Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten purkaa Teleone sopimus??

Vierailija
15.08.2014 |

Eli siis otin joskus huhtikuussa jostain vippi firmasta 20 euron pikavipin ja maksoin jonkun teleonen 4 euron maksun samalla. Sen jälkeen lasku on tullut joka kuukausi vaikka en ole ottanut mitään pikavippejä ja maksoin silloin tuon 4 euron laskun. Maksoin tähän asti kaikki tuolta tulleet laskut, mutta nyt päätin että lopetan koska he laskuttavat minua joka kuukausi ihan turhasta. Tässä kuussa summana olikin jo 9 euroa. Nyt kun en ole maksanut kyseistä laskua sain viestin Teleonelta että jos en maksa laskua he siirtävät sen perintä toimistoon.

Olisko teillä nyt jotain neuvoa miten minun kuuluu toimia vai pitääkö minun tosiaan maksaa koko loppu elämäni turhasta joka kuukausi heille?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kokeillu tota ''stop teleone'' juttua viimeaikoina? Mietin vaan, että toimiiko se vielä vai tuleeko vaan lisää laskuja..

kyllä toimii toi numero !

Vierailija
22/36 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko niiden systeemi perustuu laittomuuksiin omaa perintäfirmaa myöten. Pysykää kaukana näistä petkuttaja vippifirmoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muuten tähän puljuunkin osittain liittyvä korkeimman oikeuden päätös:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1444965975506.html

Eli vertaislainoja, joita tämänkin yritysryppään pikavipit ovat, koskevat aivan samat lait ja asetukset kuin mitä tahansa muitakin pikavippejä. Älkää siis suostuko maksamaan enempää kuin 50,5 % vuotuista korkoa!

Vierailija
24/36 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että meidän pitää tehdä ryhmäkanne.Ja tosi iso ryhmä.Minua on vedätetty jo useilla laskuilla.Peritään mekin niiltä jotka ovat meitä laskuttaneet.

Kuka tekisi aloitteen?

Vierailija
26/36 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee näitä sopimuksia niin ei ne sillä katoa että pistää vaan pään puskaan. Pitää olla valmis myös tekemään töitä ja selvittämään asioitaan.

Tässä jotain taustaa ja ideoita.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12012293/mika-on-teleone-fi

Vierailija
27/36 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu tekstiviesti

Vierailija
28/36 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään täytyy kirjoittaa kielto numeroon 16135,löysin orkian sivuilta

Vierailija
29/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tele one on lakkautettu. Asiakas tiedoissa lukee niin. Viime kuussa menny konkurssiin.

Vierailija
30/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyään täytyy kirjoittaa kielto numeroon 16135,löysin orkian sivuilta

En halua kieltoa vaan haluaisin osallistua orkioihin. Mihin laitan viestiä?

Vierailija
31/36 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, juuri tänään laitoin viestin "stop teleone" ja sieltä tuli 2 peräkkäistä viestiä: "Teidän Teleonesopimus on uusittu. Mikäli teillä on kysyttävää, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@teleone.fi

Seuraava viesti oli "Hyvä asiakas, teidän mobiilipalvelusopimus on loppunut kysymyksissä kääntykää asiakaspalvelun puoleen asiakaspalvelu@teleone"  Eli tästäkin tulee varmaan uusi liittymismaksu???

Teleonella ei ole edes puhelinnumeroa, perintätoimisto Requisitalla on, johon ei vastata, vaikka kuinka kauan soittaisi, ilmoittaa vain "nauhoittavansa kaikki puhelut".  Siellä kun odottelet, menevät puhelinmaksutkin tälle rahastusfirmalle.  

Tuokin jo herättää huomiota, että molemmat firmat asuvat PL:ssä eli postilaatikossa.  Täysin rikollinen firma!!  muka vuodesta 2014 perivät mobiilipalveluista sen tarkemmin erittelemättä mikä mobiilipalvelu on kyseessä, alkuperäinen lasku 0.50 €, nyt  lähes 40 €.  En maksa kuitenkaan, katson nämä viestiestot ja puhelinestot vielä jostakin.  Terveisiä kaikille kohtalotovereille. periksi ei anneta.

