Huvittuneena kuuntelin kahden naisen keskustelua miesten baarikäyttäytymisestä
He puhuivat siitä, kun usein miehet lähestyvät naisia humalassa ja heistä ei sitten selvinpäin ole tekemään aloitteita.
Voi hyvää päivää sanon minä. Aikoinaan kun olin sinkku, niin enhän minä baarista ikinä edes yrittänyt löytää naisia vakavammassa mielessä. Varta vasten kännissä vonkasin usein omaa todellista rimaani alemmalla tasolla olevia naisia ihan vain siksi, koska näiltä sai todennäköisemmin pesää illan päätteeksi.
Olen ollut kolme kertaa parisuhteessa (tai nyt on kolmas parisuhde menossa, joka on kestänyt kahdeksan vuotta) ja kaikki naiset ovat jostain muualta kuin baaritapaamisista. Sen sijaan elämäni pillunsaanneista ainakin 90% on taasen vartavasten bongattuja yhden illan baarijuttuja.
Että kulkaa naiset, niillä miehillä voi vaan olla ihan omat taka-ajatukset kun humalassa baarissa lähestyvät. Ei se sitä tarkoita, että he pyrkivät myös vakavaa parisuhdetta samalla tavalla luomaan.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko trolli, vai tosissaanko selität tämmöstä juttua?
Jos oltaisiin nyt kasvotusten, niin vetäisin sinua kovaa litsarilla naamaan ja lähtisin sen enempää kyselemättä paikalta.
Niin törkeää puhetta nyt, että huh huh.Karmea ajatella, että tuollaisia ihmisiä on edes olemassa.
Onneksi itselläni on sivistyneempi miesmaku.Sivusta
Mitä ihmettä päässäsi liikkuu, kun lainaat ja levität edelleen naisvihaa??? miksi et halua sitä POIS palstalta?
Mitä ihmeen naisvihaa?
Jos yksi mies puhuu naisista rumasti, niin se kääntyy lähinnä sitä miestä vastaan.Ei tuollaista puhetta tarvitse vaieta kuoliaaksii, siihen saa kyllä vastata :)
Sinusta on sitä parempi, mitä useammin naisvihakommentti palstalla näkyy, mitä useammalle sivulle se leviää ja mitä useamman silmiin se osuu? Sen sijaan että ilmoittaisit sen asiattomaksi ja jättäisit levittämättä?
Minä keskustelen. Jos keskustelu on lähtenyt ”naisvihakommentista” niin sitten on.
Mikään naisssviha tässä ei kuitenkaan leviä, lähinnä vaan naiset vaimomateriaaliin ja panoihin jakavien miesten maine huonontuu entisestään :D
Sinä olet lapsellinen räksyttäjä, joka onnistut pilaamaan vähäisenkin yrityksen aikuisempaan keskusteluun kerta toisensa jälkeen. Eikö teille teineille ole enää yhtään mitään muita paikkoja kuin tämä palsta?
Oliko tää jotain ilkeilyä naisille jotka käyvät baarissa? Että ei ne miehet teistä muuta halua kun sitä yhtä?
Enpä usko että asia on näin. Varmaan on myös liikkeellä ihmisiä jotka eivät mistään hinnasta hae parisuhdetta. Heille on ihan kauhistus jos jonkun kanssa aidosti synkkaa. Tuollaista moniongelmaista (kyllä, isompia ongelmia on jos ihan tarkoituksella pelätään vastakkaista sukupuolta tai sitä omaakin parisuhdemielessä) ei kukaan normaali nainen halua suhteeseen.
Liikkeellä on myös ihan tavallisia sinkkuja jotka lähtevät baariin pitämään hauskaa. Jos jonkun kanssa synkkaa niin siitä voi ottaa selvää.
En tiedä onko se tinder tai muu treffipalsta nyt parempi väylä kun livenä tavata joku baarissa? Harvemmin harrastuksen kauttakaan ketään löytää kun moni on ihan harrastamassa eikä etsimässä kumppania. En tiedä myöskään ketään joka olisi kaupassa tavannut puolisonsa.
Me ollaan tavattu mieheni kanssa (12 vuotta yhdessä) juurikin baarissa.
Olen myös harrastanut yhdenillanjuttuja sinkkuna ja kyllä se on ollut alusta asti selvää mitä kumpikin on vailla. Osasta tuli vakkarihoitoja joille pystyi soittamaan tarvittaessa. Ei siinä ollut mitään halveksuntaa puolin tai toisin.
90% niistä miehistä olisi itse asiassa halunnut muutakin kuin s-suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oltaisiin nyt kasvotusten, niin vetäisin sinua kovaa litsarilla naamaan ja lähtisin sen enempää kyselemättä paikalta.
Niin törkeää puhetta nyt, että huh huh.Karmea ajatella, että tuollaisia ihmisiä on edes olemassa.
Mitä ihmettä päässäsi liikkuu, kun lainaat ja levität edelleen naisvihaa??? miksi et halua sitä POIS palstalta?
Mitä ihmeen naisvihaa?
Jos yksi mies puhuu naisista rumasti, niin se kääntyy lähinnä sitä miestä vastaan.Ei tuollaista puhetta tarvitse vaieta kuoliaaksii, siihen saa kyllä vastata :)
Sinusta on sitä parempi, mitä useammin naisvihakommentti palstalla näkyy, mitä useammalle sivulle se leviää ja mitä useamman silmiin se osuu? Sen sijaan että ilmoittaisit sen asiattomaksi ja jättäisit levittämättä?
Minä keskustelen. Jos keskustelu on lähtenyt ”naisvihakommentista” niin sitten on.
Mikään naisssviha tässä ei kuitenkaan leviä, lähinnä vaan naiset vaimomateriaaliin ja panoihin jakavien miesten maine huonontuu entisestään :DSinä olet lapsellinen räksyttäjä, joka onnistut pilaamaan vähäisenkin yrityksen aikuisempaan keskusteluun kerta toisensa jälkeen. Eikö teille teineille ole enää yhtään mitään muita paikkoja kuin tämä palsta?
Mitä ihmeen ”aikuisempaa keskustelua” oikein odotat paikassa, jossa käytetään tuollaisia sanoja kuin tuo alkuperäinen mies käytti?
Käytä tuo energia hänenlaistensa miesten kouluttamiseen, ei minuun.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa, lisää syitä halveksia ja kohdella p a s k a sti tietynlaisia miehiä :D
Hyvä ketju! Ei tosiaankaan aiheuta mitään naisssvihaa, vaan päinvastoin.
Noh, ylipäänsä yhteiskuntasopimukseen kuuluu epäedullisesti toimivien kuritus ja/tai yhteisöstä eristäminen. Et ihan hyvällä asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 vuotta parisuhteessa ja silti 90 % saamisistasi on baareista? Miksei muijasi anna?
Muutenkin säälittäviä tuollaiset, jotka ovat valmiit panemaan "todellista rimaansa alempina olevia" naisia.
Eli jos panee oman rimansa mukaan ja siitä ylöspäin niin se on ok. Täytyypä pitää tuo mielessä kun seuraavan kerran yrittää saada naista.
Hyvä, pidäpä! On helv... epäkunnioittavaa, että toinen ihminen kelpaa kyllä panoksi mutta muuten häntä ei näe "arvoisenaan".
No eikö se ole hyvä, jos nainen saa joskus kokea olevansa haluttu omaa todellista tasoaan korkeammalta mieheltä?
Suurin osa meistä naisista ei ole niin hölmöjä, etteivät ymmärtäisi mistä on kyse jos oikeasti "liian tasokas" mies tulee iskemään. Joitakin tämä ei varmaan haittaa, mutta itse en kykenisi seksistä nauttimaan. Moni mieshän taas jyystää esim. prostituoitua eikä häntä haittaa ettei tuo nainen häntä himoitse tai sitten kuvittelee että himoitsee.
Kun on kyse pelkästä seksistä, niin parempi vaan, ettei vastapuoli liikaa himoitse. Sen suuremmalla mahdollisuudella vaan toiselle tulee mukaan muitakin tunteita.
Minulle lisäksi seksuaalinen himoitseminen ja parisuhdehimoitseminen ovat usein kaksi täysin eri asiaa.
Saatan himoita kunnon isotissistä ja hyväperseistä hutsua vain sen takia, että tuommosta lorttoa on mahtava panna. Sama se kuinka tyhmä hän muutoin on.
Sitten parisuhdenaisen kriteerit ovat jo aivan erit. Pitää olla syvällisiä ja analyyttisia ajatuksia, sekä muutoinkin elämänarvot kohdallaan vakavaa parisuhdetta ajatellen.Eli vaadit naiselta jotain mitä et itse ole?
Sinähän et selvästikään ole mikään syvällinen itse, joten miksi vaadit naiselta sellaisia?Toivottavasti sinulle tapahtuu jotain hyvin, hyvin pahaa.
Niin rumasti puhut toisista.Niin, että se estää minun pystyvän syvälliseen ajatteluun, kun en tarvitse seksin harrastamiseen suuria rakkaudellisia tunteita? Jos sinä osaisit ajatella yhtään syvällisesti saati analyyttisesti, niin ymmärtäisit evoluution luoneen uroksen ja naaraan joissakin asioissa tyystin erilaisiksi. Asioita voi ajatella esimerkiksi tunnepohjalta tai vaihtoehtoisesti kylmän rationaalisesti.
Kai ymmärrät, että naisetkin voisivat perustella evoluutiolla miehen huijaamisen isäksi? Ja alfan siemenen hakemista parisuhteen ulkopuolelta, mutta betan hoivattavaksi, koska luulee sitä omakseen? Luonnollista ja oikein?
Jos uusi mies käyttää sanaa ”vaimomateriaali”, niin lentää pellolle samantien.
Siinä paljastaa mikä on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 vuotta parisuhteessa ja silti 90 % saamisistasi on baareista? Miksei muijasi anna?
Muutenkin säälittäviä tuollaiset, jotka ovat valmiit panemaan "todellista rimaansa alempina olevia" naisia.
Kun ostaa heidät ja nöyryyttää heitä, voi avautua teostaan julkisuudessa niin rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siinä paljastaa mikä on miehiään.
Niin, meinaatko että jokaisen naisen pitäisi olla vaimomateriaalia, jottei vain loukkaa kenenkään naikkosen tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä paljastaa mikä on miehiään.Niin, meinaatko että jokaisen naisen pitäisi olla vaimomateriaalia, jottei vain loukkaa kenenkään naikkosen tunteita?
Ei vaan sinun pitää tajuta, että mies, joka luokittelee naisia ’naikkosiin’ ja ’vaimomateriaaliin’ on vastenmielinen ja ylimielinen pelle, jonka oman tason alapuolella ei ylipäätään voi olla ketään.
Tasokas mies ja nainen kunnioittaa kaikkia ihmisiä, eikä halvenna ketään koskaan. Aika monet miehet ainakin omassa tuttavapiirissäni ovat sellaisia, joten ongelma ei ole miehissä yleisesti. Ongelma on vain näillä netin naisvihaajamiehillä, jotka eivät vain pysty kirjoittamaan naisista tasa-arvoisina ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä paljastaa mikä on miehiään.Niin, meinaatko että jokaisen naisen pitäisi olla vaimomateriaalia, jottei vain loukkaa kenenkään naikkosen tunteita?
No en meinaa.
Ei yllätä, että nää ”vaimomateriaalista” puhuvat miehet on tyhmiä, eivätkä oikein ymmärrä lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun lukee joidenkin naisten mielipiteitä, niin täytyy kyllä sanoa että on tunnesairasta porukkaa. Toivotaan suorastaan miesten kuolemaa, jos nämä haluavat seksiä ilman syviä tunteita.
En yhtään ihmettele jos miehet ei muuta haluakaan. Ei näin epätasapainoisia naisia kukaan voi vakavassa mielessä ottaa.
Sinä et vieläkään ymmärrä ettei kyse ole siitä, että joku haluaa seksiä ilman sen syvempiä tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Naiset vielä ihmettelee että miksi on pinnallisia miehiä 😆 Täälläkin semmoisia pahansisuisia korppikotkia että huhhuijjaa...
Missä naiset tuollaista ihmettelee?
Mihin kommenttisi edes liittyi?
Mua ei ikinä iske kukaan. No ei se kyllä haittaa, mutta joskus mietityttää että miksi. Kun lähes kaikkia muita se vonkaus koskee. Ite oon joutunut aina mieheni iskemään ja onneksi on tuuri välillä käynyt. Olen tavallisen näköinen, mutta ehkä sitten rumempaa laatua kuitenki..
Tällä palstalla saa lietsoa miesvihaa, mutta ei keskustella siitä?
Outo palsta.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla saa lietsoa miesvihaa, mutta ei keskustella siitä?
Outo palsta.
Tämän ketjun aloittaja ja jokunen osallistuja ovat niitä miesvihaa lietsojia, kun väittävät ’miesten’ toimivan tietyllä naisia halventavalla tavalla. Naiset tässä puolustavat miesten enemmistöä, ja toteavat aloittajan olevan vain pohjasakan uhoa.
Vierailija kirjoitti:
Se hässii huoltomiestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eivät ole tasokkaita miehiä.
Tasokkaat miehet mieluummin pidättäytyvät seksistä, jos ei ole omantasoisia naisia.
Jaa. Minun kokemuksellani osa miehistä etsi baarista seksiä ja osa suhdetta. Ei sillä ollut niin väliä minulle, en minä käyttänyt seksiä välineenä suhteen saamiseksi vaan tykkäsin seksistä ihan sellaisenaankin - jos se johti rakastumiseen ja suhteeseen niin kiva, mutta jos ei niin sainpahan kivan illan ja munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen naisvihaa?
Olen eri mutta kyllä minä ainakin olen samaa mieltä että mitä useampi nainen näkee näiden mulkkujen kommentteja sen parempi ja sitä enemmän jäävät ilman. Naistenkin näkökulmasta on parempi että pariutuminen ja irtoseksinkin löytäminen tapahtuu omien verkostojen kautta eikä baarien yksinäisiä psykopaatteja pokaamalla. Ne on ilman ystäviä ja omia verkostoja syystä.
Mikään naisssviha tässä ei kuitenkaan leviä, lähinnä vaan naiset vaimomateriaaliin ja panoihin jakavien miesten maine huonontuu entisestään :D