Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissaako muka suurinosa julkisessa vessassa kyykyssä eikä istualtaan?

Vierailija
01.08.2021 |

Näin siinä yhdessä keskustelussa jota en nyt enää löydä väitettiin. Itse olen kokeillut mutta en siinä asennossa saa tulemaan yhtään pissaa kun pitää jalkoja jännittää. Tänään kokeilin ja pari tippaa sain tulemaan kun pinnistin oikein kovaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minussa vikaa vai oliko se aiempi keskustelu humpuukia?

Ap

Vierailija
2/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan seisten niin, että toinen jalka on toisella puolella pönttöä ja toinen toisella puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku saa pissattua pöntöllä kyykyssä. Miten pissan saa tulemaan siinä kun siinä pitää jännittää jalkoja?

Vierailija
4/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa maassa vessa on pelkkä reikä lattiassa. Luuletko että siellä pissataan istuallaan?

Vierailija
5/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa maassa vessa on pelkkä reikä lattiassa. Luuletko että siellä pissataan istuallaan?

Tässä ketjussa vissiin keskustellaan Suomesta.

Vierailija
6/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on eri asia koska sinä saa olla ihan kokonaan kyykyssä eikä jalkoja tarvitse jännittää niin paljoa toisin kuin jos on "puolikyykyssä" pöntön päällä.

Ap

Vierailija
7/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee treenata vähän reisilihaksia, jos puolittainen kyykkyasento ottaa niin kovasti voimille, että pissaaminen ei onnistu.

Vierailija
8/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kyykyssä, renkaalla monesti epämääräsii roiskeita. Ei tulis mieleenkään istua siihen enkä ala kuivailee kenenkään muun ties mitä roiskeita.

Vierailija
9/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavuaariin itse

Vierailija
10/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan noita kyykkypissaajia. Ne jättää kusitippansa renkaalle ja lattialle. Itse vuoraan renkaan paperilla ja käyn istumaan. Lähtiessäni vedän paperit pöntöstä alas ja menen pesemään kädet.

Vierailija
11/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ostuu, venakot virtsaa kyykyssä, siksi se ihan kuvin kielletään monessa julkisessa vessassa.

Vierailija
12/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis silleen kyykyssä että nousee renkaalle seisomaan?

Vierailija
13/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siis silleen kyykyssä että nousee renkaalle seisomaan?

Ei vaan ihan lattialla seisoo.

Ap

Vierailija
14/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pissaan seisaaltaan ja mahdollisimman kaukaa, on pippelillä kivaa tarkkuusammuntaa. Joskus osuu pyttyynkin.

Vierailija
15/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollekulle vielä epäselvää niin tarkoitan tälliasta: https://www.google.com/search?q=women+pee+squat+toilet&tbm=isch&ved=2ah…

Ap

Vierailija
16/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu se, mutta yleensä vuoraan renkaan paperilla.

Vierailija
17/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten joku saa pissattua pöntöllä kyykyssä. Miten pissan saa tulemaan siinä kun siinä pitää jännittää jalkoja?

Ihan yhtä helposti ku metässäki

Vierailija
18/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistu. Nojasin kyynärvarsillani reisiin.. jouduin vähän puskemaan pimpalla...ehkei pissattanu kunnolla..

Vierailija
19/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu minulta mutta minun reidet onkin kunnossa. Ja joo, erityisesti jos joudun käymään puistovessassa tai bajamajassa , tämä on tyyli.

Vierailija
20/21 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka tekee noin yleisissä vessoissa. Minusta sivistymätöntä. Se vessahan on kaikista paskaisin juuri näiden kyykkijöiden jälkeen. Noloa suorastaan, tekis mieli aina sanoa et nyt ollaan sivistysvaltiossa, eikä missään kehitysmaassa missä pitää kusta maankoloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän