G: Miltä haluaisit näyttää?
Jos pinnallisesti ajatellaan, eli ulkonäön kannalta katsottuna. Pikajuoksija, balettitanssija, kuulantyöntäjä, bodari, huippumalli, missi vai jotain muuta?
Kommentit (27)
Morena Baccarin tai Kiira Korven ulkonäkö taatusti avaisi ovia eteenpäin elämässä. Muuten en kyllä halua olla kuin parempi kuntoinen itseni.
Oma naama, mutta Eva Longorian body ja siihen pituutta +10cm, sitten olen omasta mielestäni perfecto.
Jaa-a. Tykkään vartaloni muodosta ja pehmeydestä, mutta roikkuvat kohdat kun saisi kiristettyä niin tykkäisin kai enemmän. Naamaa ei tarvitse muuttaa ja hiuksetkin on ok. Ylipainoahan mulla toki on, mutta sekään ei haittaa paitsi ne roikkuvat kohdat hiukan.
Eikö omaan vartaloonsa saa olla tyytyväinen?
Haluaisin isomman takapuolen ja lantion (nyt ympärysmitta 105, niin ehkä 110 ois hyvä), eroon raskaudenjälkeisestä löysävatsasta, kapeammat jalkapöydät, normaalin leuan (se inhottavan näköinen viiva pois keskeltä leukaa, tehdäänkö tällaisia leikkauksia?), ilman rumaa leukaa mun kasvot on aika kauniit. Sitten haluisin että mun hiukset ja kulmakarvat on luonnostaan tummat. Sitten näytän aikalailla Kim Kardashianilta vaikka se ei nyt tässä ollut tavoitteena :D
Haluisin pidemmät jalat suhteessa selän pituuteen, suoremmat hampaat (mun yks etuhammas on edempänä kun muut) ja kauniimmat kädet. Muuten oon ihan suht tyytyväinen nykytilaan.
170/55, siroluinen, suht pienet mutta kauniin pyöreät rinnat (ehkä B-kuppi), kiinteä ja hieman päivettynyt vartalo, sileä iho, ei tatuointeja, luonnollisen näköiset siistityt kulmakarvat, pitkät keskiruskeat hiukset, valkoiset suorat hampaat, täyteläiset huulet ja kaunis hymy...