Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

orgasmi yhdynnässä?

Vierailija
15.08.2014 |

Saatteko ja miten?

Miten oppisin saamaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:42"]Onkohan nyt niin harvinaista kuitenkaan? Itse sain jo ehkä toisella tai kolmannella yhdyntäkerrallani, parikymppisenä. Itsellä se tuntuu olevan omasta korvienvälistä kiinni tosi paljon...jos en pysty keskittymään hetkeen, en saa orgasmia sillä kerralla. Muuten se on minulle helppoa.. välillä miehen stimulaation jälkeen, ihan yhdynnässä vaan kuitenkin. Välillä olen niin kiihottunut, että en tarvitse esileikkiä. Lähetyssaarnaaja ja ratsastaminen minulla parhaat. Takaapäin en ole saanut kovin usein, siinä asennossa taitaa jäädä klitoriksen stimulaatio vähemmälle.

Harjoittele aluksi yksin ap...? Ja yhdynnässä ja ennen yhdyntää, kiehnää häpeämättömästi miestä vasten! Niin minä ainakin teen, ja kivaa on molemmilla :) EN saisi orgasmia ilman omaa aktiivista lantion liikuttamista. Tsemppiä! Parasta on saada orgasmi samanaikaisesti :)

[/quote]

Mitä tarkoitat klitoriksen simulaatiolla? Saatko siis ilman kosketusta klitorikseen orgasmin?

Vierailija
22/27 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:41"]Minusta yhdyntäorgasmit ja klitorisorgasmit ovat minulla erilaisia. Saan kyllä yhdynnässä varsinkin jos olen lauennut esileikin aikana. Parhain orgasmi tulee suuseksillä:) ihanaa perjantai, tänään pannaan!

[/quote]

Niin on minullakin todella erilaiset, klitorisorgasmeja joskus "vähätellään", mutta itsellä ainakin ne ovat todella järisyttäviä, vaikka saan yhdynnässäkin orgasmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:24"]Saan muutoin mutta en ilman stimulaatiota :(

[/quote] ei se sit ole orgasmi yhdynnässä.

[/quote]

Ei niin :( millä sen oppisi. Olisi miehellekin tärkeää ja tuntuu kuin olisin vajaa. Sanoo että exät kyllä saaneet.ap

[/quote]

Harva saa. Exät feikanneet.

[/quote]

Vain alle kolmannes naisista saa, olen lukenut jostain tällaisen tiedon.

Itse kuulun näihin, jolle se onnistuu. Sen sijaan mistää nuolemisesta yms. en pidä ollenkaan. Yök.

Ei kenelläkään ole syytä tuntea itseään vajaaksi, jos ei saa orgasmia ilman stimulointia yhdynnässä. Päinvastoin, se on ihan luonnollista ja yleisempääkin.

Vierailija
24/27 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahdenlaisia orgasmeja.

70 % naisista tarvitsee klitorisstimulaatiota saadakseen orgasmin.

Loput pystyy saamaan myös pelkässä yhdynnässä ilman klitoriksen koskettelua.

Jälkimmäistä ei pysty itse opettelemaan, se on ihan geeneistä kiinni. Mutta totta kai klitorista voi stimuloida myös yhdynnässä hankaamalla sitä miestä vasten tai hieromalla.

Vierailija
25/27 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 15:42"]Onkohan nyt niin harvinaista kuitenkaan? Itse sain jo ehkä toisella tai kolmannella yhdyntäkerrallani, parikymppisenä. Itsellä se tuntuu olevan omasta korvienvälistä kiinni tosi paljon...jos en pysty keskittymään hetkeen, en saa orgasmia sillä kerralla. Muuten se on minulle helppoa.. välillä miehen stimulaation jälkeen, ihan yhdynnässä vaan kuitenkin. Välillä olen niin kiihottunut, että en tarvitse esileikkiä. Lähetyssaarnaaja ja ratsastaminen minulla parhaat. Takaapäin en ole saanut kovin usein, siinä asennossa taitaa jäädä klitoriksen stimulaatio vähemmälle.

Harjoittele aluksi yksin ap...? Ja yhdynnässä ja ennen yhdyntää, kiehnää häpeämättömästi miestä vasten! Niin minä ainakin teen, ja kivaa on molemmilla :) EN saisi orgasmia ilman omaa aktiivista lantion liikuttamista. Tsemppiä! Parasta on saada orgasmi samanaikaisesti :)

[/quote]

Mitä tarkoitat klitoriksen simulaatiolla? Saatko siis ilman kosketusta klitorikseen orgasmin?

[/quote]

No kyllä se klitoris taitaa stimuloitua aika lailla noissa mainitsemissani asennoissa. Joskus mies sormettaa ennen yhdyntää, joskus ei ole tarpeen, kun haluan suoraan yhdyntään.

Vierailija
26/27 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli ongelmia sen kanssa, etten uskaltanut päästää irti, eli liian kainosti vaan mukailin miestä. Kun lopulta tajusin, että mulla on myös oikeus nauttia niin se oli se juttu! Naisella kun se seksi kuitenkin tapahtuu yleensä korvien välissä. Nyt uskallan hypätä miehen päälle ja siten se orgasmi sitten yleensä löytyykin!

Vierailija
27/27 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ilman klitan koskettelua vibralla tai sormin ja silloinkin siinä kestää kauan.. :( En saa myöskään suuseksin aikana enkä oikein mitenkään mitä mies mulle tekee. Ollaan oltu jo 4v yhdessä mutten vaan jotenkin osaa rentoutua tai jotain..