Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystävä lopetti yhteydenpidon kun kuuli

Vierailija
16.08.2014 |

että poltan silloin tällöin pilveä. Mitä tästä nyt ajattelisi?

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen piikittäminen aiheuttaa väkivaltaisuutta ja psykooseja. Moni on luullut itseään linnuksi tai mandariiniksi ja hypännyt kerrostalon katolta tai kuorinut ihonsa veitsellä pistettyään suoneen kannabista. Kannabis on paha asia. Sano ei kannabikselle.

Vierailija
62/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa olisi kaksi eri maailmaa joista valita...

Ensimmäisessä olisi lammassielut joilta puuttuu kyky ajatella omilla aivoillaan. Elisivät kuin diktatuurissa konsanaan propagandaa täyteen pumpattuna. Kukkahattu olisi pakollinen päähine. Kaikki näennäisen tyytyväisinä kun elämä menee oppikirjan mukaan ja valittaminen ei ole pelkästään kansalaisoikeus, vaan vaatimus, jonka tekemättä jättäminen johtaa sakkorangaistukseen.

Ja sitten olisi tämä toinen maailma, jossa ei olisi tietoakaan tuosta ensiksi mainitusta. Ainoastaan ihmisten onnellisuus ja elämän sujuvuus kertovat sen, että jotain puuttuu mutta se ei ole mitään sellaista jota missään tilanteessa, ajassa tai tunnetilassa tulisi ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo lasoliin vertaus oli erittäin onnistunut!!! :D

Vierailija
64/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:51"]

Joku vertasi pilveä lasoliin kun "se ei ole juhlavaa". Tiesitkö että kannabista on eri lajikkeita, eri vaikutuksilla ja eri makuisia, puhumattakaan kasvusta ja ulkonäöstä. Vertaisin itse viinien maisteluun.

[/quote]Hyvä vertaus. Molemmat yhtä juntteja roskaväen harrastuksia. Terve, hyvinvoiva ihminen ei käytä minkäänlaisia päihteitä.

[/quote]

"Maltillisesti alkoholia juovilla on matalampi kuolemanriski kuin absolutisteilla"

http://yle.fi/uutiset/tutkimus_tasainen_juominen_terveellisempaa_kuin_taysraittius/6979510

Vierailija
65/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:12"]

Mun mielestä tuo lasoliin vertaus oli erittäin onnistunut!!! :D

[/quote]Mun mielestä oli ihanaa aloittaa tällä viikolla yläkoulu!!!!!! :DDDDDDDDD

Vierailija
66/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:55"]

Joku vertasi pilveä lasoliin kun "se ei ole juhlavaa". Tiesitkö että kannabista on eri lajikkeita, eri vaikutuksilla ja eri makuisia, puhumattakaan kasvusta ja ulkonäöstä. Vertaisin itse viinien maisteluun.

[/quote]Hyvä vertaus. Molemmat yhtä juntteja roskaväen harrastuksia. Terve, hyvinvoiva ihminen ei käytä minkäänlaisia päihteitä.

[/quote]

"Maltillisesti alkoholia juovilla on matalampi kuolemanriski kuin absolutisteilla"

http://yle.fi/uutiset/tutkimus_tasainen_juominen_terveellisempaa_kuin_taysraittius/6979510

[/quote]

Huomaa sana maltillisesti!

Vierailija
67/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:29"]

Mitä se sitten sun mielestä kertoo ihmisestä? Mun mielestä ei paljon paskaakaan. Ei ap

[/quote]

No esim. sen ettei ole niin väliä vaikka ei aina ihan lakia noudatakaan. Omat säännöt menee yhteisesti sovittujen edelle.

[/quote] Mitkä "yhteisesti sovittujen"? Ystävyyssuhteessako laaditaan säännöt että ei saa juoda, tupakoida eikä käyttää huumeita silloin tällöin? Jos näistä ei ole ystävälle mitään haittaa, en näe syytä miksi ystävyys pitäisi lopettaa. Eihän se ystävän asia ole, mitä toinen tekee elämällään.

[/quote]

LAIT ovat yhteisesti sovittuja sääntöjä. Pössyttelijä on sitä mieltä, ettei hänen tarvitse niitä noudattaa koska hänen mielestään pössyttely on niin pientä ja viatonta. Missä muussa asiassa pössyttelijä katsoo olevansa lain yläpuolella? Välittääkö hän esim. alaikäisille alkoholia ja tupakkaa? Koska se on niin pientä ja koska saahan ne niitä kuitenkin. Minä en ikävä kyllä luota ihmiseen joka tieten tahtoen rikkoo lakia. Siksi en halua sellaisia itseni tai lasteni lähelle. Asenne on se joka ratkaisee.

[/quote]

Sulla ei vatmaan ole lähipiirissä autoilevia ihmisiä. Harva nimittäin ihan aina niitä nopeusrajoituksiakaan noudattaa. Ja ylinopeushan on laitonta.

Vierailija
68/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:29"]

Mitä se sitten sun mielestä kertoo ihmisestä? Mun mielestä ei paljon paskaakaan. Ei ap

[/quote]

No esim. sen ettei ole niin väliä vaikka ei aina ihan lakia noudatakaan. Omat säännöt menee yhteisesti sovittujen edelle.

