G: Miltä haluaisit näyttää?
Jos pinnallisesti ajatellaan, eli ulkonäön kannalta katsottuna. Pikajuoksija, balettitanssija, kuulantyöntäjä, bodari, huippumalli, missi vai jotain muuta?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:19"]
Christina Hendricksiltä.
T. Mies
Sun pitää laitattaa vähän pehmusteita ensin (tasasesti joka puolelle), laitetaankohan miehille niitä missään.
[/quote]
38kg hoikemmalta, iho sileä (finnitön), hampaat valkoimmat ja suht kiinteältä, hiukset vähän värikkäämmät ja hivenen paksummat. Tuossa järjestyksessä, jos nämä saisin olisin oikeasti keskivertoa kauniimpi. Minulle on annettu kauniit piirteet, itse olen läskeihini kätkeytynyt.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:37"]
38kg hoikemmalta, iho sileä (finnitön), hampaat valkoimmat ja suht kiinteältä, hiukset vähän värikkäämmät ja hivenen paksummat. Tuossa järjestyksessä, jos nämä saisin olisin oikeasti keskivertoa kauniimpi. Minulle on annettu kauniit piirteet, itse olen läskeihini kätkeytynyt.
[/quote]
Onnistut varmasti nuo kilot pudottamaan, aseta pieniä tavoitteita kerrallaan. Ensin ruokavalioon katsaus, mitä voisi lisätä ja mitä vähentää. Elämäntavoista on usein kyse ja elämän ei tarvitse olla pelkästään surkeaa salaatinsyöntiä laihduttaessa :)
Rahalla saa paljon. Ne valkoiset hampaat, kauneuskirurgia, kauniit vaatteet, terveellistä ja herkullista ruokaa - tosin edullisestikin on paaaljoon muun muassa ihania kotimaisia kasviksia. Liikkua voi aivan ilmaiseksi ja treenata kotonakin, kuntosali tai liikuntaryhmät maksaa taas enemmän. Ihonhoitokaan ei välttämättä ole kallista. Todellisuudessa halvempaa on ostaa luonnollisiin ainesosiin perustuvia tuotteita. Merkki ei aina ole laadun tae.
Tuosta balettitanssijasta sen verran, että laji vaatii kyllä täydellistä kehon hallintaa. Ehkä yksi vaativimmista taiteen/liikunnan lajeista. Luovuutta ja eläytymiskykyä on löydyttävä perusjuttujen lisäksi. Perusjutuista mainittakoon oikea kehon rakenne.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:19"]
Christina Hendricksiltä.
T. Mies
Sun pitää laitattaa vähän pehmusteita ensin (tasasesti joka puolelle), laitetaankohan miehille niitä missään.
[/quote]
[/quote]
Vaikea mun on Christinalta näyttää mutta hän on minulle ideaali-ihminen, jolta haluaisin näyttää, jos voisin taikoa.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:19"]
Christina Hendricksiltä.
T. Mies
[/quote]
[/quote]
Vaikea mun on Christinalta näyttää mutta hän on minulle ideaali-ihminen, jolta haluaisin näyttää, jos voisin taikoa.
T. Mies
[/quote]
Hieno ideaali. Ehkä me kaikki joskus ollaan niin "täydellisiä" ;)
Huippumalli. Victoria's Secret tyylinen malli, ei liian erikoiset kasvot, mutta persoonallisen kauniit. Vaaleat hiukset luonnostaan, isot silmät, paksut hiukset.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 01:16"]
Christina Hendricksiltä.
T. Mies
[/quote]
[/quote]
T. Mies
[/quote]
Hieno ideaali. Ehkä me kaikki joskus ollaan niin "täydellisiä" ;)
[/quote]
Minusta hän on kiihottavin nainen planeetalla. Haluaisin sekä panna häntä että olla hän.
Pikajuoksija