Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ollut meidän Prismassa Putin-juustoa!

Vierailija
15.08.2014 |

Missä niitä myydään?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia pitää alkaa hamstraamaan, mennään sekaisin kun hinta laskee pari euroa!? Kauppiaat voisi laittaa näihin rajoituksen per talous kuten muissakin tarjoustuotteissa. Mua oksettaa nämä jotka menee ja tyhjentää hyllyt, ahneita paskoja eikä mitään muuta.

Vierailija
42/49 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee täysin yli ymmärrykseni! Siis jotkut lähtee asioikseen prismaan 1-2 halvan oltermmannin takia? Sanokaa nyt jo että vitsailette? tai sitten ootte ihan hulluja!

Ymmärrän jos siellä kaupassa on jo muutenkin ja huomaa halvan juuston ja sen sitten ostaa, mutta että yhden juuston jota saa muulloin pari euroa kalliimmalla!

Tai ei ehkä juuri tuota oltermannia, mutta rainbown kermajuusto maksaa normaalistikkin n.6€. Ja oltermannin kanssa sillä ei ole muuta eroa kuin paketin teksti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun mielestäni ei tarvii mitään rajoituksia, hyvä vaan että jotkut idioottit hamstraa nuo juustot niin pääsee valio niistä eroon.

Vierailija
44/49 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei hamstraisi? Säästö se on pienikin säästö. Meilläpäin Citymarketissa Oltermannu n. 10€/kg. Jättäisitkö itse tilaisuuden käyttämättä ja itsepäisesti ostaisit riistohintaista juustoa Putin-juuston sijaan, koska on niin noloo/hulluu/typerää lähteä johonkin muuhun kuin vakkarikauppaan hamstraamaan.

Ottaa muakin pannuun sellanen älytön porsastelu, että yksi Virtasen perhe tulee koko suvun voimin ja vie kaikki, eikä muille jää mitään.

Tämä ihan vain yleisesti niille, jotka eivät ymmärrä.

Vierailija
45/49 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 06:54"]

Miksipä ei hamstraisi? Säästö se on pienikin säästö. Meilläpäin Citymarketissa Oltermannu n. 10€/kg. Jättäisitkö itse tilaisuuden käyttämättä ja itsepäisesti ostaisit riistohintaista juustoa Putin-juuston sijaan, koska on niin noloo/hulluu/typerää lähteä johonkin muuhun kuin vakkarikauppaan hamstraamaan.

Ottaa muakin pannuun sellanen älytön porsastelu, että yksi Virtasen perhe tulee koko suvun voimin ja vie kaikki, eikä muille jää mitään.

[/quote]

Missä ihmeessä Oltermannista noin paljon veloitetaan? :o

Vierailija
46/49 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 07:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 06:54"]

[/quote]

[/quote]

Kyllähän yksittäiset kauppiaat voivat kaikenlaisia hintoja sinne heittää. Olen nähnyt pahimmillaan 13 euroa kappale...

Vierailija
47/49 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 07:09"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 06:54"]

[/quote]

[/quote] Lohjalla. Täytyy kyllä myöntää, ettei ole ihan tuoreinta tietoa, mutta kuitenkin. Vakikaupassa silloin sama juusto lähes puolet halvempi.

Vierailija
48/49 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottepa te köyhiä....

Vierailija
49/49 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:35"]"pikkuhiljaa pohjoista kohti"

saisko tähän selvennystä? :) ei taida kuitenkaan ouluun saakka putinin oltermannit yltää..?

[/quote]

kylläpäs yltää

[/quote] eilen oli oulun prismoissa, en ostanut