Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä kadonneelle ystävälle!

Vierailija
16.08.2014 |

Laita terveisiä esim. lapsuus/nuoruusajan ystävälle, johon olet menettänyt yhteyden. Hänelle, jolla joskus oli tärkeä sija elämässäsi. Ehkä saat terveisiä itsekin :)

Tässä omat terveiseni teinivuosien bestikselle: S, en muuten enää kertaakaan suostu nukkumaan teltassa maa-ampiaispesän päällä!

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralle terveiset ja onnittelut unelmien opiskelupaikasta! Kolmas kerta toden sanoo :)

Vierailija
82/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:51"]

Lauralle terveiset. Kaipaan, enkä ihan ymmärrä,  mikset vastannut yhteydenottopyyntöihini pois muuttoni jälkeen. Mehän olimme vasta lapsia... teininä tiet johti yhteen taas saman koulun muodossa, vaan et vieläkään minulle suostunut vastaamaan edes hei. Kun vain tietäisin, miksi. Olit paras ystäväni silloin lapsena monta vuotta, olisi ollut kiva pitää edes kaveruudesta kiinni.. 

[/quote]

Laita tämä Laura romukoppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:31"]

Joku kaipaili Virpiä. Haluatko kertoa tarkemmin mistä ja minkä ikäinen?

[/quote]

Kuopio, -68 ja veli alkoi S, äiti E

Vierailija
84/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura! Ala- ja yläaste oltiin samalla luokalla.. Mutta jostain syystä välit viilenty.. Vieläkö sinulla on Nyytti niminen kilpikonna?

Vierailija
85/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kamoon.

"hei sinä laura helsingistä!1 sinulla oli pikkusisko ! kävimme yläastetta samassa!! sinulla oli koira!1 vannoimme ystävyyttä t. M"

tosi todennäköistä tämä että saisitte vastauksen.

Yrittäkääpä etsiä joitain tietoja jostain muualta, löydätte varmasti.

Vierailija
86/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:28"]Katja Espoossa! Oltiin samalla osastolla vuonna 2008 samassa paikassa töissä, minä kesäduunissa :) ei me ehkä ihan ystävystyä keretty mutta jäit mieleeni tosi ihanana ja lämpimänä ihmisenä. Toivottavasti suunnittelemasi juhlat onnistuivat täydellisesti! En ollut silloin vielä facebookissa niin en voinut pyytää sinua kaveriksi, ja sukunimeäsi en tietenkään muista.

T. M

[/quote]

Kerro vähän lisää katjasta? Millä kirjaimella alkaa työpaikka?

[/quote]

J:llä.

t. M

Vierailija
87/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J H. Muutit yllättäen enkä ikinä löytänyt sinua jotta olisin voinut kysyä kuulumisia. Varastelit minulle tikkareita.

Vierailija
88/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 16:37"]J H. Muutit yllättäen enkä ikinä löytänyt sinua jotta olisin voinut kysyä kuulumisia. Varastelit minulle tikkareita.

[/quote]

Kaupunki/ikä?

Vierailija
89/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne! Sinulla oli Jonna niminen isosisko, ja teillä oli dandiemontinterieri Dina! Äitisi oli töissä pankissa (?) ja sinulla oli myös Rölli niminen kissa.. :) 

Vierailija
90/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Jyväskylästä, en tiedä minne katosit. Oltiin samalla ala-asteella kolmannesta luokasta asti ja yläasteella. Lukio erotti. Riparilla jaettiin sama huone, oli tosi hauskaa. Olin kirjeleikissä "salainen ystäväsi". Missä lienet nykyään, yhtäkkiä kauan sitten vain katosit, mesestä, netistä ja kaikkialta. Pelkään että olet tehnyt itsemurhan. :( Toivottavasti vielä joskus kuulisin sinusta.

Vierailija
91/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:03"]

Heidi K. jouduin katkaisemaan välimme, sillä tunsin ettet omalta osaltasi panostanut ystävyyteemme. Liian monta peruttua tapaamista, liian kevyillä tekosyillä.

[/quote]

Millä alkukirjaimella etunimesi alkaa? T: Heidi

[/quote]

Yritän uudestaan, koska tämä jäi vaivaamaan! Hui, tulee mieleen kaupunki joka alkaa K-kirjaimella :)

H.

Vierailija
92/96 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, Turusta. Oltiin parhaita kavereita ala-asteella ja vielä ylasteellakin ihan ok ystäviä. Kasvettiin kai erilleen. Mulla on ikävä niitä aikoja on kaikki oli helppoa ja vilpitöntä. Muistatko vielä meidän kokkiohjelman, jota katseltiin mökin ikkunasta?

T:M

Vierailija
93/96 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/96 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:55"]

Up!

[/quote]

Uppasitko saadaksesi multa terveiset? Tiedät kyllä missä asun, voisitko poiketa? Kotona oleilen, puhutaan hieman. Odotan sua. Vaikka sanoin, ettei voida olla ystäviä enää, mutta ei se niin mene. En mä niin tunne sisimmässäni. Tule!!! 

Vierailija
95/96 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:55"]

Up!

[/quote]

Uppasitko saadaksesi multa terveiset? Tiedät kyllä missä asun, voisitko poiketa? Kotona oleilen, puhutaan hieman. Odotan sua. Vaikka sanoin, ettei voida olla ystäviä enää, mutta ei se niin mene. En mä niin tunne sisimmässäni. Tule!!! 

[/quote]

En upittanut, näitä on vaan kiva lukea.

Tiedän erään, joka noin voisi minulle sanoa, mutta sanoisin takaisin vain että vihaan sua. Joten... en odota terveisiäsi.

Vierailija
96/96 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ei ole koskaan ollut aitoja ystäviä. ihmiset ympärilläni ovat käyttäneet minua vain hyväkseen. esim. pitäneet yhteyttä kun heillä on ollut tylsää, pyytäneet kylään tai halunneet minun seuraani vasta kun kukaan muu ei ole päässyt. Minä olen ollut aina viimeinen mahdollisuus. Nyt vasta aikuisena sen ymmärrän, ja olen alkanut arvostamaan itseäni ja jättänyt sellaiset "ystävät". Pärjään paremmin yksin kuin olevani varakaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän