Terveisiä kadonneelle ystävälle!
Laita terveisiä esim. lapsuus/nuoruusajan ystävälle, johon olet menettänyt yhteyden. Hänelle, jolla joskus oli tärkeä sija elämässäsi. Ehkä saat terveisiä itsekin :)
Tässä omat terveiseni teinivuosien bestikselle: S, en muuten enää kertaakaan suostu nukkumaan teltassa maa-ampiaispesän päällä!
Kommentit (96)
Leena porista. Ala-asteella ystäviä oltiin. Yläasteella tiet loittonivat ja erosivat kun muutimme pohjanmaalle. Oon monesti miettinyt, mitä sulle kuuluu! Sun äiti sairastui, sen muistan. Olit tosi hiljainen, mutta kahdestaan meillä oli kivaa. Oot ollu mielessä! Anteeksi kun en osannut olla parempi ystävä, olis pitänyt yrittää enemmän. Toivottavasti sulle kuuluu hyvää :) olis kiva vaihtaa kuulumisia! T mira
Hei te kaikki rakkaat ystäväni. Anteeksi, että en ole pitänyt yhteyttä teihin moneen vuoteen. Elämäni on ollut todella rankkaa, raskasta ja olen kokenut erittäin ikäviä ja vaikeita asioita. En ole jaksanut pitää yhteyttä. Tosin kenenkään teidän suunnaltakaan ei ole tullut yhteydenottoja. Olitteko sittenkään ystäviäni?
Joku kaipaili Virpiä. Haluatko kertoa tarkemmin mistä ja minkä ikäinen?
Selene Kalliosta! Lähdit jotenkin yllättäen, muutit pois. Tykkäsin olla kanssasi, enkä osannut varautua lähtöösi. Tästä on nyt jo kohta 30 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:40"]Terkut Iirikselle. Muistan vieläkin kun jossain seurakunnan leirillä leikittiin pehmokoirilla että ne on Hopeanuoli ja Riki :D
[/quote]
Kaupunki?
M., Kiitos kirjeestäsi, kauan sitten...Elämässäni oli silloin niin vaikeaa, etten jaksanut vastata. Näin aikusena oikein ymmärrän, kuinka vahva ja hieno ihminen olet ollut jo lapsena (vaikkei tuolloin oltukaan edes kovin läheisiä ystäviä).
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:30"]Terkkuja H:lle. Olet edelleen sydämessäni <3
[/quote]
P???? <3
Paula, mulla on sua ikävä. Uskon, että tiedät syyn käytökselleni. En vain kestä nähdä sinun kärsivän aina uudelleen :'(
Terveisiä Tainalle! Olit paras ystäväni 80 - luvun lopusta (eli ala-asteelta) eteenpäin. Meillä oli ihan parhaat leikit yhdessä ja pidin sinua todella luotettavana ystävänä. Yläasteella ystävyytemme alkoi väljähtyä mutta satunnaisesti vaihdoimme kuulumisia kirjeitse parikymppisiksi asti. Toivottavasti olet onnellinen ja saanut elämältä kaiken, mistä olet haaveillut! Ajattelen sinua aina silloin ja tällöin. Ehkä joskus vielä jossain tiemme kohtaavat?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:49"]
Suvi, olisin halunnut olla vielä kaverisi, ja uskon että tiedät sen...
[/quote]
mikä kaupunki?
t. Yks Suvi
[/quote]
Lahti + ymp.
Marjaana J, olit ainut oikea ystäväni teinivuosina. Koulut erotti meidät. Yritin ottaa sinuun uudelleen yhteyttä kymmenisen vuotta sitten, tuloksetta. Olit niin kaunis silloin, olet varmasti vieläkin. Terveisiä jos näet tämän, kaipaan sinua. T. M
Tiina, soita ja tule vaikka käymään. En viitsi enää yksipuolisesti, joten siksi en enää soittele, kun tuntuu, ettet ole kiinnostunut. Olisi kiva nähdä, vaikka sinulla onkin paljon uusia tuttavia miehesi kautta.
Päivi K. Turun Runosmäessä, olit ainoa ystäväni, kun muutin toiselta paikkakunnalta. Kiitos! Viidennellä luokalla, olikohan vuosi -87. M.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:44"]I: olit villi ja erilainen tyttö, nykyään yhden lapsen äiti. Toivon että kaikki on hyvin. Joskus laitoit minut vannomaan että ollaan ikuisesti ystäviä, mutta niin se vaan aika erottaa... ei muistella pahalla!
[/quote]
Kertookohan tämä minusta? Millä paikkakunnalla asut?
Merjalle terkkuja! Hypittiin laiturilta veteen ja ajettiin sun mopolla. :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:52"]Merjalle terkkuja! Hypittiin laiturilta veteen ja ajettiin sun mopolla. :)
[/quote]
Ja sulla oli poni nimeltään Inkkari :)
Olit paras ystäväni.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:49"]Suvi, olisin halunnut olla vielä kaverisi, ja uskon että tiedät sen...
[/quote]
Nan.. Helsingissä nykyään?
Mari A Päijät-Hämeestä! Stalkkaan sua aina välillä Facebookista, mutten uskalla pyytää kaveriksi. En oikein tiedä, miten selittäisin sen, että vuosikausien jälkeen lähestyisin juuri sua, miksei siskoasi.
Jotenkin elämä on johdattanut meitä samaan suuntaan ehkä enemmän - en tiedä, tämän olen analysoinut itse. Olit mun ensimmäinen ja paras ystävä tosi pitkään, vaikka muutin aika äkkiä pois. Sen jälkeen muutamia kirjeitä, jotka lopulta loppuivat yläasteelle mentäessä. Tutustuttiin siis päiväkodissa ekaa kertaa. :-)
Olisi ihana kuulla missä menet.
- MK
Minä kanssa haluaisin tietää nr. 69 lisää! En onnistunut lainaamaan mobiilissa :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:49"]
Suvi, olisin halunnut olla vielä kaverisi, ja uskon että tiedät sen...
[/quote]
mikä kaupunki?
t. Yks Suvi