[/quote]

Mäkin olen huomannut, että polttelijat ovat aika wt, ainakin oma wt lajinsa. Asiat retuperällä, säännöistä piittaamattomuutta, mt-ongelmia, ympäriinsä panemista.

[/quote]Vai että vedetään se wt tähänkin... Mun tuttavapiirissä silloin tällöin illan istujaisissa 'pössyjä' tarjoavat mm. pari opettajaa (luokanope ja lukion aineope) sekä juristi. Lääkärikään ei ole kieltäytynyt henkosista :)

[/quote]

Joo AINEope todellakin..

Vierailija
69/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin jättänyt tietoisesti pössyttelijä kaverit pois, koska ne ei ymmärrä edes miten raivostuttavaa seuraa ne voi olla pilvessä.

Vierailija
70/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:17"]Ite ainakin jättänyt tietoisesti pössyttelijä kaverit pois, koska ne ei ymmärrä edes miten raivostuttavaa seuraa ne voi olla pilvessä.

[/quote]

Ei niiden seurassa tarvii sillon ollakaan. Ja jos aina pössyissä ovat niin sitten alkaa olla jo ongelma.

Vierailija
71/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Niin? Ei se määrä vaan laatu. Ja tarkoitan tässä elämää. Itseään päihteillä turruttava on säälittävä ja onneton, toisin kuin raitis onnellinen ihminen.

Vierailija
72/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:15"]

Ei pössyttelyä tulla laillistamaan suomessa. Suomestahan yritetään tehdä savutonta maata, joten se pössyttely nyt vaan ei sovi siihen muottiin.

[/quote]

pilvenpoltossa ei tule niitä röökin "vaarallisia" aineita sivullisille, jos polttaa ihan vain sitä itseään, eikä sekoita tupakkaan. amsterdamissa on kahviloita, joissa röökille pitää mennä ulos, pilveä saa polttaa sisällä.

Vierailija
73/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:19"]

Ei pössyttelyä tulla laillistamaan suomessa. Suomestahan yritetään tehdä savutonta maata, joten se pössyttely nyt vaan ei sovi siihen muottiin.

[/quote]

pilvenpoltossa ei tule niitä röökin "vaarallisia" aineita sivullisille, jos polttaa ihan vain sitä itseään, eikä sekoita tupakkaan. amsterdamissa on kahviloita, joissa röökille pitää mennä ulos, pilveä saa polttaa sisällä.

[/quote]Savu on aina vaarallista. Jopa kynttilän polttaminen aiheuttaa vaarallisia pienhiukkasia.

Vierailija
74/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:19"]

[/quote]

[/quote]Savu on aina vaarallista. Jopa kynttilän polttaminen aiheuttaa vaarallisia pienhiukkasia.

[/quote]

Ja uloskaan ei kannata mennä, koska pakokaasut. Ja kaikki ilmareiät asunnosta on hyvä tukkia.

Vierailija
75/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähisukulainen on filosofian tohtori, korkeassa virassa. Velaton omakotitalo, pari autoa, hyvin sijoitellut rahojaan ja lasten rahoja. Lapsilla kivankokoiset osakesalkut tällä hetkellä. Ja hän polttelee silloin tällöin pilveä, lomilla ja viikonloppuisin. Alkoholia ei käytä.

Vierailija
76/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Niin? Ei se määrä vaan laatu. Ja tarkoitan tässä elämää. Itseään päihteillä turruttava on säälittävä ja onneton, toisin kuin raitis onnellinen ihminen.

[/quote]

Mihis jäi onnelliset sillon tällön hauskaa pitävät ihmiset? Tai onnettomat täysraittiit?

Vierailija
77/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväsi on ollut erittäin viisas lopettaessaan yhteydenpidon. En suvaitse huumeidenkäyttäjiä alkuunkaan!

Vierailija
78/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuvitteletko jostain syystä etten olisi huomannut? Vastaushan oli tuohon edelliseen viestiin, jossa sanottiin "Terve, hyvinvoiva ihminen ei käytä minkäänlaisia päihteitä". Eli viestini pointti oli kohtuukäyttö vs. absolutismi, kuten nokkelimmat ehkä osasivat tulkitakin.

Vierailija
79/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen lopettanut yhteydenpidon alkoholin käyttäjiin, idiootteja. Huume sekin on, vain paljon vaarallisempi. Kannabista harvemmin käyttävä ystävä olisi mielestäni ok, jos ei käytä muita päihteitä. Mikä siinä kannabiksessa on niin kauheaa, te alkoholin käyttäjät? Ai että saisitte tunteanne olevanne jotenkin parempia ja terveellisemmin eläviä? Ikävää, mutta asia on aivan päinvastoin.

Itse en kyllä halua käyttää mitään.

Vierailija
80/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mihis jäi onnelliset sillon tällön hauskaa pitävät ihmiset? Tai onnettomat täysraittiit?

[/quote]Ei sellaisia ole olemassakaan. Tarve päihtymiseen kertoo aina syvemmistä ongelmista, tunnisti ne itse tai ei. Raittiilta tämä halu puuttuu ja siten myös syyt sen taustalla, ja siksi hän on onnellinen.