Lue keskustelun säännöt.
Kielinero vauva :)
09.09.2006 |
Ikää 4 kk ja ihan selvästi sanoo äiti, ei ja älä :).
Kommentit (2)
Siis tyttöni on syntynyt -95 joten ihan tyttö tuo vielä on ei mikään neiti. Ja ihmettelen myös todella että miten niin erikoinen koetin olla?
Siis jos tyttöni on tehnyt asioita ja tosi aikaisin niin en tajua ..? mutta eikait minun tarvitsekkaan, on muuten minulla poikakin joka taas sanoi ekoja sanojaan vasta 11 kuisen ja lähhti kävelemään 1v3kk joten toiset kehittyy nopeemmin ja toiset hitaammin.
-terveisin 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
4½kk jähti kävelemään 7kk iässä ja puhua palpatti 3 sanan lauseita 1v.
Elikyllä jotkut aloittaa jo aikaisin, tosin eipä se tee siitä lapsesta neroa, heh meitin tyttö on ainakin ihan keksitasoinen koulussa.