Terveisiä kadonneelle ystävälle!
Laita terveisiä esim. lapsuus/nuoruusajan ystävälle, johon olet menettänyt yhteyden. Hänelle, jolla joskus oli tärkeä sija elämässäsi. Ehkä saat terveisiä itsekin :)
Tässä omat terveiseni teinivuosien bestikselle: S, en muuten enää kertaakaan suostu nukkumaan teltassa maa-ampiaispesän päällä!
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:13"]eeeeei vittu. on siinäkin ajanviete.
[/quote]
Parhaimmassa tapauksessa saattaa saada yhteyden vanhoihin tuttaviin...
No aika kaukaa haettua kuule:D hei H tai hei P! Oi Kaija oltiin samalla yläasteella.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:29"]
M., Kiitos kirjeestäsi, kauan sitten...Elämässäni oli silloin niin vaikeaa, etten jaksanut vastata. Näin aikusena oikein ymmärrän, kuinka vahva ja hieno ihminen olet ollut jo lapsena (vaikkei tuolloin oltukaan edes kovin läheisiä ystäviä).
[/quote]
Olen M ja lähettänyt kirjeen lapsena, enkä saanut vastausta, mutta en kyllä usko, että tämä A kävisi täällä :D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:13"]eeeeei vittu. on siinäkin ajanviete.
[/quote]
No aika kaukaa haettua kuule:D hei H tai hei P! Oi Kaija oltiin samalla yläasteella.
[/quote]
[/quote]
No ei välttämättä.
Tätä ketjua lukiessa alkaa surettaa se, ettei mulle ehtinyt koskaan muodostua pitkäaikaisia ystävyyssuhteita, kun muutettiin koko ajan :-(
Oli vain kavereita, jotka ovat jo haalistuneet muistoista.
Espoolainen Tuuli! Olit paras ystäväni ennen kuin muutimme pois. Mukavia päiväkotimuistoja. Olisi kiva saada yhteys sinuun uudelleen. Olen yksinäinen. Toivottavasti elämä on mennyt sinun osaltasi hyvin. Terv. R.B.
Hei Mila! Tutustuttiin eräällä nettipalstalla, ja alettiin kirjeenvaihtoon. Soiteltiinkin. Piti nähdä joskus, mutta se jäi, olimme tosi pieniä ja asuimme kaukana toisistamme.. Yhtäkkiä en enää saanut yhteyttä sinuun, jäi tunne että tapahtui jotain? Mietin sinua usein.
Marika S Kalajoelta. Mitä sulle kuuluu? Miksi lopetettiin yhteydenpito?? En löydä sua Facebookista enkä mistään, on vissiin sukunimi vaihtunu. Olis niin ihana jutella :) Kalevan nuorten leirillä tavattiin v.-89
Terkuin M
Tampereen Koiviston koulu, vuosi tais olla 93? Meillä oli nelosluokalla niin mahtava ilmapiiri, oli yhteisiä teinibileitä ja nähtiin muutenkin koulun ulkopuolella usein. Mä olen yrittänyt muistella niitä nimiä mutta vain Jussi, Lotta tuli mieleeni. Harmittaa kun vuodet tekee tehtävänsä. Olisin niin onnellinen jos näkisin tai kuulisin mitä näille ihanille ihmisille kuuluu ja missä he menevät :)
Heille kaikille kuitenkin isot terveiset, missä ikinä menettekin!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:29"]
M., Kiitos kirjeestäsi, kauan sitten...Elämässäni oli silloin niin vaikeaa, etten jaksanut vastata. Näin aikusena oikein ymmärrän, kuinka vahva ja hieno ihminen olet ollut jo lapsena (vaikkei tuolloin oltukaan edes kovin läheisiä ystäviä).
[/quote]
Olen M ja lähettänyt kirjeen lapsena, enkä saanut vastausta, mutta en kyllä usko, että tämä A kävisi täällä :D
[/quote]
Oletko Mila? T. Edellinen
Mahtaisinko löytää Kaisan, eli Kaisa- Riikan ? Oltiin alakoulussa nelisen vuotta ja yläkoulussakin yhden vuoden ajan. Kunnes muutit Joensuuhun ja yhteydenpito jäi. Sulla oli maailman rennoin äiti, näin häntä ohimennen kerran opiskeluaikana. Ikäväkseni äitisi kuoli varsin nuorena :(
Meillä oli etsivätoimisto :) Paljon vietettiin aikaa yhdessä. Olen paljon ajatellut sinua <3
Katja Espoossa! Oltiin samalla osastolla vuonna 2008 samassa paikassa töissä, minä kesäduunissa :) ei me ehkä ihan ystävystyä keretty mutta jäit mieleeni tosi ihanana ja lämpimänä ihmisenä. Toivottavasti suunnittelemasi juhlat onnistuivat täydellisesti! En ollut silloin vielä facebookissa niin en voinut pyytää sinua kaveriksi, ja sukunimeäsi en tietenkään muista.
T. M
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:03"]Heidi K. jouduin katkaisemaan välimme, sillä tunsin ettet omalta osaltasi panostanut ystävyyteemme. Liian monta peruttua tapaamista, liian kevyillä tekosyillä.
[/quote]
Noin käy, kun odotukset ja resurssit eivät natsaa. Toinen voi haluta syvempää ystävyyttä, kun toinen kepeää ja joustavaa tuttavuutta. Nähty monta kertaa :/.
V.V tunnettiin toisemme ainakin lukioaikoina, muutit sitten Länteen päin Suomessa, mitä kuuluu?
t. M.P (silloinen K) Pohjois-Savo (terveisiä myös S:lle Etelä-Suomeen, jos satut tämän lukemaan)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:28"]Katja Espoossa! Oltiin samalla osastolla vuonna 2008 samassa paikassa töissä, minä kesäduunissa :) ei me ehkä ihan ystävystyä keretty mutta jäit mieleeni tosi ihanana ja lämpimänä ihmisenä. Toivottavasti suunnittelemasi juhlat onnistuivat täydellisesti! En ollut silloin vielä facebookissa niin en voinut pyytää sinua kaveriksi, ja sukunimeäsi en tietenkään muista.
T. M
[/quote]
Kerro vähän lisää katjasta? Millä kirjaimella alkaa työpaikka?
Tiina T. ?? Vaihdoit töissä sukat aina uusiin..
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:49"]
Suvi, olisin halunnut olla vielä kaverisi, ja uskon että tiedät sen...
[/quote]
mikä kaupunki?
t. Yks Suvi
[/quote]
Lahti + ymp.
[/quote]
ok, eri suvi...
[/quote]
Ja nykyisin Hki/pk-seutu?
Kerro lisää, voin hyvinkin tuntea! Sisaruksia, sukunimi, harrastuksia? :)
[/quote]