Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittuneena kuuntelin kahden naisen keskustelua miesten baarikäyttäytymisestä

Näin miehenä hieman valistan
01.08.2021 |

He puhuivat siitä, kun usein miehet lähestyvät naisia humalassa ja heistä ei sitten selvinpäin ole tekemään aloitteita.
Voi hyvää päivää sanon minä. Aikoinaan kun olin sinkku, niin enhän minä baarista ikinä edes yrittänyt löytää naisia vakavammassa mielessä. Varta vasten kännissä vonkasin usein omaa todellista rimaani alemmalla tasolla olevia naisia ihan vain siksi, koska näiltä sai todennäköisemmin pesää illan päätteeksi.
Olen ollut kolme kertaa parisuhteessa (tai nyt on kolmas parisuhde menossa, joka on kestänyt kahdeksan vuotta) ja kaikki naiset ovat jostain muualta kuin baaritapaamisista. Sen sijaan elämäni pillunsaanneista ainakin 90% on taasen vartavasten bongattuja yhden illan baarijuttuja.
Että kulkaa naiset, niillä miehillä voi vaan olla ihan omat taka-ajatukset kun humalassa baarissa lähestyvät. Ei se sitä tarkoita, että he pyrkivät myös vakavaa parisuhdetta samalla tavalla luomaan.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tehdä munalleni jotain peruuttamatonta. Inhoan sitä. Miksen saanut isäni geenejä?

ap

Pitäisköhän sun hakeutua hoitoon, raukka?

Vierailija
142/144 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole mies. Yksikään mies ei käytä ilmausta hyvää päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut hyödyllinen ketju. Olen pari kertaa nähnyt ketjun täällä jossa valitetaan miten naiset kehottaa painumaan minne milloinkin kun mies lähestyy. Olen ihmetellyt että miten naiset muka tolleen vois käyttäytyä ja onko baarielämä tosiaan niin paljon muuttunut siitä kun ennen pariutumistani kävin. Mutta näitä miesten viestejä luettuani ymmärrän miksi niin tapahtuu ja ymmärrän myös niitä naisia. Itsekin tässä haluaisin sanoa teille miehet ihan vain että painukaa helvet---/ttuun.

Onneksi suurinta osaa tänne kirjoittelevista peräkammarin pojista ei äiti päästä baariin.

Vierailija
144/144 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä pllunvonkaaja erottuu säälittävyydellään, sellaisiin ei haaskata aikaa. Keskustelut käydään mielenkiintoisten tyyppien kanssa. Siitä voi seurata jotain tai sitten ei. Sikakännääjillä ihan omat kuvionsa, hälläväliä.

Pillu niillä on kaikilla mielessä, kaikki vaan eivät jaksa pidemmän kaavan kautta. Älkää nyt huijatko itseänne.