Miten purkaa Teleone sopimus??
Eli siis otin joskus huhtikuussa jostain vippi firmasta 20 euron pikavipin ja maksoin jonkun teleonen 4 euron maksun samalla. Sen jälkeen lasku on tullut joka kuukausi vaikka en ole ottanut mitään pikavippejä ja maksoin silloin tuon 4 euron laskun. Maksoin tähän asti kaikki tuolta tulleet laskut, mutta nyt päätin että lopetan koska he laskuttavat minua joka kuukausi ihan turhasta. Tässä kuussa summana olikin jo 9 euroa. Nyt kun en ole maksanut kyseistä laskua sain viestin Teleonelta että jos en maksa laskua he siirtävät sen perintä toimistoon.
Olisko teillä nyt jotain neuvoa miten minun kuuluu toimia vai pitääkö minun tosiaan maksaa koko loppu elämäni turhasta joka kuukausi heille?
Kommentit (36)
Kävelet Teleonen toimistoon ja ammut kaikkia päähän.
Olen itsekkin yrittänyt selvittää ,mistä oikein laskua kertyy!?Alkoi joskus kesän lopulla ja nyt kertymää yli 68,00euroo,enkä ole ottanut yhtään vippiä tms...Apuuva!! :O
sain myös laskun heiltä ja laitoin poliisille.7413
laita tekstiviesti "stop teleone" numeroon 16135. mulle tuli ainaki ilmoitus et mobiilisopimus on päättynyt
Onko kukaan kokeillu tota ''stop teleone'' juttua viimeaikoina? Mietin vaan, että toimiiko se vielä vai tuleeko vaan lisää laskuja..
Olen samaa mieltä ja salut sille joka tekee tuon.
Ilmeisesti joku firma joka huijaa rahaa tollein..kannattaa soittaa jollekki joka ymmärtää tämmösistä johonki laki juttuun?
"stop teleone " numeroon 16135 toimii
Hei olisin kans kiinnostunut tästä teleone- jutusta, että kuinka pääsee eroon? itse otin tänään (tyhmää tiedän) 30 vipin jonka maksan kyllä ajallaan eli 7pv päästä pois, mutta miten on, toimiiko tuo stop teleone- juttu ja kuinka pian sen viestin voi lähettää, pitääkö odotella jotain laskuja sieltä tms??
kiva jos joku vastaisi, ASIALLISESTI.
Mulla sama... TeleOne laitto postii jotaa niitten laskuja... Tarkemmin kun katoin, nii mobiilipalvelusta velottivat, mikä ei ollu mahollista. En maksanu ja sit alko tulemaa kirjeita Reqvisitalta (TeleOnenin perintä) ja selvisi just, että TeleOne ja Reqvisita on samaa firmaa ja yritys EU:n ulkopuolella. Jatkuvasti tulee sähköpostiin laskuja, mutta en ole maksanut ja perintään ei ole mennyt. Olin myös lakimieheen yhteydessä ja sano heti, että tuttu juttu. Älä maksa ja jos tulee perintä juttuja, nii yhteys hänee. Että ÄLÄ MAKSA, anna asian olla !!!!!
Jatkan......
Ja paperillisia laskuja, ku alkaa tarkemmin kattomaa, nii samalla tulostimella otettu ja identtiset keskenää.. Löyty vaikka ja mitä epäilyttävää :D
Stop teleone toimii. Juuri tein.
Huvitti viimeinen lasku, kun teleone laittaa mainoksen että nyt pikavippiä tms, niin laitoin (tyhmä tunteenpurkaus) haistakaa v...u 2 kertaa. Tuli just lasku virheellinen viesti ja 1 euron lasku
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 14:23"]
Stop teleone toimii. Juuri tein.
Huvitti viimeinen lasku, kun teleone laittaa mainoksen että nyt pikavippiä tms, niin laitoin (tyhmä tunteenpurkaus) haistakaa v...u 2 kertaa. Tuli just lasku virheellinen viesti ja 1 euron lasku
[/quote]
Jos ne teki toimeksiantoai mukaan ja haistoivat vittua. Silloinhan heillä on laskutusoikeus toimenpiteestä.
Moi mä olen ollu kusessa ton teleone takia jo vuoden ajan ja pulitanu jo 300e siihe puljuu ja alkaa pikkuhiljaa hermot mennä ja laitanu useita viestejä ja edeleen jatkavat kiskontaa.
Älkää maksako ja tukeko rikollista toimintaa! Miten joku voi olla niin tyhmä, että on pulittanut jo 300 € rikollisille?!
Toiminta jossain Englannissa. Maksumuistutuslaskuja tulee, vaikka ei ole tullut edes alkuperäistä laskua. Ei puhelinnumeroa asiakaspalveluun, vain sähköpostiosoite. Eikä sieltäkään saa vastuksia, muuta kuin jonkin automaaattisen viestin. Ai niin, ja yrityksen toiminta päättynyt jossain vaiheessa. Soitin eilen yhteen lakimiesneuvontaan, kehoitti olemaan poliisiin yhteydessä. Eikä missään nimessä maksaa huijarifirmalle yhtään mitään.
Miten siinä tapauksessa kun tulee sähköpostiin ja en todellakaan ole ottannut mitään vippejä tai ostannut mitään. Miten saa lopumaan nämä viestit? 0,50 lasku mistä tulee ja ei saa vastausta.
Miten voisin tehdä kanteen näitten juttujen takia?Yhteis kanne!?Onko lakimiestä jolle soittaa tästä asiasta?
Laitoin äsken viestiä stop teleone ja tuli viesti että mobiilipalvelusopimus päättynyt. Onko varma että ei enää laskuja tule? Tuossa kyllä odottaa ainakin yksi tai kaksi laskua maksuaan.kai ne tarvii maksaa pois..
osaako kukaan auttaaa? :(