Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö kyrpäni todella riitä?

Vierailija
15.08.2014 |

Nainen jätti minut ja sanoi syyksi, ettei pysty elämään pienimunaisen miehen kanssa. No, onhan se levossa tosi pieni, mutta mittasin sen erektiossa pitkästä aikaa ja pituus oli 18 cm. Paksukin se minusta on.

Onko todella niin, että nykyään tällainen mitta ei riitä naisille? Olenko tosiaan pienikyrpäinen ihmisroska, joka ei voi tyydyttää ikinä naista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keskimitta on puol metriä levossa, joten aikamoinen stumppi tuo on.

Vierailija
2/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi on päässyt kokeilemaan mustaa kunnon parrua.

"Once you go black, you'll never go back."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellani on 17cm vehje ja riittaa hyvinkin, sattuu jopa toisinaan. 

Minusta tuntuu etta se suhteen loppumisen syy on ollut joku muu, koska normaali nainen ei tarvi mitaan kasivarren mittaista monsteria. Todennakoisempana pidan sita etta jatti jonkun muun syyn vuoksi mutta halusi vaan satuttaa sinua. 

Vierailija
4/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on iso penis. :o

Vierailija
5/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:48"]Minun miehellani on 17cm vehje ja riittaa hyvinkin, sattuu jopa toisinaan. 

Minusta tuntuu etta se suhteen loppumisen syy on ollut joku muu, koska normaali nainen ei tarvi mitaan kasivarren mittaista monsteria. Todennakoisempana pidan sita etta jatti jonkun muun syyn vuoksi mutta halusi vaan satuttaa sinua. 

[/quote]

Hän oli kyllä kuukausia valittanut siitä, ettei tunne seksissä mitään. Kaikkeni yritin, eri asennot, tantraseksit, hellyys ja domibointi, mutta aina sama valitus: hän ei tunne kaluani. Päätti sitten lopulta, että se on liian pieni ja hän ei voi elää ilman nautinnollista seksiä.

Jäihän siitä aika ranteet auki -fiilis.

Vierailija
6/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joko eksän mollaus keskustelu (ap odottaa, et haukutaan sen eksä löysäks) tai ap on mitannut kalunsa väärin.

Vierailija
7/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskes ap kuva seisokista niin tiedetään paremmin.

Vierailija
8/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä on paksu hmmm jospa se johtuis siitä että ei oo kuitenkaan tarpeeks paksu. Koska ei se pituus vaan se paksuus joka saa naisen tuntemaan. Mut joo, mulla on oikeesti pienimunainen mies, mutta muuten niin kiva mies etten välitä asiasta. Toki hän joutuu mua sitten tyydyttelemään suullaan ja sormillaan korvatakseen tuota isompaa puutetta, että mäkin saan varman orkun. Joskus voin saada sen yhdynnässä, mutta harvoin niin pienellä vehkeellä kuin mun miehen.

Vierailija
9/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen molo. Kundi runkkaa ja lukee vastauksia 

Vierailija
10/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Eli kun itsetunto on löyty rikki, täältä saa vain haukkuja.

Vierailija
11/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:48"]Minun miehellani on 17cm vehje ja riittaa hyvinkin, sattuu jopa toisinaan. 

[/quote]

Hän oli kyllä kuukausia valittanut siitä, ettei tunne seksissä mitään. Kaikkeni yritin, eri asennot, tantraseksit, hellyys ja domibointi, mutta aina sama valitus: hän ei tunne kaluani. Päätti sitten lopulta, että se on liian pieni ja hän ei voi elää ilman nautinnollista seksiä.

Jäihän siitä aika ranteet auki -fiilis.

[/quote]

No jos asia on miten kerrot niin sori kun sanon mutta naisellasi taitaa olla isompi vehje kuin keskivertonaisella, koska jos ei edes TUNNE 18 cm munaa sisallaan niin on aika ihmeellista kylla, mina ainakin tunnen oman pikkurillinikin :D 

Tai sitten han ei tunne tarkoittaa han ei tunne tarpeeksi saadakseen nautintoa, joten silloin ei juuri jaa vaihtoehtoa kuin hankkia joku tajuttoman isomelainen rakastaja/dildo. Mutta joka tapauksessa, parempi itsesikin kannalta etta lopetat taman asian marehtimisen, ihan varmasti vehkeesi riittaa tuottamaan nautintoa suurimmalle osalle naisista! Ja vehkeen takia jattaminen on muutenkin tosi pinnallista.

Vierailija
12/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:03"]Just. Eli kun itsetunto on löyty rikki, täältä saa vain haukkuja.

[/quote]

No mitä oikein odotit?

Vierailija
13/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olen miettinyt kilpailua ja siihen johtavia syitä, niin tajuan vain ennakkokäsityksieni tämän ketjun myötä vahvistuneen. Ns. "toisilleen oikeat" kohtaavat yhä harvemmin, jos ollenkaan, koska aina on varaa parantaa tilannettaan; koko ilmiö on itseään ruokkiva hirvitys.

Vierailija
14/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku pili

Vierailija
15/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikänä falskaa nykyisin eri syistä johtuen, mutta uskon, että kikkelisi olisi oikein sopiva anukseeni.

T. Pertti 65 v

Vierailija
16/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:24"]

Persereikänä falskaa nykyisin eri syistä johtuen, mutta uskon, että kikkelisi olisi oikein sopiva anukseeni.

T. Pertti 65 v

[/quote]

Persereikäni, anteeksi virhe

Vierailija
17/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittausta ei aloiteta peräreiästä.

Vierailija
19/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas tuppikulli olet.

Vierailija
20/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole oikeasti yhtään mitään väliä. En ole koskaan mittaillut miehin peliä, enkä mittaa. Minusta hänen ihan tavallisen kokoinen värkkinsä on usein jo liian iso minulle.