Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittuneena kuuntelin kahden naisen keskustelua miesten baarikäyttäytymisestä

Näin miehenä hieman valistan
01.08.2021 |

He puhuivat siitä, kun usein miehet lähestyvät naisia humalassa ja heistä ei sitten selvinpäin ole tekemään aloitteita.
Voi hyvää päivää sanon minä. Aikoinaan kun olin sinkku, niin enhän minä baarista ikinä edes yrittänyt löytää naisia vakavammassa mielessä. Varta vasten kännissä vonkasin usein omaa todellista rimaani alemmalla tasolla olevia naisia ihan vain siksi, koska näiltä sai todennäköisemmin pesää illan päätteeksi.
Olen ollut kolme kertaa parisuhteessa (tai nyt on kolmas parisuhde menossa, joka on kestänyt kahdeksan vuotta) ja kaikki naiset ovat jostain muualta kuin baaritapaamisista. Sen sijaan elämäni pillunsaanneista ainakin 90% on taasen vartavasten bongattuja yhden illan baarijuttuja.
Että kulkaa naiset, niillä miehillä voi vaan olla ihan omat taka-ajatukset kun humalassa baarissa lähestyvät. Ei se sitä tarkoita, että he pyrkivät myös vakavaa parisuhdetta samalla tavalla luomaan.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan aikoinaan, kun olin kanta-asiakas eräässä yökerhossa. Siellä sama säälittävä muija lähti aina eri miehen matkaan illan päätteeksi. Itsekin kävin tuikkaamassa pari kertaa. Oli niin löysä tavara että kyllä huomasi, että sitä oli reippaasti lykitty :D

Jos joku suostuu lykkimään sun kanssa useamman kuin kerran niin muista pitää tosi pitkä väli ettei sillä löysty. Voi luoja 🤦‍♀️. Kun neitsytjonne ei ymmärrä mitään lantionpohjaLIHAKSISTA.

Vierailija
22/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 vuotta parisuhteessa ja silti 90 % saamisistasi on baareista? Miksei muijasi anna?

Kyllä mä ainakin tajuan mitä tarkoittaa. Kaadoista 90 % on baareista. Niin se on mullakin tosin yksi pitkä suhde alkoi vahingossa baarista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alentaa omaa tasoaan pokaamalla itseään "huonommilta" "helppoa pillua".

Sille on syynsä, miksi ap:n kaltaiset miehet joutuvat istumaan vakiokapakoissaankin vuodesta toiseen yksin eivätkä muut miehet tee elettäkään tutustuakseen heihin ;-)

Vierailija
24/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan aikoinaan, kun olin kanta-asiakas eräässä yökerhossa. Siellä sama säälittävä muija lähti aina eri miehen matkaan illan päätteeksi. Itsekin kävin tuikkaamassa pari kertaa. Oli niin löysä tavara että kyllä huomasi, että sitä oli reippaasti lykitty :D

Eli siis alfanaaras kävi hakemassa joka ilta uuden panon? Itsekin lankesit, senkin helppo hutsu.

Ps. Se tavara ei mitenkään havaitse että sitä käy moikkaamassa eri munia ja lukumäärän perusteella muuta kokoaan. Se tiukkuus on ihan geeneistä, lantionpohjan lihasten kunnosta ja kiihotustilasta kiinni.

Vierailija
25/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnosti pelkkä kiinnostuksen herättäminen. Ei niinkään kohteen henkiset ominaisuudet. Ei edes petiin, vaan juttuseuraa siksi illaksi.

Vierailija
26/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alentaa omaa tasoaan pokaamalla itseään "huonommilta" "helppoa pillua".

Sille on syynsä, miksi ap:n kaltaiset miehet joutuvat istumaan vakiokapakoissaankin vuodesta toiseen yksin eivätkä muut miehet tee elettäkään tutustuakseen heihin ;-)

Hah! :D Ihan kuule kaveriporukalla lähdettiin baariin ja jokainen yritti pillua enemmän tai vähemmän. Illan päätteeksi joku kaveriporukasta lähti panemaan ja joku taas yksin kämpilleen.

ap

Vierailija
27/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on sitten näitä miesten itkuketjuja siitä, että byhyy, miksi naiset on niin tylyjä ja vttumaisia kun niitä.lähestyy baarissa tai kaupassa tai harrastuksissa tms. No juurikin siksi, että emme halua kuunnella teidän pllunmankuamisianne. Itse olette tämän aiheuttaneet mm tuollabaarikäyttäytymisellänne.

Vierailija
28/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on sitten näitä miesten itkuketjuja siitä, että byhyy, miksi naiset on niin tylyjä ja vttumaisia kun niitä.lähestyy baarissa tai kaupassa tai harrastuksissa tms. No juurikin siksi, että emme halua kuunnella teidän pllunmankuamisianne. Itse olette tämän aiheuttaneet mm tuollabaarikäyttäytymisellänne.

Tämä! Vtuttaa olla baarissa kavereidenkanssa, kun aina, aina on joku stanan jätkät ånkeämässä pyytämättä seuraan ja vonkumassa sitä pllua tai lähti ässä.

Vierailija
29/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ymmärtänyt että nykynuoret löytää kumppaninsa juurikin kaveripiireistä ja varmaankin suunä tää miesten käytös. Ja hyvä niin. Yksinäiset suset jää ilman minkä ansaitsevatkin.

Vierailija
30/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisitte meidän naisten olla rauhassa!!!! Missään ei saa olla. Itselläni ja ystävilleni monia kokemuksia kun miehet yrittää tulla iskemään myös muualla kuin baarissa- ihan kadulla tai kirjastossa. Olette vastenmielisiä ja pelottavia

Vierailija
31/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä naisilla on kokemusta näistä limanuljaskoista, joita on joka baareissa ja joka baariteissuilla.. Ne kiertää kaikki naiset ja naisryhmät ja mankuu. Eivät usko, vaikka heille ystävällisesti sanoisi, että kiitos, olemme omassa seurassamme. Jos näille sanoo suoraan, että.suksi v....n,niin alkaa uhkailu ja vttuilu.

Vierailija
32/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän paremmin aloituksia joissa nainen on kehottanut baarissa lähestyvää miestä painumaan helvettiin. Hyvä tytöt, ihan oikein!

Vierailija
33/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 20-vuotinen suhde menossa baarista bongatun yhdenillan jutun kanssa. Yhteinen asuntolaina on jo kuitattu, seuraavaksi lapsi lähtee omilleen.

Vierailija
34/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitte meidän naisten olla rauhassa!!!! Missään ei saa olla. Itselläni ja ystävilleni monia kokemuksia kun miehet yrittää tulla iskemään myös muualla kuin baarissa- ihan kadulla tai kirjastossa. Olette vastenmielisiä ja pelottavia

Tämä! Tästä syystä emme pidä siitä, että meitä lähestytään. Jättäkää meidät rauhaan, sekä baareissa että kaduilla, että lenkkipoluilla!!!!!

Vierailija
35/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet katsovat, että heillä on oikeus lähestyä naisia missä vaan ja miten vaan ja tulla ehdottelemaan ja kertomaan rasvaisia juttujaan ja kähmimään baareissa? Miksi?Meillä naisilla on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen.

Vierailija
36/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ymmärtänyt että nykynuoret löytää kumppaninsa juurikin kaveripiireistä ja varmaankin suunä tää miesten käytös. Ja hyvä niin. Yksinäiset suset jää ilman minkä ansaitsevatkin.

Mitä pahaa ne yksinäiset sudet on tehnyt? Oletko ollut koulukiusaaja ja jatkat sitä vieläkin?

Vierailija
37/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet katsovat, että heillä on oikeus lähestyä naisia missä vaan ja miten vaan ja tulla ehdottelemaan ja kertomaan rasvaisia juttujaan ja kähmimään baareissa? Miksi?Meillä naisilla on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen.

Samaa tekee naiset

Vierailija
38/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meillä naisilla on kokemusta näistä limanuljaskoista, joita on joka baareissa ja joka baariteissuilla.. Ne kiertää kaikki naiset ja naisryhmät ja mankuu. Eivät usko, vaikka heille ystävällisesti sanoisi, että kiitos, olemme omassa seurassamme. Jos näille sanoo suoraan, että.suksi v....n,niin alkaa uhkailu ja vttuilu.

Huokaus....tämä tyyppi on tuttu kaikille naisille. Ja tämmöinen, yleensä useampi, löytyy jokaisesta baarista ja yökerhosta Suomessa. Pilaa naisten illan ja karkottaa naisasiakkaat baarista. Pahinta on se, että.nämä eivät usko, ja pahalla et voi sanoa, tai tulee turpaan. Ei auta, kuin poistua tai pyytää poke paikalle

Vierailija
39/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekee naiset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
40/144 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa ne yksinäiset sudet on tehnyt? Oletko ollut koulukiusaaja ja jatkat sitä vieläkin?

Ai mitä pahaa? No kuten näkyy riemu on suuri kun huijataan itseä "alempia" naisia. Joo ei kiitos. Miksi kukaan riskeeraisi näiden kanssa hyväksikäyttöä ja mielipahaa.