Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Helsingissä parisuhdemarkkinoilla miesten markkinat?

Vierailija
01.08.2021 |

Ilmeisesti nuoria naisia on paljon enemmän kuin nuoria miehiä. Miehet voivat valita parhaat päältä. Olen itse jo 40, enkä tiedä onko tilanne todella tuo. Kellään käytännön kokemusta, onko hyvää miestä helppo löytää Helsingissä 20-30-vuotiaana?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, hieman varakas, edes hieman komea mies. Näitä on hyvin vähän ja tästä ryhmästä noin 95% on ns pelimiehiä, että niille oikeasti mukaville löytyy kyllä ottajia ihan loputtomiin, ovat niin harvinaisia ja haluttuja.

Vierailija
22/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava, hieman varakas, edes hieman komea mies. Näitä on hyvin vähän ja tästä ryhmästä noin 95% on ns pelimiehiä, että niille oikeasti mukaville löytyy kyllä ottajia ihan loputtomiin, ovat niin harvinaisia ja haluttuja.

Ei ole vähän eivätkä ole pelimiehiä. Älä liioittele, jokainen tyttärieni ystäväkin on hyvässä suhteessa, joku jo naimisissakin. Ikäluokka 26-30, akateemisia töissäkäyviä nuoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli ei löydy tarpeeksi tasokasta miestä, jäävät pk-seudun naiset mielummin yksin. Tämä on todettu moneen kertaan.

Sehän on vain reilua. Jos ei ole todella ihastunut, ei silloin aloiteta suhdetta.

Vierailija
24/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy lähteä merta edemmäs kalaan. 180cm+ lapsettomia korkeasti koulutettuja miehiä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=e5918de8d1b3f79dac1c351…

Vierailija
25/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihan aito kysymys?

Missään tällä planeetalla ei ole miesten markkinat.

Voit olla hyvä mies jolla on asiat kunnossa, mutta kaikki jää silti kiinni "kipinöistä".

Naisten nirsoilu on loputonta.

Vierailija
26/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.  Miehiä on kyllä vähemmän mutta naiset ovat niin itsenäisiä että ovat mieluummin yksin kuin kehnon kumppanin kanssa.

Vierailija
27/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyvä, kohta 30.

Mehmet

Vierailija
28/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupungit harvemmin on pariutumispaikkoina parhaimpia. Kyllä niihin hakeudutaan viettämään sitä railakasta sinkkuelämää lähes kuusikymppiseksi asti.

Vierailija
29/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi nainen luottaa vanhemman naisen näkemykseen siitä, ettei nelikymppisestä miehestä ollut parisuhteeseen - muuten eivät olisi eronneet.

Eli on nuorten miesten markkinat.

Vierailija
30/30 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli ei löydy tarpeeksi tasokasta miestä, jäävät pk-seudun naiset mielummin yksin. Tämä on todettu moneen kertaan.

Allekirjoitan! Olen itse tällainen yksinelävä pk-seudun nainen. Olisi tosi ihanaa löytää elämänkumppani, mutta olen oikein tyytyväinen myös näin. Kriteereitä miehelle ovat keskustelutaito (ollaan kiinnostuneita toisesta eikä vain puhuta omista asioista), se että on nähnyt maailmaa (olen itse asunut ulkomailla ja kokemus sanoo, että vain Suomessa asuneen miehen kanssa keskustelunaiheet käyvät vähiin) ja kouluttautuneisuus (haluan älykkään miehen, joka on kiinnostunut kehittämään itseään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme