Ohuet pitkät hiukset lyhyemmiksi - menetänkö kaiken seksikkyyden?
Minulla on aina ollut pitkät hiukset paria kokeilua lukuunottamatta. Rakastan pitkiä hiuksia mutta omani alkavat olla tosi ohuet :( En uskalla leikata esim. olkapäämittaan, sillä se ei tunnu omalta ollenkaan mutta haluaisin hyvältä näyttävät hiukset.
Onko muita pitkätukkaiksi itsensä identifioivia, jotka ovat leikanneet tai harkitsevat leikkaamista? Kuvia seksikkäistä ja naisellisista olkapäämittaisista hiuksista saa myös laittaa inspiraatioksi!
Kommentit (24)
Ohuet pitkät hiukset ei kyllä ole mitenkään seksikkäät. Mieluummin lyhyet, ei korosta sitä ohuutta niin paljon.
Oikeesti, pitkät mutta huonokuntoiset hiirenpaskaliurut on kaukana seksikkäästä. Terveisin kokemusta on - leikkasin pitkät mutta naurettavan huonossa kunnossa olevat hiukseni lyhyeksi polkaksi vuosi sitten ja ulkonäköni koheni huomattavasti.
Okei, näin vähän ajattelinkin. Mulla on tosiaan ollut lapsesta saakka pitkät hiukset, yläasteella leikkasin poikatukan ja siitä traumatisoituneena olen pitänyt lantiopitkää lettiä jo 16 vuotta sen jälkeen. Nyt vaan ikä alkaa näkyä kutreissa vaikka hoidan niitä joka ikinen päivä. Mä vaan tykkään eniten sellaisista Victorias Secret-hiuksista mutta ei mulla sellaisia koskaan tule olemaan, on vain myönnettävä se itselle :(
En tiedä, millainen kampaus mulle sopisi. Reilu olkapääpituus voisi olla ihan kiva mutten löydä kivoja kuvia tuollaisesta tukasta. Olen pitkä, suht hoikka mutta leveäharteinen ja kasvot poskista pulleat. Mistä löydän sopivia kampausvaihtoehtoja tuollaisesta pituudesta?
Oletko surffannut Pinterestin läpi? Siellä kun haet vaikka haircut bob tai shoulder length tulee kasapäin upeita, upeita naisia lyhyemmillä hiuksilla. Anna mennä!
Pyöreäposkiselle ja harteikkaalle ehdottomasti joko lapaluiden alle yltävä tai sitten lyhyehkö polkka, joka ei osu olkapäihin. Älä vain leikkaa olkapää mittaista noilla ruumiin ominaisuuksilla, ei tule sopimaan sinulle yhtään sen paremmin kuin ohut ja säälittävä pitkä liuhuletti.
Mä suosittelen solisluumittaa! Se on ollut in jo jonkin aikaa eikä ihme, se on samalla sekä pitkä että lyhyt ja sun tapauksessa varmaan saat hyvät puolet hiusten ohuudesta vaan niissä. Tulee ilmavat ja skarpit muttei haituvaa. Muista pyytää leikata saksilla suoraa linjaa eikä missään nimessä kerrostuksia.
Niin ja hae tota reilu olkapää/solisluumittaa hakusanoilla longbob ja clavicut!
Kauniita naisia lyhyillä hiuksilla
Ohuet pitkät hiukset on kauhean näköiset!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:50"]Pyöreäposkiselle ja harteikkaalle ehdottomasti joko lapaluiden alle yltävä tai sitten lyhyehkö polkka, joka ei osu olkapäihin. Älä vain leikkaa olkapää mittaista noilla ruumiin ominaisuuksilla, ei tule sopimaan sinulle yhtään sen paremmin kuin ohut ja säälittävä pitkä liuhuletti.
[/quote]
Tuo lapaluiden alle tuleva mitta on tosi pitkä, tarkoititko kuitenkin niiden ylle tulevaa?
Kiitos paljon teille kaikille ja lisää saa antaa neuvoja! Onko Helsingissä hyviä, leikkuuosaavia kampaajia? Hiukan on huonoja kokemuksia...
Ja mites väri? Nyt on tummanruskeat ja haaveilen kevyestä balayage-raidoituksesta. Osaakohan kukaan tehdä sellaista?
Ja jos joku osaa neuvoa, miten saisin suoristusraudalla tehtyä isoja lainekiharoita, sillä saisi volyymia kivasti.
Ohuet ja pikät hiukset eivät ole koskaan seksikkäät. Hiiritukka ei ole seksikäs. Nevö!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:55"]
Kauniita naisia kyllä, mut suomalaisella joka ei osaa, jaksa, ehdi tai viitsi joka päivä/aamu hiuksiaan laittaa noi mallit näyttää kaikki pelkiltä kananperseiltä.
Kauniita naisia lyhyillä hiuksilla
Ohuet pitkät hiukset on kauhean näköiset!
[/quote]
Kampajussi/Maria leikkaa todella hyvin.
Pitkä, harteikas, pyöreäposkinen nainen ohuilla ja lyhyeksi muotoilluilla hiuksilla.
http://harryborden.co.uk/wp-content/uploads/2012/12/MirandaHart2.jpg
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:55"]
Kauniita naisia kyllä, mut suomalaisella joka ei osaa, jaksa, ehdi tai viitsi joka päivä/aamu hiuksiaan laittaa noi mallit näyttää kaikki pelkiltä kananperseiltä.
Kauniita naisia lyhyillä hiuksilla
Ohuet pitkät hiukset on kauhean näköiset!
[/quote]
[/quote]
Itse asiassa tollanen "bob" on aika helppo laittaa, kun on hyvä leikkaus. Ei muuta kun jotain muotoilutuotetta märkään tukkaan, kuivaus ja lakkaa päälle. Aikaa menee max 10min. Olen ollut tosi tyytyväinen!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:32"]Pitkä, harteikas, pyöreäposkinen nainen ohuilla ja lyhyeksi muotoilluilla hiuksilla.
http://harryborden.co.uk/wp-content/uploads/2012/12/MirandaHart2.jpg
[/quote]
Jjep, tällainen tukka olisi mun painajainen...
Mulla ei ole pitkät kasvot vaan ovaalit mutta posket ovat korostuneet. Hoikat ja pitkät jalat ja kädet.
Et. Kokeile vaikka olkapääpituutta ensin :)
Pitkät hiukset ovat kauniit, JOS ovat paksut ja yyväkuntoiset. Mielummin lyhyet, tuuheammannäköiset ja terveet, kuin pitkä "häntä"
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:50"]Pyöreäposkiselle ja harteikkaalle ehdottomasti joko lapaluiden alle yltävä tai sitten lyhyehkö polkka, joka ei osu olkapäihin. Älä vain leikkaa olkapää mittaista noilla ruumiin ominaisuuksilla, ei tule sopimaan sinulle yhtään sen paremmin kuin ohut ja säälittävä pitkä liuhuletti.
[/quote]
Tuo lapaluiden alle tuleva mitta on tosi pitkä, tarkoititko kuitenkin niiden ylle tulevaa?
Kiitos paljon teille kaikille ja lisää saa antaa neuvoja! Onko Helsingissä hyviä, leikkuuosaavia kampaajia? Hiukan on huonoja kokemuksia...
Ja mites väri? Nyt on tummanruskeat ja haaveilen kevyestä balayage-raidoituksesta. Osaakohan kukaan tehdä sellaista?
Ja jos joku osaa neuvoa, miten saisin suoristusraudalla tehtyä isoja lainekiharoita, sillä saisi volyymia kivasti.
[/quote]
Tarkoitin, että hiukset eivät saa levätä olkapäillä tai harteikkuus vain korostuu. Eli alle hartioiden tai yli. Itse suosittelisin myös tuota solisluumittaa tai hiulan lyhyempi. Ja tuo bob malli on helppo laittaa, ei ole työläs.
Et todellakaan