Oon ihastunut mun panokaveriin, vaikka päätin ettei tätä tapahdu. Kannattaako olla hiljaa asiasta mikäli toivoo seksin vielä jatkuvan?
Vai kokeilla kepillä jäätä? Pitääkö vain lopettaa suhde vähin äänin ennen kuin sattuu ja lujaa? Tyhmää mutta ei olla puhuttu suhteen laadusta mitään koko kesän aikana, enkä tiedä millä ajatuksilla/panostuksella tyyppi tässä mukana.
Kommentit (15)
No itseä loukkaa että kelpaan vain seksiin ja olen laittanut yhteydenpidon jäihin, en pysty ihastumaan johonkin joka vain käyttää minua
Kertoisin ja kysyisin mitä ajattelee, jos vastaus satuttaa niin lopettaisin suhteen.
Kyllä sitä seksiä saat muualtakin jos olet nainen ja edes suht koht normaalin näköinen. Tulisi hyväksikäytetty olo tollasessa suhteessa jossa itsellä tunteet pelissä ja toinen käyttää vain seksiin.
Kaikkeen ihmiset alkaakin. Lopeta epätoivoinen tilanne. Arvosta itseäsi.
No kyllähän ne tunteet näkyy puolin ja toisin jos niitä on.
Kerrot panolle, että tää orgasmi ei muuten ollut teeskennelty, ja lisää tätä kiitos. Sitten vain sen mukaan miten etenee. Nauti miitä sinulla on!
Oikeasti vähän kadehdin sinua. Älä yritä enemmän pakottaa kuin sinulla jo on. Toki enemmänkin voit saada..
Rupesin seurustelemaan panokaverin kanssa kun kärysin sivusuhteesta. Oli tarkoituskin kärähtää jossain vaiheessa, koska petti ensin minua.Ei siis panokaverini, vaan nykyinen exäni petti. En osaa neuvoa.. M
Mistä löydätte voimia päättää (seksi)suhteen, jossa huomaat olevasi kiintynyt ja toisen tunteet eivät vastaa?
ei ap
No täällä olisi mies kommentoimassa. Mun mielestä sun kannattaisi vaan kertoa, ehkä jotenkin varovaisesti kyselemällä, että haluaisiko viettää aikaa enemmän yhdessä muutenkin kuin vaan panemisen merkeissä tai vaan kertoa suoraan, että sun ei ollut tarkoitus ihastua, mutta nyt niin on käynyt. Kaikki muu ainoastaan syö sinut elävältä ja sittenhän tiedät + miehet arvostaa suoraa puhetta. Voi käydä hyvin tai ei, mutta jos ei niin ainakin paraneminen alkaa heti eikä joskus kun saat kunnolla korvillesi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydätte voimia päättää (seksi)suhteen, jossa huomaat olevasi kiintynyt ja toisen tunteet eivät vastaa?
ei ap
No siitä kiukusta että toinen käyttää hyväkseen
Koska toinen antaa orkun. Niin koet että rakastat. Aivot on mielenkiintoinen elin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
No siitä kiukusta että toinen käyttää hyväkseen
Tai ennemminkin häpeästä että annat toisen käyttää sinua tunteetta samaan aikaan kun itselläsi on tunteita, jos kerta sovittu juttu
Sano sille vaan. Sittenhän näet. Mitä häviät? Ne panot joissa hukkaat joka kerta palan itseäsi kun et saa tunteillesi vastakaikua.
Onko miehiä palstalla? Tai tietty naisetkin voi kommentoida mitä on vastaavassa tilanteessa itselle käynyt.