Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikat hellinä panon jälkeen

Vierailija
12.02.2012 |

Tuolla ketjuissa puhutaan, että ympärileikatussa ei ole tuntoa samalla lailla kun leikkaamattomassa.

Mulla (ympärileikattu) kullinpää on panon jälkeen kyllä niin hellä ettei viittis laittaa housuja het aktin jälkeen päälle vaan jäähdytellä hetki ensin.

Kuis muilla, voi tohon naisetkin panon jälkeisiä fiiliksiä heitellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on paikat hellänä, kun harrastamme seksiä kolmasti päivässä. Suusekseineen, mutta samana päivänä ei jaksakkaan muuta tehdä. Kummallakin meillä kirvelee älyttömästi kun käymme kusella.

Vierailija
2/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ympärileikattua, vaan itse asiassa aika runsas esinahka, mutta voi olla hellä jos on useita yhdyntöjä, runkkausta, suuseksiä ym. samana päivänä. Mutta se on sen arvoista... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hellinä vaan sormenpäät näpyttelystä_Et ole miestä nähnytkään 15 vuoteen.

Olet aika satutäti..........Ota iltalääkkeesi jos ahdistaa.

Vierailija
4/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla on aika monesti hellä ja kunnolla haittaa kävelyäki minulla ei ole mitään oireita panemisen jälkeen vaikka useita varveja takana

Vierailija
5/10 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin on panon jälkeen paikat joskus hellinä. Ei nyt yhden panon jälkeen, mutta esimerkiksi viikonloppuna sain sen vajaan 12 tunnin aikana 3 kertaa kunnon kyyditykset ja kyllä meinaa pillua hieman aristaa. :P

Vierailija
6/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos mies on survonut jättimelansa kakkoseen.

Vierailija
7/10 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vaimo innostui sellaiseen ratsastus vauhtiin, että pelkäsin kalun menevän poikki, oli sellainen vaihti päällä. Aamulla oli mulkku tosi kipeä, mutta en sitä sanomut, kun otettiin uusinta heti herättyä, varovasti piti nussia, ei vaoinut ottaa edes loppukiihdytystä, mutta kyllä mälli lensi. Päivän mittaan sitten veilä useampi kertaa uusintoja ja mulkku oli hellänä. Joka kerta kuitenkin nalli paloi ja sitä vaimo ihmetteli. Sinä viikonloppuna taidettin naida vajaat 20 kertaa?

Vierailija
8/10 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin on panon jälkeen paikat joskus hellinä. Ei nyt yhden panon jälkeen, mutta esimerkiksi viikonloppuna sain sen vajaan 12 tunnin aikana 3 kertaa kunnon kyyditykset ja kyllä meinaa pillua hieman aristaa. :P

Saan liian harvoin....siksi kipeytyy.

Saan kunnolla ainoastaan viikonloppuna kun penskat ovat isällään

Vierailija
9/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ketjuissa puhutaan, että ympärileikatussa ei ole tuntoa samalla lailla kun leikkaamattomassa. Mulla (ympärileikattu) kullinpää on panon jälkeen kyllä niin hellä ettei viittis laittaa housuja het aktin jälkeen päälle vaan jäähdytellä hetki ensin. Kuis muilla, voi tohon naisetkin panon jälkeisiä fiiliksiä heitellä.

Sen verran kookan namupala oli

Vierailija
10/10 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kookan namupala oli