Ei ollut meidän Prismassa Putin-juustoa!
Kommentit (49)
Aikainen mummo oltermannin nappaa
Eikö tuokin ole Valiolle nollasummapeliä, koska kun ihmiset ostaa näitä halpiksia, ne normaalihintaiset jää hyllyyn?
Minä kävin Olarin Prismassa yhden maissa. Pelkäsin jo sisääntullessani, että peli on menetetty, kun ei paljon kellään näkynyt juustoa koreissa tai kärryssä. Löysin kuitenkin juustot ja kyllä ihmiset niitä otti, mutta max 2-3. Minä lastasin kärryyn 16 ja jotkut kyllä hieman katsoivat :-)
3,69€/kpl ja käyttöaikaa toukokuulle. Varmasti tulee syötyä!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:35"]"pikkuhiljaa pohjoista kohti"
saisko tähän selvennystä? :) ei taida kuitenkaan ouluun saakka putinin oltermannit yltää..?
[/quote]
kylläpäs yltää
[/quote]
Ihanko totta? Mistä tämä tieto on peräisin? :)
Minulle riittäisi vain yksikin paketti (vr. ihmiset, jotka hamstrasivat tänään 10 kpl), että saisin edes joskus maistuvampaa juustoa Salen kermajuuston ja Edamin sijaan. Jos Ouluun tulee Putin-juustoa, niin veikkaan kohtalon olevan sama kuin viime kesän ilmaisruusujen jaossa kävi....
[/quote]
http://www.kaleva.fi/uutiset/talous/venaja-oltermannit-vietiin-kasista-oulun-prismoissa/673146/
Ja toinen varma fakta, minun työpaikalle saapuu aamulla kuorma näitä.
Oulussa siis:)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:35"]"pikkuhiljaa pohjoista kohti"
saisko tähän selvennystä? :) ei taida kuitenkaan ouluun saakka putinin oltermannit yltää..?
[/quote]
kylläpäs yltää
[/quote]
Jee, saa lestatkin oikeen oltermannia pöytään! Vaikka rahaahan siis on. Aina.
[/quote]
No minä kysyin tuosta Ouluun yltämisestä ja olen kirkosta eronnut ateisti. Äläpäs yleistä siis :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:35"]"pikkuhiljaa pohjoista kohti"
[/quote]
kylläpäs yltää
[/quote]
Ihanko totta? Mistä tämä tieto on peräisin? :)
Minulle riittäisi vain yksikin paketti (vr. ihmiset, jotka hamstrasivat tänään 10 kpl), että saisin edes joskus maistuvampaa juustoa Salen kermajuuston ja Edamin sijaan. Jos Ouluun tulee Putin-juustoa, niin veikkaan kohtalon olevan sama kuin viime kesän ilmaisruusujen jaossa kävi....
[/quote]
http://www.kaleva.fi/uutiset/talous/venaja-oltermannit-vietiin-kasista-oulun-prismoissa/673146/
Ja toinen varma fakta, minun työpaikalle saapuu aamulla kuorma näitä.
Oulussa siis:)
[/quote]
Kiitos tiedosta! Saako udella työpaikkasi kaupunginosaa? ;) T. se oululainen, jolle riittäisi yksi Oltermanni-paketti
Oltermanniko herkkujuustoa? Sitä samaa mautontahan se on kuin edamit ja arlanaturat. Ja tarjouksessa maksaa noin 6 euroa, nyt hinta on 4 euroa. Onpa huikeaa säästämistä vaikka useammankin ostaisi?!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:30"]
Itäharjun Prismassa oli ainakin neljän aikoihin tänään. Minusta kovin moni ei hamstrannut ostivat 1-2 kappaletta. Itse ostin kolme, mutta niistä yksi vanhemmilleni ja yksi isoäidilleni.
[/quote]
Mä en kyllä Tampereentiellä nähnyt ensimmäistäkään tsibaletta.
Suosittelen, että lähdette jo nyt makuupussin ja termarin kanssa odottamaan ja jonottamaan. Jos vaikka huomenna sattuisi saamaan. Siitä sitten ovien auettua kyynärpäätaktiikalla sisään ja kärry täyteen oltermannia. Säästö se on pienikin säästö. Eikä haittaa, vaikka osa menisi hukkaan.
Joo, ihan mahtavaa että voi nyt hamstrata "herkullista" Oltermannia pari euroa halvemmalla kilohinnalla jääkaappiin kuukausiksi pyörimään ja tilaa viemään! Not.
Meidän Prismaan tuli putinmanni-juustot iltapäivällä, tunnin parin jälkeen lava oli kahmittu tyhjäksi. Kyllä oli hauskaa katsella ihmisten kulutudhysteriaa.. eikö siinä jo kyllästy jos 10 kuukautta pitää syödä tismalleen samaa juustoa? Ihan turhaa tilan vientiä jääkaapista, ja kun hamstraamisella ansaittu voitto on sen pari euroa/tsibale, ei esim puolessa vuodessa kerkeä säästämään edes kahtakymppiä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:54"]
Suosittelen, että lähdette jo nyt makuupussin ja termarin kanssa odottamaan ja jonottamaan. Jos vaikka huomenna sattuisi saamaan. Siitä sitten ovien auettua kyynärpäätaktiikalla sisään ja kärry täyteen oltermannia. Säästö se on pienikin säästö. Eikä haittaa, vaikka osa menisi hukkaan.
[/quote]
Älä nyt ylllytä.... AV-mammat tuntien aamulla on ympäri Suomen ruokakauppojen edustat täynnä mammoja makuupusseineen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:54"]
Eikö tuokin ole Valiolle nollasummapeliä, koska kun ihmiset ostaa näitä halpiksia, ne normaalihintaiset jää hyllyyn?
[/quote]
On toki, mutta mieluummin edes nollapeliä, kuin miinuspeliä.
Yleensä en osta juustoa, ei oo varaa
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:54"]
[/quote]
Olisiko muka tuottavampaa kuskata ne kaatopaikalle?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:29"]Meillä oli, mutta loppuivat. Äitini osti 10 juustoa
[/quote]
Miksi niin monta?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:40"]
Oltermanniko herkkujuustoa? Sitä samaa mautontahan se on kuin edamit ja arlanaturat. Ja tarjouksessa maksaa noin 6 euroa, nyt hinta on 4 euroa. Onpa huikeaa säästämistä vaikka useammankin ostaisi?!
[/quote]
Oltermanni Cheddar on hyvää!
Varokaa vaan, ruotsalaiset pakotetuoteshoppaajat jyrää teitin!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:35"]"pikkuhiljaa pohjoista kohti"
[/quote]
kylläpäs yltää
[/quote]
Jee, saa lestatkin oikeen oltermannia pöytään! Vaikka rahaahan siis on. Aina.