Suhteessa,samalla unelma kokea nainen
Kommentit (6)
Tuo kuulostaa juuri siltä, mitä haluaisin kokea. En vain oikein tiedä mistä löytää naista, joka hauaisi samaa kanssani.
Itselläni yritys tulla raskaaksi, kovat toiveet tällä hetkellä onnistua.
ja ihan samaan tapaan haluaisin seksiä naisen kanssa. Toisaalta ajatus vieraasta miehestäkin on ollut todella kiihottava. Niin, mistäpä löytää sopiva nainen. Olen itse aika nätti ja hoikka ja toivoisin kumppaninkin olevan sellainen...
Luulen, että kyllä sellaisia naisia löytyisi, jotka havittelisivat samaa, mutta myös itselläni on hiukan kriteerejä tuolle henkilölle... Itsekin olen hoikka ja toivoisin kovasti tuon toisenkin naisen olevan suht samanlainen..
Ettei ajatuksiltaankaan olisi ihan eri planeetalta... olinko nelonen.
Kun odotin ekaa lasta, kaipasin naisen kosketusta ihan mielettömästi. Tapasin sitten neuvolassa toisen odottajan ja aloimme jutelle ihan niitä näitä. Vähitellen ystävystyimme ja totesimme lopulta että halumme olivat yhteiset. Vietimme muutaman yön kahdestaan kesämökillä ja ne olivat todella ihania hetkiä. Vieläkin värisen, kun muistelen tuota aikaa. n 32
Itselläni oli lyhyt seksisuhde odottavan bi-äidin kanssa ja oli ihanat 3 viikkoa!Nyt taas "haku" päällä vaikka itse olen raskauden alussa nyt.