Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kansalle ei kerrota?

Vierailija
13.02.2025 |

Minä lueskelin näitä juttuja täällä ja täällä on ihan oikeasti ihmisiä, jotka valmistautuvat sotaan. Miksi tavalliselle kansalle ei kerrota että sota on väistämättä edessä? Luotetaanko siihen, että viranomaiset hoitaa varautumisen, koulutuksen ym ym virkatöittensä ohessa? Vai ovatko ne vain päästään pipejä, jotka täällä levittelevät kauhukuvia?

Valtion velkaantuneisuudesta on samantyyppinen poliittinen vääntö. Kuinka paljon suomen valtio oikeasti on velkaa? Mukaanlukien valtionyhtiöiden ja erilaisten laitosten kautta kierrätety velka?

Paljon jauhetaan Trump sitä ja Trump tätä. Mutta kyllä kai hänkin ihminen on, vaikka elon Muskia avaruusolioksi väitettiin jossain. Vaikkemme ymmärrä Trumpin päätöksiä, kyllä niille varmasti joku syy on.

Onko käynnissä tiedotussota, jossa kansalaisia sumutetaan ja kansalle valehdellaan kuten perussuomalaiset tekivät eduskuntavaalikampanjassaan? Aivan ihmeellisiä väittämiä puolesta ja vastaan. Ja tämä kielenkäyttö, olet yhtä mieltä niin olet nazzipersu, toista mieltä olevat ovat vihervassareita tai jotain VOKE-olioita tai jopa iigori.

Mä oon pudonnu jo kelkasta, onko tämä tahallista, kansa ei tiedä mikä on totuus?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Iigor jupisee siellä Pietarin viemärissä?

Vierailija
2/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syy on siinä että kansalle kerrotaan nykyään kaikki. Sitten kertojasta riippuu millaista huttua tulee. Medialukutaito katoaa, kukaan ei oikeasti tiedä mihin uskoa. Totuus on siellä jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä? Täällä ne kaikki tiedetään kuitenkin kertoa.

Vierailija
4/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun politikko puhuu, voi poistaa varmistimen. Rehellistä puhetta sieltä ei tule koskaan. 

Vierailija
5/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita folio hattu päähäsi ja istu WC paperipinon päälle odottamaan.

Vierailija
6/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole "perillä asioista". Olen kuitenkin korkeassa virassa ja oikeutettu alimman tadon tiedustelutietoon ns. Statham house rules periaatteella. Olen varautunut sotaan jo vuosia.

Vierailija
7/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa kovin helposti mitään oikeaa asiaa tai tietoa jaeta, pääasiassa ihme asiantuntijoiden arvioita ja toimittajien mielipiteitä enimmäkseen.

Vierailija
8/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me vielä odotellaan? Jumala tulee maan päälle kun maailmansota riehuu. Muslimit kovasti jo yrittävät, Jenkit rahoittavat varmuuden vuoksi molempia uskontopuolia, jotta kunnon rähinä varmasti alkaa. Kyllä meidän pitää jo huomenna lähteä marssimaan kohti Pietaria, saadaan maailmanpalo aikaan ja ratkaisu tähän mielettömyyteen.

Vierailija
9/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, junttipuheet ja lapsellinen poliittinen fraasien kerronta ovat täälläkin jo vallalla.

Vierailija
10/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sota on meille tulossa, mutta Trumpista kyllä uutisoidaan todella yksipuolisesti ja puolueellisesti ja ei puhuta juuri mitään hänen paljastamistaan skandaaleista. Siellä tulee sen luokan paljastuksia nyt, että ei ole USA:n historiassa ollut mitään vastaavaa. Suomessa kykitään vieläkin "orange man bad" -tasolla. Jos Trump keksii parannuskeinon syöpään, uutisoidaan että Trump sortaa syöpäsoluja.

Vierailija
11/11 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan uhka myy lehtiä, lehdet elävät sillä. En jaksa enää googlettaa sitä historianpalasta mikä lehti se oli, joka oikeasti aiheutti sodan kirjoittelemalla paskaa.

Varautuminen taas edistää kauppaa ja kauppiaat rikastuvat.

Tosin he, joiden omat vanhemmat tai isovanhemmat olivat sodassa, tietävät, että se voi olla totta myös Suomessa. Toivottavasti ei. Ukrainassahan se on totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi