Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuet pitkät hiukset lyhyemmiksi - menetänkö kaiken seksikkyyden?

Vierailija
15.08.2014 |

Minulla on aina ollut pitkät hiukset paria kokeilua lukuunottamatta. Rakastan pitkiä hiuksia mutta omani alkavat olla tosi ohuet :( En uskalla leikata esim. olkapäämittaan, sillä se ei tunnu omalta ollenkaan mutta haluaisin hyvältä näyttävät hiukset.

Onko muita pitkätukkaiksi itsensä identifioivia, jotka ovat leikanneet tai harkitsevat leikkaamista? Kuvia seksikkäistä ja naisellisista olkapäämittaisista hiuksista saa myös laittaa inspiraatioksi!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy jossain kokeilemassa lyhyttä peruukkia

Vierailija
22/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko olkapäämittaiset hiukset nykymittapuun mukaan lyhyet hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:32"]

Ovatko olkapäämittaiset hiukset nykymittapuun mukaan lyhyet hiukset.

[/quote]

MIetin ihan samaa. Jos on ohut tukka niin ei se olkapää mitta ole yhtään sen parempi kun selkään asti ulottuva.

Vierailija
24/24 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:32"]

Ovatko olkapäämittaiset hiukset nykymittapuun mukaan lyhyet hiukset.

[/quote]

MIetin ihan samaa. Jos on ohut tukka niin ei se olkapää mitta ole yhtään sen parempi kun selkään asti ulottuva.

[/quote]

Totta, jos ne hiukset ovat kunnolla ohuet. Jos ne hiukset ovat kuitenkin vain ohuehkot, niin olkapääpituiset voivat näyttää vielä hyviltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi