Kävin käsiksi mieheeni
Nyt hävettää ja kaduttaa.
Miten tästä eteenpäin?
Saa kivittää.
Kommentit (48)
Ei haittaa naisen käsiksi käyminen kunhan ei raavi eikä potki munille. M25
Mitä se mies teki tai oli tekemättä, että kilahdit?
Väkivaltaisuus ei ole hyväksyttävää olit sitten mies tai nainen.
Jos tapaus olisi toisinpäin ja miehesi olisi käynyt käsiksi sinuun, kuinka toimisit?
Täällä aaveellä ku on tapana aina puolustaa naisia ja jos tosiaan miehesi olisi käynyt sinuun käsiksi niin vastaukset olisivat tätä luokkaa
- Jätä se sika/ hullu
- Ei jää ensimmäiseen kertaan
- Seuraava kerta on sille aina helpompi
- Lähde niin pian kuin mahdollista sillä se hullu hakkaa sut uudelleen ja uudelleen ja saattaa jopa tappaa.
Ehkäpä miehesi kannattaisi nyt toimia näin!
Jos taas tahdot asialle tehdä jotain niin suosiolla vihanhallinta kurssille tai johonkin sellaiseen ennen kuin satut miestäsi uudelleen!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:00"]
Se varmasti ansaitsi sen.
[/quote]
Niin munkin ex vaimo, kun hakkasin sen.
Kysymys. Mitä väliä sillä on mitä tapahtui ennen tuota? Selvästikkään apn mies ei häneen käynyt käsiksi tai luuliai hänen siitä ensin maininneen. Vaikka kuinka mies olisi vittuillut ja ärsyttänyt niin väkivalta ei ole sallittua.
Kuinka moni kysyy mitä pahaa nainen on tehnyt ennen kuin mies löi? Tuskin kukaan!
t. Itsekkin nainen
Naisten väkivaltaa ei ole olemassakaan AV-mammoilta kysyttäessä.
Vika löytyy aina miehessä. Psyko-naisiahan ei ole olemassa, vika on miehessäsi siis.
Palstalla hakkaaja nainen saa aina ymmärrystä, hakkasi sitten lastaan tai miestään.
Hae ongelmaasi apua muualta, täällä saat vain väärän kuvan siitä, että kun nainen pahoinpitelee, on se oikein.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:05"]
Väkivaltaisuus ei ole hyväksyttävää olit sitten mies tai nainen
[/quote]
Tämä on totta, mutta lähes aina mies on se voimakkaampi osapuoli ja voimakkaampi pystyy helposti puolustautumaan. Meillä aikanaan naisella oli tapana tulla kimppuun, mutta kun otti ranteista kiinni ja piti 5min paikallaan niin kyllä hän aina rauhoittui. M25
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:05"]
Väkivaltaisuus ei ole hyväksyttävää olit sitten mies tai nainen
[/quote]
Tämä on totta, mutta lähes aina mies on se voimakkaampi osapuoli ja voimakkaampi pystyy helposti puolustautumaan. Meillä aikanaan naisella oli tapana tulla kimppuun, mutta kun otti ranteista kiinni ja piti 5min paikallaan niin kyllä hän aina rauhoittui. M25
[/quote]
Muuten ihan hyvä mutta olet vitun sika. Olet rajoittanut naisen itsemääräämisoikeutta ja vapautta. AV-standardin mukaan erittäin tuomittavaa väkivaltaa sekin.
Mä en uskaltaisi. Mies 2 m pitkä, 106 kg, minä 168 cm, 57 kg. Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti.
Sairas nainen olet ja tarvitset apua. Toivottavasti mies tekee rikosilmoituksen ja menee pois luotasi. Tuollaisia kilahtelijoita ei tarvitse kenenkään sietää.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:12"]Mä en uskaltaisi. Mies 2 m pitkä, 106 kg, minä 168 cm, 57 kg. Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti.
[/quote]
Mikä sun kuppikoko on?
Suosittelen vihan hallintaa!! Toivottavasti et käy käsiksi mieheesi enää koskaan. Tuskin itsekkään haluaisit että hän tekisi sinulle niin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:02"]Mitä se mies teki tai oli tekemättä, että kilahdit?
[/quote]
Kysytkö samaa mieheltä, joka hakkaa vaimonsa?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:08"]
Kysymys. Mitä väliä sillä on mitä tapahtui ennen tuota? Selvästikkään apn mies ei häneen käynyt käsiksi tai luuliai hänen siitä ensin maininneen. Vaikka kuinka mies olisi vittuillut ja ärsyttänyt niin väkivalta ei ole sallittua.
Kuinka moni kysyy mitä pahaa nainen on tehnyt ennen kuin mies löi? Tuskin kukaan!
t. Itsekkin nainen
[/quote]
av-mamma on jo tuomionsa antanut. miehen vika.
seuraava linkkikin on av-mammojen mielestä valheellinen naisvihaajan tutkimus :
http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:02"]Mitä se mies teki tai oli tekemättä, että kilahdit?
[/quote]
Kysytkö samaa mieheltä, joka hakkaa vaimonsa?
[/quote]
ei tarvitse kysyä. nainen on aina uhri, ja mies on se paskainen sika. nainen käyttäytyy aina kuin enkeli ja hullut psyko miehet käy päälle ilman syytä.
jos nainen joutuu pahoinpitelemään miehen, on siihen aina oikeutus, ja vika miehessä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:12"]Mä en uskaltaisi. Mies 2 m pitkä, 106 kg, minä 168 cm, 57 kg. Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti.
[/quote]
Mikä sun kuppikoko on?
[/quote]
70D, liittyy asiaan miten?
Ihan oikein sille sialle! Jos se on yhtä paska mitä mun eksä.