Oletko huomannut 40+ naisena että parhaiten sinulla sopivat miehet parisuhteeseen löytyvät vähän vanhemmista ikäluokista, esim 55+?
Kommentit (98)
Jos mies on sinkku vielä 55-vuotiaana, jotain on pielessä.
Öööh miksi haluaisin ukon, joka eläköityy vähintään kymmenen vuotta ennen minua, varsinkin kun itsellä niitä aktiivisia työvuosia on vielä reilusti?
Juu ei. Omaa ikäluokkaa ja parin vuoden heitto suuntaan tai toiseen on ok, tai sitten pitää olla melkoinen ihmemies, että edes harkitsen lähivuosina omaishoitajaksi ryhtymistä.
Naisena esiintyvä mies taas vauhdissa.
N35 ja M50
Tämä sopii minulle, ei pelailtu.
No itse olin 33v kun tapasin mieheni 46v. Nyt ollaan 47v ja 60v ja hyvin pyyhkii, joten allekirjoitan väitteesi.
Totta turiset, jos miehellä on farmariasu.
Vierailija kirjoitti:
Pakstasensoreille banneja.
Olen 42-vuotias ja onneksi sain juuri hieman testattua markkina-arvoani, kun pääsin 20-vuotiaan käsivarsille. Eli jos pitäisi alkaa parisuhdetta etsimään, niin toivoa olisi saada itseäni nuorempi mies eikä mitään ikäloppua eläkeläistä!
Onko myös tyköistuva paita , farmarit ja tennarit ?
Älä viitsi tyrkyttää taas papparaismiehiä, kun naiset ahdistuvat. Nuorekas mies varmaan käy joillekin.
Miksi pitäisi 40 täytettyäni vaihtaa itseäni nuorempi mieheni johonkin ikäloppuun kääkkään? Ei ole mitään halua ryhtyä muumion omaishoitajaksi.
Olen huomannut että mikään määrä vastauksia ei riitä AP:ole vaan tätä asiaa kysytään satoja kertoja? Onko AP vajaa?
En ikinä ottaisi noin paljon itseäni vanhempaa miestä. Ex-mieheni oli minua 6 vuotta vanhempi, eron jälkeen löysin melkein heti ihanan miehen joka on minua 2 vuotta nuorempi. Hyvä näin.
Nainen 40v
No ei sovi minulle vanha ukko parisuhteeseen.
55+ ikäiset miehet sopivat parhaiten 55+ ikäisille naisille. Tämä on fakta.