Kävisikö ylipainoinen mies?
Jos on kaikki perusasiat kunnossa, paljon omaisuutta, käynyt yliopiston ja on komea?
Kommentit (33)
Ei haittaa jos miehellä on muutama kilo ylipainoa, on itsellänikin. Kyllä se kokonaisuus ratkaisee.
Ei haittaa lievä ylipaino, kunhan se tulee lihaksista eikä läskistä.
Älytöntä tuijottaa jotain vaakalukemaa treffeillä.
Kyllä käy, näin 35-vuotiaana on jo oppinut ettei ulkonäkö ole tärkein. (Toki jos ylipainoa alkaa olla yli 15kg niin en tiedä voisinko enää seksuaalisesti kiinnostua miehestä)
Riippuu. Kuinka paljon ylipainoa on ja minkälaiset elämäntavat miehellä on. Sairaalloisen lihava sohvaperuna ei kiinnostaisi pätkääkään, mutta liikunnallinen ja aktiivinen tapaus ihan eri asia. Itse olen fitness ja tykkään eniten sellaisista sopivasti treenatuista, bodareista en syty.
Jos on kuitenkin sellainen joka pystyy tekemään asioita ja tykkääkin tehdä. Sellainen itsekin olen. Kova touhuamaan kaikkea, mutta silti olen ylipainoinen kun tykkään vaan liikaa syömisestä.
Mitään sohvalla istuvaa kaljan kittaajaa en halua.
Täys stop jos ylipainoinen. Ystävänä käy mutta ei seurusteluun missään tapauksessa. En tunne mitään vetoa ylipainoisiin
Kyllä, jos on perusasiat kunnossa eikä ole pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulskia mies ei ole seksuaalisesti viehättävä, joten ei kiitos
Ymmärrät varmaan myös, että pulska nainenkaan ei ole seksuaalisesti viehättävä eikä yli 40v nainen.
Kyllä tuo raja menee aikalailla 35:ssä ainakin kotimaassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin Netin treffipalstalta mukavan tuntuisen miehen, jolla oli huomattava ylipaino. Kirjoitteleminen sujui ja päätettiin sitten tavata, käytiin kesäteatterissa. Mies puhui ennen esityksen alkua, tauolla ja esityksen jälkeen koko ajan itsestään ja myös lempiruuistaan. Olin introverttina ihan puhki treffien jälkeen, eikä toisia treffejä tullut.
En kestä pälättämistä. Mies ehkä kuvitteli, että syy oli ulkonäössä, mutta en voinut sanoa todellista syytä.
Vaikea kuvitella että mies oli se pälättäjä.
Juttua tuli kuin turkin hihasta, kyllä sellaisia miehiä on paljon. Ajattelin sitäkin, onko niin jännittynyt tapaamisesta, että puhuu sen takia ihan koko ajan. Vaikea tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulskia mies ei ole seksuaalisesti viehättävä, joten ei kiitos
Ymmärrät varmaan myös, että pulska nainenkaan ei ole seksuaalisesti viehättävä eikä yli 40v nainen.
Ei mutta miehet on epätoivoisia ja tyytyvät heihinkin.
"Jos on kaikki perusasiat kunnossa, paljon omaisuutta, käynyt yliopiston ja on komea?"
Ei tarvitse olla paljon omaisuutta. Ei se haittaakaan, mutta ei ole välttämätön kriteeri.
Yliopiston käynyt ei automaattisesti tarkoita että on älykäs tai viisas - mutta ainakin on mahkuja.
Komeus taas on katsojan silmissä.
Ylipainoinen(kin) mies kävisi minulle jos hän on:
- älykäs ja viisas
- huumorintajuinen
- rakastava ja empaattinen
- yhtä kiinnostunut seksistä ja aistillisuudesta kuin minä
ja hänen feromoninsa sattuisivat olemaan yhteensopivat kanssani. Ihan yksi ja sama miltä hän näyttää, kunhan hän tuoksuu oikealta. Ja jos ei ole sitä kuuluisaa kemiaa, niin sitten ei vaan ole. Mutta ystäväksi hyvä mies kelpaa silloinkin.
Niin, ja nämä samat kriteerit pätevät myös ns. normaalipainoisiin miehiin.
KÄy