Olen 38 vuotias ja lapseni
Täyttää ensi viikolla 18!
Elämä edessä :) Molemmilla!
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:42"]Äidilläkin opiskelut? Ja aikuisten työpaikan hommaaminen?
T. Kateellinen samanikäinen akateeminen, joka valvoo yöt 1-vuotiaan hamaiden teon kanssa
[/quote]
Jatkan samassa työssä edelleen jossa olen ollut viimeiset 10 vuotta, jatkokoulutus ei olisi pahitteeksi, ei myöskään haastavampi työnkuva. :)
Lapsi opiskelee ja toivottavasti pidemmälle kuin äitinsä :)
Onnea alkaneelle kasvatustaipaleelle, äitiys on hieno asia!
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:42"]
Äidilläkin opiskelut? Ja aikuisten työpaikan hommaaminen?
T. Kateellinen samanikäinen akateeminen, joka valvoo yöt 1-vuotiaan hamaiden teon kanssa
[/quote]
Miksi tällaisia ennakko-oletuksia? Sain lapseni 23-vuotiaana, hän on 18v., kun olen 41v. ja minulla on amk JA yliopistotutkinto. Ja kaksi myöhemmin syntynyttä lasta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:42"]
Äidilläkin opiskelut? Ja aikuisten työpaikan hommaaminen?
T. Kateellinen samanikäinen akateeminen, joka valvoo yöt 1-vuotiaan hamaiden teon kanssa
[/quote]
Miksi tällaisia ennakko-oletuksia? Sain lapseni 23-vuotiaana, hän on 18v., kun olen 41v. ja minulla on amk JA yliopistotutkinto. Ja kaksi myöhemmin syntynyttä lasta.
[/quote]
Näinpä, osasin jo odottaa tuollaista kommenttia :) Aina ajatellaan ettei voi opiskella tai tehdä työtä jos on lapsia.
Onnittittelut sinulle tutkinnoistasi, minulla vain ammattikoulututkinto, töitä silläkin saanut. Mutta onhan tässä aikaa vielä opiskella :)
Ap.
Äidilläkin opiskelut? Ja aikuisten työpaikan hommaaminen?
T. Kateellinen samanikäinen akateeminen, joka valvoo yöt 1-vuotiaan hamaiden teon kanssa