Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään surullisen asian pitkästä parisuhteesta

Vierailija
15.08.2014 |

Katselin kirjaston ikkunasta kun rakastunut pari halaisi ja pussaili, nauroi ja piti kädestä ihanassa puistomaisemassa. He näyttivät niin onnellisilta ja rakastuneilta. Aluksi minulle tuli hyvä ja iloinen olo. Sitten tajusin, että jos olen mieheni kanssa elämäni loppuun asti, kuten olen hänelle luvannut, en tule enää koskaan kokemaan tuollaista näkemääni onnea ja rakkautta. Olemme olleet jo yli kymmenen vuotta naimisissa ja siihen vielä seurustelut päälle. Ei meillä ole enää oleenkaan tuollaista :( Pelkkiä pieniä pusuja joskus arjen keskellä ja seksiäkin hyvällä tuurilla kerran kahdessa kuukaudessa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisia aikoja on vielä edessä. Suhteessa on niitä nousuja ja laskuja.

Vierailija
2/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita säihkettä arkeen! Mä olen ollut saman miehen kanssa 18 vuotta. Välillä on ollut vaikeakin, mutta välillä ollaan kuin nuori pari. Hyvän suhteen eteen pitää tehdä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ei varmaan sellaista alkuhuumaa-hekumaa tule enää, mutta kai teillä voi jonkinlaista uudelleen rakastumista tapahtua, jos teette sen eteen töitä. Ei kantsi luovuttaa! Muistelkaa yhdessä teidän alkuaikaa ja käykää treffeillä!

Vierailija
4/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ihastuminen nyt vaan on kemiaa, jota ei varmaan mitenkään saa syntymään uudestaan. Mutta ihan omasta itsestä on kiinni, haluaako parisuhteesta romanttisen ja kivan vai tylsän ja arkisen.

Vierailija
5/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä on romanttisia hetkiä ihan arjessakin, saatika jossain mökin kynttulän valossa... Olemme olleet tpistakymmentä vuotta kimpassa ja ikää on niin paljon että mies jää eläkkeelle alle 5v kuluttua.

Vierailija
6/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä on mielestäsi pitkä parisuhde? Ensihuumassa sitä tekee kaikkea mukavaa, mutta niin tekee pidemmäsäkin suhteessa. Välillä vituttaa niin että oksat pois ja välillä yllätys yllätys rakastuukin siihen siippaansa uudestaan. t. 20v yhdessä ollut.

Vierailija
7/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin uuden rakastumisen vaiheen, kun vein suhteemme loppuun mutta viime tingassa päätimme jatkaa. Sen jälkeen olemme olleet kuin vastarakastuneet.

Vierailija
8/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee että ruoho on vihreämpää kun kastelet sitä.

Vierailija
9/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta ja arvosta toista ja ole alootteellinen. Ja Sitäpaitsi hekunahuumankin lisäksi on paljon ihania parisuhde asioita: yhteenkuuluvaisuus, luottamus, onni, tuttuus, rakkaus ja lämpö ja yhteinen taival.

Vierailija
10/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ikinä ollu tollasta... Ei ollut mitään alkuhuumaa koskaan. Hyvä suhde on, mutta ei me olla ikinä pidetty kädestä julkisilla paikoilla, pussailtu muutakin seksin yhteydessä tai kiehnäilty. Rakastetaan toisiamme, meillä on seksiä päivittäin ja meillä on kivaa yhdessä, mutta ei me mitenkään vastarakastuneita alkuhuumalaisia olla ikinä oltu eikä tulla olemaankaan. Onhan Se surullista

Vierailija
11/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:36"]Kyllä tuollaisia aikoja on vielä edessä. Suhteessa on niitä nousuja ja laskuja.

