeella! Illemmalla kun loppukesäinen taivas hohtaa oranssinpunaisena ja vähän uhkaavana voisimme tehdä pienen lenkin rauhallisella pururadalla ehkäpä vain verryttelyasut yllämme ja sen jälkeen idylliselle aivan autiolle rannalle vielä uimaan.
Silittäisin ihanan Adrian -neitosen hiuksia ja hän hymyilisi minulle kainosti. Kesäisellä aivan autiolla hiekkarannalla halaisimme toisiamme ja kuiskaisin Adrianin korvaan, että olet maailman kaunein naisolio! Adrian naurahtaisi viehkeästi ja riisuisi bikinien yläosan pois. Emme kuitenkaan olleet rannalla enää aivan yksin, vaan läheisestä puskasta jokin hahmo tarkkaili meitä punaisena hohtavine silmineen. Tunsin kun minulla pimeni päässä ja muistan, että seuraavaksi heräsin omasta sängystäni hyvin hikisenä. Eikä ihkuihanasta Adrian -neidosta jälkeäkään.
No, onneksi on paljon muitakin hyvin rintavia neitokaisia internetissä, kannatta katsoa keitä Adrian Fenicellä on seurannassa. Itse suosittelen esim. Olyria Royta ja miksei sitä venäjänsuomalaista Pashaakin. Ja Abbi Secraa on sitten vähän varttuneempaan makuun täydellinen rintavan feminiinisyyden huipentuma! Eli eivät rintavat uhkean upeat maailman kauneimmat naiset aivan helposti lopu tästä maailmasta!
Herkut esille jos on mitä näyttää 🤔
Haluaisin pikaisesti tutustua sinuun.
iso v kaula aukko näyttää parhaalta, jos tunika niin laittaa vaikka vyön sellasen koristeellisen, ettei näytä teltalta. kietaisumekot sopii hyvin iso rintaiselle kun ne saa vyötäröltä pieneksi.
täytyy vaan korostaa vyötäröä asuis et ei näytä lihavalta, ja rinnat voi näkyä vähän ja korostua kun nehän on naiselliset. huivi kaulal jos haluaa suunnata katsetta pois rinnoista myös isot korut vois sopia.
vaatteiden ylä osa mustaa tai muuta tummaa väriä ja ala.osa vaaleampaa niin voi tasapainottaa isoa ylä osaa.
Klassinen tyyli 😉
https://i.pinimg.com/originals/9a/93/e5/9a93e5575b10e2c830ab5e7a49c0acd…
Mulle jäi ikuinen trauma tisseistäni ja konttoripukeutumisesta. Aikoinaan olin ostanu tulenpunaisen puhvihihaisen neuleen, jossa oli melko laaja tiensuu. Olin 16-vuotias. En edes kunnolla tajunnut että mulla oli isot tissit. Muistan kyllä että työpaikan miehillä oli sinä päivänä asiaa mulle usein. Olen tummahiuksinen ja -silmäinen.
Kun kello lähestyi 16:a niin konttoripäällikkönainen tuli sanomaan mulle, että voitko pitää tuota puseroa vaikka vapaa-ajallasi. Töihin se ei sovi. Kysyin miksi koska neule oli uusi ja tykkäsin siitä enkä kalastellut huomiota. Hän sitten sanoi, että tiensuu on liian avoin.
Tästä mulle jäi trauma.
Nykyisinhän melkein tissivakokin saa näkyä.
Jos olisi rahaa, teettäisin vieläkin rintojen pienennyksen, vaikka olen jo vanha. Isot tissit on hankalat kaikin tavoin. Ikinä en ole rinnoistani nauttinut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi ikuinen trauma tisseistäni ja konttoripukeutumisesta. Aikoinaan olin ostanu tulenpunaisen puhvihihaisen neuleen, jossa oli melko laaja tiensuu. Olin 16-vuotias. En edes kunnolla tajunnut että mulla oli isot tissit. Muistan kyllä että työpaikan miehillä oli sinä päivänä asiaa mulle usein. Olen tummahiuksinen ja -silmäinen.
Kun kello lähestyi 16:a niin konttoripäällikkönainen tuli sanomaan mulle, että voitko pitää tuota puseroa vaikka vapaa-ajallasi. Töihin se ei sovi. Kysyin miksi koska neule oli uusi ja tykkäsin siitä enkä kalastellut huomiota. Hän sitten sanoi, että tiensuu on liian avoin.
Tästä mulle jäi trauma.
Jos olisi rahaa, teettäisin vieläkin rintojen pienennyksen, vaikka olen jo vanha. Isot tissit on hankalat kaikin tavoin. Ikinä en ole rinnoistani nauttinut.
Tiensuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä mulle jäi trauma.
Jos olisi rahaa, teettäisin vieläkin rintojen pienennyksen, vaikka olen jo vanha. Isot tissit on hankalat kaikin tavoin. Ikinä en ole rinnoistani nauttinut.Tiensuu?
Pääntie kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä mulle jäi trauma.
Jos olisi rahaa, teettäisin vieläkin rintojen pienennyksen, vaikka olen jo vanha. Isot tissit on hankalat kaikin tavoin. Ikinä en ole rinnoistani nauttinut.Tiensuu?
Pääntie kenties?
Paidansuu + pääntie = tiensuu
Kaverin , pukeutumis-ja vaatekonsultti, puolesta kyselen kuvaa AP:stä. Lupasi konsultoida ilmaiseksi.
- setämies kilttimies-
Sellaista päälle missä viihdyt itse. Hyviä eli kadehdittavia puolia kannattaa korostaa, ei piilottaa.
Kateelliset vain yllyttää pienennysleikkaukseen - onko isot arvet ihanat vai kookkaat rinnat?
Pienennysleikkauksesta jää todella rumat arvet. En kehottaisi menemään, ellei ole tosi paljon ongelmia. Itsellä oikea rintaliivikoko ja -malli ovat auttaneet tosi paljon. Ei ole hartiat tai niska enää kipeä.
Litistävät rintsikat ja peittävä paita.
Luulisin, että isorintaisen kannattaa pukeutua vaatteisiin. En tietenkään ole asiasta aivan varma, sillä olen mies ja rintani ovat kohtuullisen pienet ja kiinteähköt, joskaan eivät mitään kuntosaliraavasta.
Henkilökohtaisesti ajattelen, että isorintaiset voivat pukeutua kuten haluavat ja pienirintaiset myös. Koska pidän pienirintaisista enemmän, toivon, että he pukeutuisivat vähemmän. Naisten rinnoista saa mukavia seksuaalissävytteisiä ajatuksia. Jotkut naisetkin kai saa.
- Rasvainen setä, joka kuvittelee olevansa nuorempi ja viriilimpi kuin enää on -
NAISET!
PUKEUDUTTE JUST SIIHEN KAUNIISEEN VAATTEESEEN, JOSTA TYKKÄÄTTE!!!!
Ottakaa valta itsellenne takaisin omasta pukeutumisestanne. Näet ihanan paidan ---> ostat sen. Niin tekevät kaikki muutkin ja sitä varten niitä myydään <3
Vierailija kirjoitti:
Riippunee siitä mitä haluat miehiltä.
?????
Mitä ihmettä yrität sanoa tällä kommentilla?
Oletko vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Poolopaita päälle 😜
Näkyy tissit kuin olisi alasti.
Mulla on suht isot rinnat ja tuntuu että tavallinen ahdaskauluksinen t-paita korostaa niitä kaikkein eniten. Miesvaltaisessa toimistossa nuorena naisena en todellakaan halua korostaa rintojani, muulla kuin töissä ei ole niin väliä.
Parhaita on hiukan avarakauluksiset topit, joissa on napit ja kaulus. Näitä vaan on vaikea löytää sellaisia, joissa pysyisi napit kiinni... V-mallinen kaula-aukko toimii myös. Käytän mieluummin vähän löysiä kuin kireitä paitoja.