Antakaa tähän aloitukseen paljon erilaisia kommentteja
Rakastan lukea sitä kommenttikirjoa, mitä täällä löytyy. Ihan vapaasti kaikki, omaan tyyliin!
Kommentit (41)
Mitäpäs tässä, ilta tummenee kovaa vauhtia. Vajaan tunnin kuluttua on jo pilkko pimeää. Mitenkähän sitä taas tottuu syksyyn, kun on ollut niin uskomattoman kaunis ja lämmin kesä. Jotenkin tuntuu, että vähän alakuloa pukkaa, kun pimeys valtaa alaa, saisi syksy ja talvi olla 2 kuukautta lyhyempiä. Huhtikuussa aina tuntuu, että hip hei, pitkä kesä edessä, mutta joka kerta se menee äkkiä ohi. Olisi aina kesä ja sunnuntai eikä koskaan talvi ja maanantai.
Haluan miehen. Onko vapaaehtoisia? 163cm /52kg / 22v nainen
Nenä on alkanut vuotamaan, hikoillut ja palellut tässä vuorotellen. Pitääkö alkaa heti saikuttamaan huomista työpäivää?
Edustaako tämä foorumi koko kansan mielipidettä?
Sikojen heimoon kuuluvan pahkasian hartiakorkeus on 55 - 85 cm. Naaraspuolinen pahkasika painaa 45 - 75 kg, urospuolinen 60 - 150 kg. Laji on hyvin helppo tunnistaa sillä sen elinseuduilla savannilla ei elä muita samanlaisia lajeja. Väriltään pahkasika on siniharmaa; kaulalla ja selässä kasvaa kyljille ulottuva musta harja.
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen. Onko vapaaehtoisia? 163cm /52kg / 22v nainen
Mä haluan naisen. 190/85/32.
Suomessa joka viidennessä kunnassa on vain yksi peruskoulu ja kohta sote voi viedä myös terveyspalvelut.
Uittu Sanna Marin ja silakat ja isäm maan puollustajien sanam vappaus on uhattuna öyh möyhh
Pitääkö aina tehdä tämmönen lapsellinen kaksimielinen aloitus?
Mihin se Soldiers of Odin -porukka on oikein kadonnut? Tuliko niistä nyt sitten aikuisia?
"Jos jahtaat kahta jänistä, menetät ne molemmat"
- Intiaanien sananlasku
Maisa Torppa, Rita Niemi-Manninen
Olen 41-v. ja leikin legoilla. Mikä sinun salaisuutesi on?
Vierailija kirjoitti:
Olen 34v ja olen työelämässä hyvin menestyvä mutta yksityiselämässäni narkomaani.
en en se vaan pahalla oli hevonen parhaat on vei tämä yksi hyvin juuri ja söin kovaa sitä saada pimeäkin hyvää kateissa halua on työpäivää suomessa kovin mitään ja ainakin tiedä vsin alaa talvi mutta samanlaisia on kesä harja äskettäin ohi ollut painaa et huomispäivää kuitenkaan muutama tummenee foorumi juoksin mutta ihana aina etelänapamantereella päälle homo muita paskempiakin hetkellä oluttakin ai piiloutua kuulin kenttäratsastuksessa on joka ja yötä saikuttamaan pukkaa ja ratsastaja minä ne toivottavasti mistään nauttikaa lämmin on lääkintähenkilöt elinseuduilla ei kun erillaisempaa väärässä heissuli yksinäinen videopelit äkkiä nähnyt ja ja sillä kerta tykkään sattunut koulutyttöjen peniksistä tuntuu päälle olisi kesä olla kaikkien jo mitenkähän ei kukkia voi ootko vuorotellen kaunis salapoliisi eikä mutta kunnassa porvoossa vakavaa kuluttua ystäväsi että savannilla kappale jäi mielestäni kukkua tottuu nenä katsomaan hyvä on olympialaisten muovikyrpää naiselta en viidennessä minä urospuolinen ystävä pakaste telkkaria enkä koskaan osaavat onnettomuus hyviä heimoon terveyspalvelut hän kasvaa selostuksen äkkiä juustoleipää silakka taas tää käsittääkseni tässä mielipidettä mitäpäs on ja ilta selässä sattui hyvä myös japanilaisten on ohi näin hiton talvi sen tähän on hei niin tuoreita musta marja ylityksessä ja että kovia pistin laillistakaa nukkumaan jotenkin helppo jokin tunnin saisi ovat onko jankkaa ja jo nainen kesä miehen mahtava elämme sikojen edustaako tilanne uniformusta yrttimies ja mä sattui vuotamaan pian joku valtaa k-k-k-kannabiiiiiiiis on pitkä maahan mutta nähtyä pimeää jotenkin hartiakorkeus ratsastaja t edessä torilta vain huhtikuussa ulottuva kyljille aloituksia pahkasika kansan se heti sellaista käkien tykätään vauhtia katson pahkasika vadelmia maanantai hevosen muuten tullut koko kertoo sunnuntai kaulalla palellut maassa jos huomista väriltään muista mutta selästä aina antaa alkaa haluan vajaan hyvää tällä kissat grillattua ratsastajan tippui sote lyhyempiä olen makasi että tuntuu tässä pakkaseen jos olet mutta ei onko jatkatte on siniharmaa syksyyn kun saunan on hakea huvittaa sitä tutkimus käynyt hip tunnistaa kukkien alkanut kuuluvan tarjoan tätä alakuloa pilkko lajeja menen joku makaamaan aikoja sika koskaan uskomattoman viedä olenko ja vähän rasia peruskoulu hyvin olipa ole mukavaa joka saa pahkasian menee kohta naaraspuolinen itse sisälleni vai elä millään kiihotu sinäkin mihin tää joka pimeys jätä virhe hei kun syksy vapaaehtoisia toiseen paikalla vaan mennessä tulee esteen mene huoneeseen tämä pitää vielä pitkästä pitääkö ei haluan astui hikoillut en naisen ikään aikaa laji söin
Vierailija kirjoitti:
Mun kotona on pari aavetta mut en oo kertonut siitä ikinä kenellekään.
Lexus ja oliivipuu. Miksi? Ei siellä Toyota Cityssä mitään oliivipuita kuitenkaan kasva...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kotona on pari aavetta mut en oo kertonut siitä ikinä kenellekään.
Mun kaverikin piti aavetta joskus. En tiedä miksi. Möykkäsi kaiket yöt, eikä maksanut edes vuokraa.
No ihan tavallisia teinejä ne on, rauhotu nyt. Lehet aina liiottelee.
Laillistakaa k-k-k-kannabiiiiiiiis! T. Ystäväsi Yrttimies