Mielikuvasi nimestä Justus?
Itselleni tulee nimistä selkeitä mielikuvia. Olemme nyt nimeämässä poikalasta, ja haluaisin kuulla, millainen mielikuva tulee nimestä Justus?
Itse ajattelen Vaahteramäen Eemeli-tyyppistä, mutta vantterampaa lasta. Aikuinen Justus minun mielikuvissani on reilu, rehti ja rehellinen, voimakas mies.
Kommentit (36)
Justus-lohikäärme :) Symppis ja kiva nimi :)
Ihana isoveikka! Eikä mikään tusinanimi, ainakaan vielä.
Se muovailuvahalohikäärme! <3
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/lohikaarme_justus_34206.html#media=34211
Finninaamainen rasvaletti joka sormetti mua miljoonan promillen humalassa metsässä amk aikoina...
Vahinko ala- peukku isoveli- Justukselle.
Äh, en viitsi sanoa edes. En halua pilata nimeä, josta itse pidätte. :/ Minulla kuitenkin Justus-kokemukset perustuvat vain tapaamiini Justuksiin. Nimi sinällään ihan kiva.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:44"]Äh, en viitsi sanoa edes. En halua pilata nimeä, josta itse pidätte. :/ Minulla kuitenkin Justus-kokemukset perustuvat vain tapaamiini Justuksiin. Nimi sinällään ihan kiva.
[/quote]
Kerro vaan!
Meidän supersöpö kummipoika : ). Juuri tuollainen eemelityyppi.
Meillä on 2-vuotias Justus! <3 Hän on puhelias, iloinen, kohtelias ja herkkä poika. :)
Musta labradorinnoutaja, oli muuten aivan ihana :)
Kiva nimi, tulee tosiaan vähän pullea amerikkalaistyylinen pikkuvanha lapsi mieleen, joka on kiltti aikuisille ja vähän näsäviisas lapsille. Tekee mitä tahansa, että saa lisää karkkia.
Mulle taas tulee mieleen vähän juntti, hidas tyyppi.
Justus seisoo omilla jaloillaan, jostain syystä vaaleat ja pystyt hiukset, siihen voi aina turvata, pikkuisen jääräpäinen, luotettava ja tarvitsee rinnalleen yhtä rehdin naisen
Nauroin katketakseni finninaamaiselle känni-Justukselle :DDDDD
Ihan kaikki mielikuvat on tervetulleita, ilo on huomata että herättää myös positiivisia mielikuvia.
Ap
Pontus Ponttooni.
Mulla juu juu Justuksessa löytyy.
Who's there?
- Don't worry it's Just us
Tulee mieleen isän kaverin sen niminen koira, joka meillä oli joskus käymässä toisen koiran kanssa, ja se että se jyysti sitä toista koiraa pihalla.
Avomieheni on Justus. Ihana ihminen :)