[/quote]

:D

Vierailija
12/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:28"]

Katselin kirjaston ikkunasta kun rakastunut pari halaisi ja pussaili, nauroi ja piti kädestä ihanassa puistomaisemassa. He näyttivät niin onnellisilta ja rakastuneilta. Aluksi minulle tuli hyvä ja iloinen olo. Sitten tajusin, että jos olen mieheni kanssa elämäni loppuun asti, kuten olen hänelle luvannut, en tule enää koskaan kokemaan tuollaista näkemääni onnea ja rakkautta. Olemme olleet jo yli kymmenen vuotta naimisissa ja siihen vielä seurustelut päälle. Ei meillä ole enää oleenkaan tuollaista :( Pelkkiä pieniä pusuja joskus arjen keskellä ja seksiäkin hyvällä tuurilla kerran kahdessa kuukaudessa.

[/quote]

Ei sitä alkuhuumaa enää saakaan kokea,jos on tyyliin loppuelämänsä yhden ihmisen kanssa.Toivon mukaan rakastumisen tilalle on kuitenkin tullut muita hyviä juttuja,kuten vakaata kiintymystä,turvallisuuden tunnetta jne. Kyllä itsekin joskus kaipaan sinkkuelämää/alkuhuumaa :)

Vierailija
13/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 02:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:28"]

[/quote]

Ei sitä alkuhuumaa enää saakaan kokea,jos on tyyliin loppuelämänsä yhden ihmisen kanssa.Toivon mukaan rakastumisen tilalle on kuitenkin tullut muita hyviä juttuja,kuten vakaata kiintymystä,turvallisuuden tunnetta jne. Kyllä itsekin joskus kaipaan sinkkuelämää/alkuhuumaa :)

[/quote]

Minä rakastun joka kerta, kun näen vaimoni pillun avautuvan.

[/quote]

Sekoitat varmaan rakastumisen ja himostumisen huuman keskenään.

Vierailija
14/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herättänyt kateutta pariin otteeseen kuhertelemalla huikeasti, eivätkä nämä olleet sitten sieltä pidemmästä tai muutenkaan parhaasta päästä suhteita. Molemmat miespuoliset olivat itse aika lailla rajattomia ja lopultakin tolkuttomia otuksia. Osoittautuivat myös aika moraalittomiksi sitten, ja molemmista aiheutui paljon surua. Normaalimmat yksilöt ovat hiukan noloilleet tunteittensa julkista esillepanoa.

Vierailija
15/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa rakastaja. :)

Vierailija
16/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mennyt suhteen alku humalassa, mutta nykyisin kipataan kun lapset on poissa pesästä viinia mutta vaan tälla lailla viikonloppuisin enimmäkseen.

Vierailija
17/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 02:54"]

Olen herättänyt kateutta pariin otteeseen kuhertelemalla huikeasti, eivätkä nämä olleet sitten sieltä pidemmästä tai muutenkaan parhaasta päästä suhteita. Molemmat miespuoliset olivat itse aika lailla rajattomia ja lopultakin tolkuttomia otuksia. Osoittautuivat myös aika moraalittomiksi sitten, ja molemmista aiheutui paljon surua. Normaalimmat yksilöt ovat hiukan noloilleet tunteittensa julkista esillepanoa.

[/quote]

Ei kai se pointti olekaan se julkinen nuohoaminen,vaan se ettei vanhassa suhteessa olla enää niin kiihkeitä,että tarvitsisi nuohota julkisesti,hyvä kun silloin tällöin saa suukon ohimennen :D

Vierailija
18/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me nuohotaan julkisestikin, lapsia usein hävettää. Yhdessä 17v.

Vierailija
19/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen parisuhteen myös teet. Järjestä teille kahdenkeskinen matka vaikkapa oman kaupungin hotelliin, lapset hoitoon ja illalle kivaa ohjelmaa (ravintolaan syömään, teatteriin...) Kummasti alkaa romantiikkaa taas löytymään.

Vierailija
20/30 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:28"]

[/quote]

[/quote]

Minä rakastun joka kerta, kun näen vaimoni pillun avautuvan.

[/quote]

Amen to that, brother!

T: juuri pussit doggy stylella tyhjentänyt MIES

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme