Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hommata jonkun uuden miehen ennen eroa, miten?

Vierailija
16.08.2014 |

Oon veivannut tässä reilu 20-v., mies on alkoholismiin ja masennukseen taipuvainen. Alkaa olla sellianen olo että onko tää todellakin tässä.

Asiaa toki hidastaa lapset, lainat, omakotitalo (jota kai vaikea saada kaupaksikaan nyt, mistä tää homma pitäisi kai aloittaa.)

Ja pelkään tietysti sitä, että miten pärjään yksin, kun olen niin kovin nuoresta tuon kanssa hengannut.

Yksi puolituttu just puhui, että eräs hänen tuttunsa veivasi kanssa eroamistaan vuosikaudet, mutta löysi sitten jonkun toisen, ja sai sitä kautta voimaa / tsemppiä viedä ero päätökseen.

Mulla on tosi vähän ketään naispuolisiakaan ystäviä, eli olen aika yksinäinen.

Toisaalta taas, pidetään kai aika "moraalittomana" hommata miestä jos on vielä itse statuksella varattu, naimisissa.

Ja miten niitä miehiä edes löytyisi?? Kukaan ei katso kun on sormukset sormessa (no en ole mikään prinsessan näköinen kyllä muutenkaan). Töissä, missään, ei kukaan sillä lailla noteeraa, kun olen vaan joku tylsä varattu harmaa puurtaja perheenäiti.

Treffi-palstoillakaan vähän teennäistä kirjoitella, eihän siellä kukaan ottaisi tosissaan, jos rehellisesti kertoo tilanteensa; jotain satunnaiskirjoittelijoita sitten löytyy mutta mä haluaisin kyllä oikean live-ystävän, mielellään siis vielä ihan romanttisen suhteen tai jotain, enkä vaan jonkun "käydään kahvilla".

Tarttisin ihan konkreettistakin apua muutossa, mahd. remontissa, lastenhoidossa jne. jne. Ei mulla kaikkea ole varaa ostaa palveluna.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ap:n toive nyt sinänsä aika naurettava, vaikka noinhan miehet yleensä toimivat, jos eroavat. Mies ei koskaan eroa vaimostaan oma-alotteisesti, ellei ole uutta naista katsottuna. Nainen taas on useimmiten valmis eroamaan huonosta suhteesta, vaikka sitten jäisikin yksin. 

Tuo ajatus, että joku mies ottaisi eroavan naisen ja alkaisi samantien maksella tämän laskuja ja elämisiä, on kyllä ihan hirveän hupaisa ja epärealistinen. Miestä tulisi todellakin etsiä nimenomaan elättäjä-nimikkeellä rakkauden tai kumppanuuden sijaan. Ja mistä sellaisen löytäisi, tuskinpa kovin helpolla yhtään mistään. 

Tietty voit, ap, hankkia itsellesi rakastajan tai jonkun laastarisuhteen eron ajaksi, jotta et tunne itseäsi niin yksinäiseksi. Mutta ajatus, että löydät löyhällä lompakolla varustetun elättäjän, on sen verran epärealistinen, ettei kannata uhrata siihen mietteitä liikaa. 

Vierailija
22/23 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt, mistä ihmeen lauseestani veditte sen johtopäätöksen, että haen LOMPAKKOA / ELÄTTÄJÄÄ? Enkö nyt jo selventänyt, että ihan omalla palkalla pärjään, jos ne asialliset elatusmaksut vain tulevat muodossa / toisessa. ????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen koulutettu jne., osaan huolehtia raha-asioista (toisin kuin nyk. mieheni). Ja jos talo menee kaupaksi, pitäisi siitä jäädä kiva pesämuna.

No mutta, olisihan se pitänyt arvata - kauheaa asenteellista paskaa, arvasin että nainen tuomitaan, jos edes ajattelee moista.

MIehelle taas on ihan ok pitää sivusuhdetta, kun se on se nainen joka ei anna ja on inhottava.

JOhan sen anopinkin puheista jotenkin rivien välistä kuuli, että minun vaan pitäisi jaksaa ja ymmärtää. Se on ihan ok että mies katoaa muutamaksi päiväksi, ryyppää jne.

Juu ja ehkä just jotai laastarisuhdetta vaikka sitten haenkin, olisi vaan kiva saada jotain vahvistusta paskalle itsetunnolleen, että ylipäänsä voisi joskus vielä olla jonkun mielestä edes jollain tapaa kiinnostava / haluttava.

ap :( tosi paskoin fiiliksin täällä, kun miestä tas näkynyt kohta 3 vrk:een ja puhelimessa oli äsken taas ihan outo ja inhottava kun nyt suvaitsi vastata (vaikka väittää ettei ole juonut, mutta oudolta kuulosti, siis siltä pelottavalta eri persoonalta joksi se muuttuu)

P.S. Mitenköhän mut sitten tuomittaisiin, jos alkaisin tehdä samanlaisia katomistemppuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nostan tän ketjun, jälleen "mies" tehnyt jonkun ihme katoamistempun, jotain aivan outoa villiä selitystä muka ylitöille... ja sitten muka aa:han... ja muka känny kiinni huomiseen (mihinköhän aikoo yöksi mennä...) kaljatölkkejä löytyy piilotettuna lapsen sängyn alta, keittiön verhojen takaa... lapsi kertoo että kun tuli koulusta oli isi kotona sohvalla nukkumassa... (eli ei mennytkään aamulla töihin)...

Hei ei tod. ole tervettä.

pelottaa kun se oli työttömänä vähän aikaa sitten (ja silloinkos vasta hankalaksi asiat menikin), ja sai uuden työn puoli vuotta sitten, että miten kauan se senkään saa pitää jos noin toimii...

No, anyway, mä vaan olen niin yksinäinen että tarttisin kyllä jotain seuraa jollain tasolla että pääsisin tästä jotenkin irti. Mä jotenkin koen jo ihan vaan totaalisen lannistavana tämän talon tyhjentämisen aloittamisen ja myyntiin laittamisen (vaikka mies ei edes suostu laittamaan tätä myyntiin).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän