Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielinero vauva :)

Vierailija
09.09.2006 |

Ikää 4 kk ja ihan selvästi sanoo äiti, ei ja älä :).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4½kk jähti kävelemään 7kk iässä ja puhua palpatti 3 sanan lauseita 1v.



Elikyllä jotkut aloittaa jo aikaisin, tosin eipä se tee siitä lapsesta neroa, heh meitin tyttö on ainakin ihan keksitasoinen koulussa.

Vierailija
2/2 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyttöni on syntynyt -95 joten ihan tyttö tuo vielä on ei mikään neiti. Ja ihmettelen myös todella että miten niin erikoinen koetin olla?

Siis jos tyttöni on tehnyt asioita ja tosi aikaisin niin en tajua ..? mutta eikait minun tarvitsekkaan, on muuten minulla poikakin joka taas sanoi ekoja sanojaan vasta 11 kuisen ja lähhti kävelemään 1v3kk joten toiset kehittyy nopeemmin ja toiset hitaammin.



-terveisin 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi