Minkäs arvomerkin/tuomion annatte tälle blogille?
Blogin pitäjällä kaksi lasta edellisestä avioliitostaan, uusi lapsi tulossa uudelle miehelle.
Koirana saksanpaimenkoira, kroppa täynnä tatuointeja, kiroilee... :D
Av-palstan kiroissa olevat aivoni kirkuvat punaisella WT-WT-WT!!!!!-sotahuutoa, mutta mun on PAKKO myöntää että ohan tää blogi aivan HELVETIN hauska. Mua naurattaa aina ja oon ihan totaali koukussa. :D
Uskalsin tän alotuksen tänne laittaa, koska vaikka tämä haukuttaisiin täällä alempaan helkuttiin, uskon että blogin pitäjän maailma ei siitä romahda. :DD
Noh, tuomionne, arvon tuomaristo? ;)
Kommentit (26)
Mun mielestä tuo ei ole sellainen perinteinen wt, jota wt:llä yleensä tarkoitetaan. Mä käsitän valkoroskan sellaiseksi Duudsonit ohjelman Jasmin ja Aksu -tyyliseksi. Tuo bloggaaja on sellaista toisenlaista roskasakkia tyyliin Sofia Ruusila ja Esko Eerikäinen. Sellaista Ed Hardy trashia. Mutta en saa tästä valkoroskaviboja.
aika kevyesti täällä jaellaan "valkoroska"-tuomioita. joku ihminen on siis mielestänne roska? ihminen jota ette edes tunne? avaisivatko nämä WT-huutelijat hieman omaa elämäänsä. jotain vtun tradenomeja kuitenkin vai?
Nopeasti vain selasin enkä lukenut yhtäkään artikkelia loppuun mutta nopeasti:
- Todella kaunis nainen
- Hauskan ja mielenkiintoisen näköinen blogi
- Kiroilu aivan kamalaa. En kestäisi lukea yhtään. -" TEE SE VITUN SALAATTI" ?? (niskakarvat nousee pystyyn :D)
Ilmeisesti noi kirosanat on tarkotettu tekemään blogista rento ja konstailematon vailla minkäänlaista hienostelua, mutta pieleen meni ja pahasti. Kirosanat on tässä todella niin päälleliimattuja ettei ole tosikaan. En nimittäin usko, että kukaan 26-vuotias kahden lapsen äiti on tuollainen suustaan. EI voi olla!
Ilman sanaa avioliitto ja koira voisi tässä olla kyse Karosta
Kiroilee ihan livenäkin noin. :-S "hae se VITUN maito sieltä!!!!" karjui ex-miehelleen joskus kaupassa ollessamme samaan aikaan. Huhuhuh!!!
Käytän sanaa klitoris mahdollisimman paljon" öööö wtf :----DDD
Mukava blogi, ei nyt vielä irrottanut hymyä kummempaa mutta kehityskelpoinen on. Kiroilua vähentäisin, vitullakaan ei ole enää mitään väliä jos sitä koko ajan hokee. Muuten kivasti lappilainen meininki, tulee mieleen parikin sieltä päin kotoisin olevan blogia. Otapa muuten niistä mallia, vähemmän kiroilua mutta enemmän värkkäämistä ;)
No se vittu sana nyt ei ole mitenkään cool, olit tatuoitu whitetrash tai et.
Kuvat oli paikka paikoin ihan kivoja, mutta olenhan minä 30-vuotiaana auttamatta tämän blogin kohderyhmän ulkopuolella. Noi topista tursuilevat tissit ei tuo kauheasti lisäarvoa mutta eiköhän hänkin kasva aikuiseksi jossain vaiheessa.
No ei kyllä iskenyt yhtään muhun tuo blogi. No onneksi ei tarvitse ikinä enää lukea. Tais olla ap:n oma blogi.
Hyvähän tämä oli, erottuu massasta ainaski!;-)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:44"]Hyi saatana.
[/quote]
en jaksa seurata nuorten blogeja, silti hauskemman oloinen kuin monet herkkutattiblogit
Sodankylästä kotosin, oli kauhea koulukiusaaja ja uhkailija. Irc-galleriassa kehuskeli raivareillaan ja hakkaamisillaan. Nykyään rauhottunu ja tasoittunu. Kaunis kuin mikä :)
En jaksais lukea tuommoista p****n hokemista. Eikä kyllä muutenkaan vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.
APUA!!! SE LINKKI JÄI!!!!
Sinä se! Anteeksi. :(
-ap
Hauska!:D kirjottaa kyllä sujuvasti, mutta tuntuu että blogin taso laski huimasti uuden blogin myötä, luin siis aikaisempaa blogiakin, my kind of livin-nimistä.. :)