Terveisiä kadonneelle ystävälle!
Laita terveisiä esim. lapsuus/nuoruusajan ystävälle, johon olet menettänyt yhteyden. Hänelle, jolla joskus oli tärkeä sija elämässäsi. Ehkä saat terveisiä itsekin :)
Tässä omat terveiseni teinivuosien bestikselle: S, en muuten enää kertaakaan suostu nukkumaan teltassa maa-ampiaispesän päällä!
Kommentit (96)
Kirsi:). Mä tulen käymään ensi kesänä, tänä(kin) kesänä ajoin vain kotisi ohi. Et ole kadonnut, ei vain ole pidetty yhteyttä:(.
Mira L. Olit olit mahtava tyyppi ja ensimmäinen ihastukseni. Haluaisin tietää, mitä sinulle kuuluu. L
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:29"]
M., Kiitos kirjeestäsi, kauan sitten...Elämässäni oli silloin niin vaikeaa, etten jaksanut vastata. Näin aikusena oikein ymmärrän, kuinka vahva ja hieno ihminen olet ollut jo lapsena (vaikkei tuolloin oltukaan edes kovin läheisiä ystäviä).
[/quote]
Mistä päin Suomea M?
Heidi K. jouduin katkaisemaan välimme, sillä tunsin ettet omalta osaltasi panostanut ystävyyteemme. Liian monta peruttua tapaamista, liian kevyillä tekosyillä.
Heippa K! Seinänaapurini ja bestikseni. Muistatko kun pussailtiin sun parvisängyllä, tietenkin silleen leikisti kun oltiin viattomia eikä tiedetty muusta? Ja sotkettiin itsemme öljyllä niin että vanhemmat suuttuivat?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:30"]Terkkuja H:lle. Olet edelleen sydämessäni <3
[/quote]
Mistäpäin? L?
L; minulla on sinua kauhea ikävä. Tiedän että tiemme menivät ristiin ja olemme paikkailleet välejä, mutta olisi oikeasti ihana nähdä tee kupposen ääressä ja jutella kasvotusten kaikki läpi. Olet minulle edelleen äärettömän rakas. :(
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:00"]Mira L. Olit olit mahtava tyyppi ja ensimmäinen ihastukseni. Haluaisin tietää, mitä sinulle kuuluu. L
[/quote]
Mistä?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:49"]
Suvi, olisin halunnut olla vielä kaverisi, ja uskon että tiedät sen...
[/quote]
mikä kaupunki?
t. Yks Suvi
[/quote]
Lahti + ymp.
[/quote]
ok, eri suvi...
S Turusta. En tiedä miksi suutuit niin etkä vastaa viesteihin, mutta toivon vilpittömästi että voit hyvin, mun kanssa tai ilman.
Anitalle Turkuun, ikävää että meidän ystävyys on taas katkolla, vaikka ollaan tunnettu toisemme yli 30 vuotta.
Iiris, tunnettiin ala-asteella ja muutit pois, en kuollaksenikaan muista sun sukunimeä! Oltiin kuin paita ja peppu. Käytiin ostamassa elämämme ensimmäiset meikit kylän sekatavarakaupasta....
Miia K. Oltiin yläasteella ja sen jälkeenkin erottamattomat. Mietin usein mitä sulle kuuluu. Toivottavasti säkin rauhotuit niin kuin itsekin. Kaikenlaista sitä touhuttiin, hyvä ettei käynyt koskaan mitään pahempaa. Ois kiva nähdä. Onkohan sulla perhe? Mulla on kaksospojat, asun edelleen Helsingissä, mutta toisella puolella kaupunkia. Löysin yhdessä muutossa monta vuotta sitten kuvia meistä. Meinasin tukehtua nauruun.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:11"]Ilonalle terkkuja! Asuit Mikkelin kupeessa aikoinaan...Annoit osoittees että voidaan kirjotella, ja tietysti minä rähmäkäpälä hukkasin sen :(
[/quote]
ahaa! Minä ehkä tunnen tämän Ilonan!!! H kirjaimella alkaa sukunimi??
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:11"]Ilonalle terkkuja! Asuit Mikkelin kupeessa aikoinaan...Annoit osoittees että voidaan kirjotella, ja tietysti minä rähmäkäpälä hukkasin sen :(
[/quote]
[/quote]
Mun täytyy tunnustaa että en muista, mutta hänel oli pikkuveli jonka nimi alkoi muistaakseni T:llä.... :) maalla asuivat mikkelistä ristiinan suuntaan..
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:03"]
Heidi K. jouduin katkaisemaan välimme, sillä tunsin ettet omalta osaltasi panostanut ystävyyteemme. Liian monta peruttua tapaamista, liian kevyillä tekosyillä.
Kääk! Olenkohan se minä..? Kuka sä olet?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:11"]Ilonalle terkkuja! Asuit Mikkelin kupeessa aikoinaan...Annoit osoittees että voidaan kirjotella, ja tietysti minä rähmäkäpälä hukkasin sen :(
[/quote]
[/quote]
Mun täytyy tunnustaa että en muista, mutta hänel oli pikkuveli jonka nimi alkoi muistaakseni T:llä.... :) maalla asuivat mikkelistä ristiinan suuntaan..
[/quote]
Ehkä se ei sitten ole sama. Hänellä on nimittäin isoveli. Harmi, olisipa ollut sama niin olisin välittänyt terveiset :)
eeeeei vittu. on siinäkin ajanviete.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:11"]Ilonalle terkkuja! Asuit Mikkelin kupeessa aikoinaan...Annoit osoittees että voidaan kirjotella, ja tietysti minä rähmäkäpälä hukkasin sen :(
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ehkä se ei sitten ole sama. Hänellä on nimittäin isoveli. Harmi, olisipa ollut sama niin olisin välittänyt terveiset :)
[/quote]
Voi hitsi, ei voi mitään, jatketaan etsimistä :) kiitos sulle kuitenkin :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:03"]
[/quote]
Millä alkukirjaimella etunimesi alkaa? T: Heidi