Vierailija
32/36 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs näitäkun lueskelee,niin tulee sellainen fiilis ettei kyllä kannata maksaa yhtään mitään kyseiseen firmaan. Eilen pöljänä pulitin 24€ja tänään tuli tekstari,et pitää maksaa sama summa uudestaan ellei halua maksuhäiriö merkintää. Kerran aiemminkin pulitin 15€ ei siis kannata maksaa.?

Vierailija
33/36 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on kerran kuukaudessa nyt vuoden ajan tullut viestiä sieltä "maksamaton lasku 0,5€" ja eräpäivä tosiaan jo lähes vuosi sitten. En ole maksanut enkä aio. Mitään ei seuraa tästä.

Kuluttaja-asiamiehelle tuttu yritys ja kuten ylempänä todettu niin aivan täysin rikollinen.

Älkää maksako - siitä ei oikeasti seuraa mitään vaikka kovasti uhkailevat.

Vierailija
34/36 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tämän sivuston uhri ja tukee 9e laskua mutta en maksanut sitä enkä tule mitään tällä firmalla maksamaankaan koska en ole tilannut mitään heiltä. Tämä firma on ilmeisesti huijausfirma joka huijaa rahaa ihmisiltä. Jostain luin että ota yhteys oikeusasiamieheen. Meidän henkilötiedot ovat ilmeisesti joutuneet rikollisten käsiin. Itse olen tällä hetkellä edunvalvonnassa ja pitäisi varmaan kertoa sille että onko tarvetta tehdä rikosilmoitusta? nyt kun luen tätä teleone juttua lisää alkaa tuntua että pitäisi saada poliisitutkinta asiasta että  nuo huijauskaskut loppuisivat. Eli oma neuvoni on tämä lopeta maksamiset heille ja soita oikeusapuun. Jotain mätää noissa on.

Vierailija
35/36 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Itse olen myös teleone palvelujen uhri ja mitä enemmän luen viestejä asiasta niin en kyllä aijo maksaa laskun laskua. Yleensä tullut sähköpostiin vain vanhoja muistutus viestejä viime vuodelta ja aina 5€ rahaa lisää laskuun, nyt kuitenkin toissa viikolla tuli paperi lasku kotiin jossa ihan isoja summia, mutta näitä lueskellessa en aijo maksaa vaan katson mihin tää johtaa numero löytyy paperi laskusta mutta tuskin vastaavat kun yrittää soittaa.

Vierailija
36/36 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei

Pojalle tuli myös viime joulukuussa lasku TeleOnilta. Poika ei maksanut, koska ei tiennyt mitä asia koskee.

Ja nyt syksyllä tupsahti laatikosta perintäkirje. Ja huom! Kirjekuorissa ei lue mitään. Onneksi nyt avasin laskun kun poika armeijassa. Näin, että laskutettu 4 eur alunperin , lisäksi korko, 0,19eur , huomautuskulut 5 eur ja huh sentäs perintäkulut 21 eur.

Uhattiin oikeudellisella perinnällä. Ja kun kysyin pojalta mikä tämä on, niin ei osannut vastata.

Päätin et ok, en jaksa vääntää. maksetaan, niin pääsee eroon - eikä luottotiedot vaarannu

No nyt muutama viikko jälkikäteen.

Laatikosta tipahti pari kirjekuorta poikani nimellä. Hän ed armeijassa ja olen saanut luva avata kirjeet..

Surprise !

Jälleen kaksi samanlaista kirjekuorta ja nyt samasta, jo maksetusta laskusta on muka maksettu ennakkoa !!!! 23,20 ja nyt  puuttuu 11,99 eur. Ja jos ei makseta, niin käräjille joudutaan ! laskujen mukaan

Perintää hoitaa nyt Trinity ja paikka London !!!

ja samanlaisessa kuoressa tuli lasku myös Serviprolta

He ovat maksaneet takauksen 6 eur ja nyt loppusumma 37,32 !!!!

Alkuperäistä laskua ei ole näkynyt ja nyt on kuluja jälleen 21 eur perintäkuluja, 10 eur huomautuskuluja ja korko 0,32 ..

ja jälleen on luottotiedot menossa, käräjillä uhkaillaan ..

ilmeisesti innostuivat laskuttamaan kunnolla kun yhden maksoin ..

Menen huomenna poliisille ja mieskin on poliisi ;)