Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdetaanko lentokoneissa yölennoilla pyjamat päälle?

Vierailija
16.08.2014 |

En tiedä, onko tämä tyhmä kysymys. Olen ensimmäistä kertaa ikinä lähtemässä lentäen ulkomaille. Olen käynyt autoreissuilla Euroopassa ja laivoilla Ruotsissa ja Virossa. 

Lento lähtee vähän ennen puoltayötä ja lentomatka on 13 tuntia, lentokoneessa pitäisi siis nukkua. Onko siellä peitot ja tyynyt? Vaihtaako kaikki pyjamat päälle vai nukutaanko siellä päivävaatteissa? Onko lentokoneissa mitään mahdollisuutta pestä meikkejä pois, pestä hampaita aamulla jne? Vai onko siellä vain joku pieni WC-koppi, niin kuin joissain pitkän matkan busseissa?

Kiitos, jos joku viitsii vastata.

Kommentit (568)

Vierailija
561/568 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyhmiä kysymyksiä vaan vastaukset voivat olla tyhmiä.

Vierailija
562/568 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Liian seksikkäissä yöasussa ei ole soveliasta olla, puhumattakaan että nukkuisi alasti. Olen kerran yhdellä lennolla todistanut tilannetta, kun arviolta kolmikymppinen neito todellakin kävi vaihtamassa ( vai mahtoiko olla valmiiksi jo puettuna ) sellaisen baby doll asun, voin kertoa että herätti huomiota :D

Jos on mitä näyttää, niin sitä pitää näyttää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/568 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskin Elonikin vaihtaa.

Vierailija
564/568 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:44"]

Tosi suloinen mielikuva, kaikki siellä pupupyjamissa ja tohveleissa jonottamassa vessaan hampaanpesuun. <3

[/quote] Tää oli ihana. Hihittelen :)

"Hampaanpesuun" = kaikilla vain yksi pestävä hammas 😂

Vierailija
565/568 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Seksikäs hoitsu tulee riisumaan sut ja auttaa sua ton pyjaman pukemisessa...ja vähän muussakin...

Vierailija
566/568 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöllä oli aina kiva raidallinen yöpyjama jossa oli muuminkuva selässä ja muumitohvelit. 

Vierailija
567/568 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En ole lukenut koko pulinapläjäystä.

Vastaus kysymykseen yöpaidasta jne riippuu missä luokassa matkustaa:

- economy eli turisti eli sikaluokassa: istut tuolilla, ei siinä voi nukkua vaaka-asennossa eli olet normaalikuteissasi, korkeintaan on viltti päälläsi

- economy plus: tuolisi kallistuu enemmän kuin sikaluokassa, viltti päälle ja nukkumisen yritystä

- business luokka: moderneissa koneissa istuin menee (lähes) vaaka-asentoon - ehkä yöpaita

- ensimmäinen luokka (mannertenväliset lennot, 1. luokkaa ei ole kaikilla lentoyhtiöillä): vain taivas on rajana - ääri tapauksessa sinulla on oma HUONE omalla wc:llä suihkuineen päivineen - yöasu jne tarjotaan lentoyhtiön toimesta - rahalla saa ja rollssilla pääsee!

Pari kertaa on menty pallon ympäri ynnä useita muita pitkiä lentoja - sikaluokassa kärsitty. Youtube videoilta voi katsella miten väyräämmät lentelevät.

Vierailija
568/568 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:44"]

Tosi suloinen mielikuva, kaikki siellä pupupyjamissa ja tohveleissa jonottamassa vessaan hampaanpesuun. <3

[/quote]

xD

"""Ja jos on tapana kotona nukkua alasti niin voit tehdä sen myös lennolla.  Olen itsekin lentänyt pitkän lennon aina Colombiaan asti muistan että koneessa on yöllä pimeetä. Itse olin kyllä kaikki vaatteet päällä kun olen sen verran laiska etten jaksanut alkaa riisuu yön ajaksi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi