Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isorintaisen kannattaisi pukeutua?

Vierailija
02.08.2021 |

Olen muuten aika hoikka, mutta rinnat isot. Olen käyttäynyt litistäviä urheiluliivejä, mutta näytän niissä vähän oudolta. Löysät yläosat saa näyttämään paljon tukevammalta kuin mitä olen.
Miten kannattaisi pukeutua, millaiset vaatteet toimii hyvin? Tavoitteena näyttää siistiltä, asialliselta, jopa tyylikkäältä ja hoikalta. Olen aika pitkä, 35-vuotias, lantio kapea ja pitkät jalat. Ylävartalo aika lyhyt, ei sellainen tiimalasimalli. Vaatekoko 38.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää. Etenkin asiallinen konttoripukeutuminen mietityttää, en jaksa tissien tuijottelua enää sekuntiakaan. Vaatekoko 38 ja tissit J-kupit...

Vierailija
2/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuleet, huivit ja suorat takit. Kesällä peittävämpi kevyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pukeutua mahdollisimman paljastavasti. Ihan oikeesti.

Vierailija
4/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat takit ja puserot saa juuri näyttämään siltä, että on iso joka paikasta. Mä sanoisin, että sellaiset slimmatut paitapuserot (joo, tosi vaikeaa löytää, jos on rintoja) ja a-linjainen alaosa, ehkä topit (eivät avoinaiset) ja slimmattu jakku päälle jne. 

Vierailija
5/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan vaan näkyä jos näkyy, ja tarvittaessa joku poolopaita päälle.

Konttoripukeutumiseen suosittelen teettämään kauluspaitoja omilla mitoilla, niin istuu nätisti vyötäröltä ja napit pysyy rintojen kohdalta kiinni.

Rinnathan on naiselliset, eikä minua haittaa yhtään jos vako näkyy tai rinnat muutoin erottuu.

Vierailija
6/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii parhaiten avara pyöreä tai v-mallinen pääntie ja tyköistuva paita. Pieni pääntie ja löysä paita saa minut näyttämään hehtaarilta. Poolopaidassa olen pelkkää tissiä.

Paras tulos on, kun yhdistää tiukan paidan kellohelmaan. Siinä tulee tiimalasiefekti.

Viileämmällä puen t-paidan päälle neuletakin tai kauluspaidan, joka napitettu vyötäröltä.

G70

Vierailija
7/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha niitä on hävetä. Laitoin eilen vähän avoinaisen kietaisumekon päälle, kun lähdin asioille, ja en muista, milloin olen viimeksi saanut niin ystävällistä kohtelua miehiltä. Auto päästi mut kivasti suojatielle paikassa, jossa ne ei normisti jarruta ikinä, kassa pakkasi ostokset, ovikin avattiin. Minäkin isorintainen ja hoikka.

Vierailija
8/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ahtaat tai olemattomat kaula-aukot kannattaa unohtaa suosiolla. Tiedän että vaatii päänsisäistä asian käsittelyä kun nunnakaapukin näyttää päällä seksiasulta, mutta antaa näkyä vaan kun on mitä näyttää on minunkin neuvoni :)

Vierailija
9/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman väljän malliset paitapuserot on hyviä. Kokoa 38 käyttävä ei näytä tukevalta. Tissipidat kannattaa unohtaa.

Vierailija
10/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen mahdollisimman paljastavasti, että pääsen tirkkaamaan.

- kilttimies setämies-

Vierailija
11/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistoon avarampi kaula-aukko, jossa ei kuitenkaan näy tissivakoa. Korkea kaula-aukko tai poolo vain korostaa rintoja. Vyötäröä kannattaa korostaa edes vähän muotoon leikatulla yläosalla, itse en ehkä laittaisi mitään superkireää töihin vaikka olisin minkä mallinen tahansa. Kauluspaidat todennäköisesti joutuu teettämään, mutta istuvat vaatteet on kyllä ihanat.

Vierailija
12/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pukeutua mahdollisimman paljastavasti. Ihan oikeesti.

Niin, jos haluaa huomiota. Jos taas ei halua että kaikki pervopenat kyylää niin sitten suosittelen vähän peittävämpää.

Vierailija
13/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja puhun, esiinnyn ja koulutan työssäni paljon. Koen, että mahtitissit suoraan sanottuna ovat vain haitaksi tässä hommassa ja syövät vakuuttavuutta, etenkin naisten osalta. Joskus niitä ihan oikeasti jopa kommentoidaan.

-1

Vierailija
14/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-aukkoinen puku on hyvä.

Vierailija
15/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidannappi auki ja Diili-ohjelmaan menestymään.

Vierailija
16/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja puhun, esiinnyn ja koulutan työssäni paljon. Koen, että mahtitissit suoraan sanottuna ovat vain haitaksi tässä hommassa ja syövät vakuuttavuutta, etenkin naisten osalta. Joskus niitä ihan oikeasti jopa kommentoidaan.

-1

Eipä vain minun kuulteni ole kommentoitu, eikä vakuuttavuushaittoja ole ollut. Kukaan ei ole koskaan esimerkiksi keskustellut rintojeni kanssa, vaikka se kuuluu olevan uhkeiden naisten riesana. Katsominenkin on osattu hoitaa niin, ettei se herätä huomiota tai näy ollenkaan.

17/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-1

Ihmiset ovat vain kateellisia upeille rinnoillesi. Oikeasti kaikki naiset haluaisivat vähintään samanlaiset!

Vierailija
18/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse rintojen pienennysleikkausta. Elämänlaatusi paranee huikaisevasti.

Vierailija
19/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-1

Eipä vain minun kuulteni ole kommentoitu, eikä vakuuttavuushaittoja ole ollut. Kukaan ei ole koskaan esimerkiksi keskustellut rintojeni kanssa, vaikka se kuuluu olevan uhkeiden naisten riesana. Katsominenkin on osattu hoitaa niin, ettei se herätä huomiota tai näy ollenkaan.

Pahinta on se kun palaverin jälkeen joku kollega naureskelee, että eipä tuo [asiakas] varmaan edes tiedä miltä sinä mahdat näyttää tai mitä piirsit siihen fläpille. Onneksi nykyään työskentelen etänä.

Vierailija
20/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä malliesimerkki. Tyylikästä ja paljasta pintaa,  mutta ei kuitenkaan liian paljastavaa:

https://www.instagram.com/p/-zJro-QmhF/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi