Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittuneena kuuntelin kahden naisen keskustelua miesten baarikäyttäytymisestä

Näin miehenä hieman valistan
01.08.2021 |

He puhuivat siitä, kun usein miehet lähestyvät naisia humalassa ja heistä ei sitten selvinpäin ole tekemään aloitteita.
Voi hyvää päivää sanon minä. Aikoinaan kun olin sinkku, niin enhän minä baarista ikinä edes yrittänyt löytää naisia vakavammassa mielessä. Varta vasten kännissä vonkasin usein omaa todellista rimaani alemmalla tasolla olevia naisia ihan vain siksi, koska näiltä sai todennäköisemmin pesää illan päätteeksi.
Olen ollut kolme kertaa parisuhteessa (tai nyt on kolmas parisuhde menossa, joka on kestänyt kahdeksan vuotta) ja kaikki naiset ovat jostain muualta kuin baaritapaamisista. Sen sijaan elämäni pillunsaanneista ainakin 90% on taasen vartavasten bongattuja yhden illan baarijuttuja.
Että kulkaa naiset, niillä miehillä voi vaan olla ihan omat taka-ajatukset kun humalassa baarissa lähestyvät. Ei se sitä tarkoita, että he pyrkivät myös vakavaa parisuhdetta samalla tavalla luomaan.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alentaa omaa tasoaan pokaamalla itseään "huonommilta" "helppoa pillua".

TÄMÄ.

Tuo tekee miehestä todella vastenmielisen, enkä voi kunnioittaa tuollaista miestä (ap:n kaltaista).

Miksi olisin elänyt ilman seksiä puutteessa, jos sitä pystyin saamaan? Paremman oksan naiset ei muutenkaan anna helposti kuin todella korkean tason miehelle, joten sori vaan, ettei minua kiinnostanut "kerran kahdessa vuodessa seksiä-elämä".

ap

Viimeistään häntäheikin maineesi tekee sen ettei permman oksan naisia kiinnosta vähääkään. Onnea elämään siellä itse kaivamassasi ojassa.

Vierailija
62/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ.

Tuo tekee miehestä todella vastenmielisen, enkä voi kunnioittaa tuollaista miestä (ap:n kaltaista).

Miksi olisin elänyt ilman seksiä puutteessa, jos sitä pystyin saamaan? Paremman oksan naiset ei muutenkaan anna helposti kuin todella korkean tason miehelle, joten sori vaan, ettei minua kiinnostanut "kerran kahdessa vuodessa seksiä-elämä".

ap

Eihän sinun sitä minulle tarvitse perustella.

Kuten sanoin: kaltaisesi miehet on vastenmielisiä.

Itse olen elänyt vuosiakin ilman seksiä kun ei ole vaan ollut sopivaa seksikumppania, ja tekeehän se tiukkaa!

Joskus vaan itkin lattialla, kun olin niin puutteessa.

Masturboin joka päivä monta kertaa jne.

Joten ei, ei herätä mitään sympatiaa tuollainen toiminta.

Mitä sitten, että olisit joutunut olemaan ilman seksiä ilman näitä ”alemman oksan” panojasi?

Se on voi voi, olisit r*nkannnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poistun baarista aina kaverin kanssa. Ei kiinnosta pillun vonkaajat.

Entä, jos kaveri poistuukin miehen kanssa?

Vierailija
64/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin tietää, että kumppaniehdokas suhtautuu naisiin tuolla tavalla lokeroiden ("tota voi kyllä kerran tuupata paremman puutteessa/"tuo on tarpeeksi hyvä muuhunkin") niin se olisi siinä.

Vierailija
65/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ.

ap

Eli pil.lu todella on pil.lu, oli se sitten missä kantimissa vain? Naisena vaikea ymmärtää, miksi seksi lähes kenen tahansa kanssa on parempi kuin runk.kaaminen.

Ei se olekaan, yst terv m37. Nuo jyystämis-jonnet on oma rotunsa.

Vierailija
66/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta parisuhteessa ja silti 90 % saamisistasi on baareista? Miksei muijasi anna?

Tarkoitti vajaamielinen kretiini, että hänen eri naisilta saadut kokemukset ovat 90 %:sti baaripokilta. Saantikerrat ovat eri asia kuin vastaavat samalta naiselta.

Vierailija
67/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla itselläsi on tainnut mennä ohi tuo tyttärien keskustelu aiheesta. Tasan tarkkaan tietävät mikä siinä humalassa tehdyissä vonkausyrityksissä on taka-ajatuksena.

Vierailija
68/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava

Todella. Jos joskus törmään ap:n kaltaiseen mieheen, niin menen valehtelemaan jollekin kunnon sekopäille että toi ahdisteli mua, niin hakkaa arvottoman paskaukon sairaalakuntoon :D

Vierailija
69/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta parisuhteessa ja silti 90 % saamisistasi on baareista? Miksei muijasi anna?

Tarkoitti vajaamielinen kretiini, että hänen eri naisilta saadut kokemukset ovat 90 %:sti baaripokilta. Saantikerrat ovat eri asia kuin vastaavat samalta naiselta.

Oletko nyt ihan varma, että itse ymmärsit vastaamasi viestin..?

Mutta tosiaan - ja kiitän vahvistuksestasi - ”Se joka sanoo on ite” pitää edelleen paikkansa!

Vierailija
70/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti

Vierailija
71/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kummastellut miksi nuoria ei enää kiinnosta seuranhaku baareista vaan sinne mennään kavereiden kanssa olemaan. Näin olen siis täältä lukenut olevan, omat lapset on baari-iän kynnyksellä. No nyt ymmärrän miksi.

Vierailija
72/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

piip

Vierailija
73/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raadollista realismia ja ah niin totta.

Vierailija
74/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko trolli, vai tosissaanko selität tämmöstä juttua?

Jos oltaisiin nyt kasvotusten, niin vetäisin sinua kovaa litsarilla naamaan ja lähtisin sen enempää kyselemättä paikalta.

Niin törkeää puhetta nyt, että huh huh.

Karmea ajatella, että tuollaisia ihmisiä on edes olemassa.

Onneksi itselläni on sivistyneempi miesmaku.

Sivusta

Mitä ihmettä päässäsi liikkuu, kun lainaat ja levität edelleen naisvihaa??? miksi et halua sitä POIS palstalta?

Vierailija
75/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin säälittäviä tuollaiset, jotka ovat valmiit panemaan "todellista rimaansa alempina olevia" naisia.

Eli jos panee oman rimansa mukaan ja siitä ylöspäin niin se on ok. Täytyypä pitää tuo mielessä kun seuraavan kerran yrittää saada naista.

Hyvä, pidäpä! On helv... epäkunnioittavaa, että toinen ihminen kelpaa kyllä panoksi mutta muuten häntä ei näe "arvoisenaan".

No eikö se ole hyvä, jos nainen saa joskus kokea olevansa haluttu omaa todellista tasoaan korkeammalta mieheltä?

Suurin osa meistä naisista ei ole niin hölmöjä, etteivät ymmärtäisi mistä on kyse jos oikeasti "liian tasokas" mies tulee iskemään. Joitakin tämä ei varmaan haittaa, mutta itse en kykenisi seksistä nauttimaan. Moni mieshän taas jyystää esim. prostituoitua eikä häntä haittaa ettei tuo nainen häntä himoitse tai sitten kuvittelee että himoitsee.

Kun on kyse pelkästä seksistä, niin parempi vaan, ettei vastapuoli liikaa himoitse. Sen suuremmalla mahdollisuudella vaan toiselle tulee mukaan muitakin tunteita.

Minulle lisäksi seksuaalinen himoitseminen ja parisuhdehimoitseminen ovat usein kaksi täysin eri asiaa.

Saatan himoita kunnon isotissistä ja hyväperseistä hutsua vain sen takia, että tuommosta lorttoa on mahtava panna. Sama se kuinka tyhmä hän muutoin on.

Sitten parisuhdenaisen kriteerit ovat jo aivan erit. Pitää olla syvällisiä ja analyyttisia ajatuksia, sekä muutoinkin elämänarvot kohdallaan vakavaa parisuhdetta ajatellen.

Kunnon sovinistin ajatusmaailma.

Todella. Halveksin tuollaisten miesten lisäksi myös niitä naisia, jotka alkavat tuollaisen miehen kanssa millekään.

Tuollaiset miehet pitää jättää yksin, sulkea ulkopuolelle.

Vierailija
76/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poistun baarista aina kaverin kanssa. Ei kiinnosta pillun vonkaajat.

Entä, jos kaveri poistuukin miehen kanssa?

Ei ole tapahtunut niin.

Vierailija
77/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies kirjoittaa vastenmielisen naisvihaprovokommentin, KOLME naista lainaa ja levittää sitä eteenpäin niin että varmasti nekin, jotka eivät viitsi selata edellisille sivuille, näkevät sen.

En ikinä opi ymmärtämään teitä.

Vierailija
78/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oltaisiin nyt kasvotusten, niin vetäisin sinua kovaa litsarilla naamaan ja lähtisin sen enempää kyselemättä paikalta.

Sivusta

Mitä ihmettä päässäsi liikkuu, kun lainaat ja levität edelleen naisvihaa??? miksi et halua sitä POIS palstalta?

Mitä ihmeen naisvihaa?

Jos yksi mies puhuu naisista rumasti, niin se kääntyy lähinnä sitä miestä vastaan.

Ei tuollaista puhetta tarvitse vaieta kuoliaaksii, siihen saa kyllä vastata :)

Vierailija
79/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies kirjoittaa vastenmielisen naisvihaprovokommentin, KOLME naista lainaa ja levittää sitä eteenpäin niin että varmasti nekin, jotka eivät viitsi selata edellisille sivuille, näkevät sen.

En ikinä opi ymmärtämään teitä.

No siis tuollaisen kommentin leviäminen synnyttää lähinnä epäluuloa miehiä kohtaan, joten jos jollain on syytä toivoa ettei tuollainen kommentti leviä, niin miehillä.

Mitään naisvihaaaaa tuollainen perssseily ei levitä.

Vierailija
80/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Mitä ihmeen naisvihaa?

Jos yksi mies puhuu naisista rumasti, niin se kääntyy lähinnä sitä miestä vastaan.

Ei tuollaista puhetta tarvitse vaieta kuoliaaksii, siihen saa kyllä vastata :)

Sinusta on sitä parempi, mitä useammin naisvihakommentti palstalla näkyy, mitä useammalle sivulle se leviää ja mitä useamman silmiin se osuu? Sen sijaan että ilmoittaisit sen asiattomaksi ja jättäisit levittämättä?