Taas lapsellista kiukuttelua kun eilen illalla ei ollut seksiä
Mieheni vonkasi jo perjantaina, mutta olin niin väsynyt, että ehdotin huomista (eli lauantaita). Eilen olin sitten jo puoliunessa kun mies kömpesi sänkyyn ja alkoi lääppimään joka puolelta. Jouduin vähän korottamaan ääntäni ja lopulta mies vain hymähti ja alkoi itsekin samantien nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että miehen polkupyörä oli poissa ja mies lähtenyt aikaisin aamulla pyörällä jonnekin. Tuli kotiin ja nyt vain tiuskii minulle.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla pitäisi olla kolmen värisiä alushousuja Vihreät, keltaiset ja punaiset. Punainen tarkoittaa, että painu...Keltainen, jos olet jo risteysalueella, etene varovaisuutta noudattaen, vihreä, anna palaa. Säästyisi turhilta selityksiltä.
Miksi miehet ei ymmärrä nukkumista? Miksi ei voi harrastaa seksiä kun toinen on hereillä? Oppikaa tuo sen sijaan että muut alkaa vaihtaa alushousujaan.
Ohimennen miehenä kommentoin: Lapset ovat hereillä kuitenkin ainakin 23-00 saakka. Ei siinä paljoa voi seksiä vielä aloitta.
Aamulla taas heräävät helposti 06 jälkeen, joten yö jää ainoaksi hetkeksi.Meillä se ei vaimolle sovi...
T: viimeksi 2v sitten.
Jaaha, meillä on kolme lasta ja he eivät ole esteenä seksiin. Olisi ihan uskomatonta alkaa syyttämään lapsia asiasta.
Meillä on omat makuuhuoneet ja lapset oppivat jo kouluikäisinä sen, että vanhempien makuuhuoneeseen ei mennä, jos ovi on kiinni, ei päivällä eikä yöllä. Jos asiaa on, niin pitää koputtaa ja odottaa. Asia ei ole vaikea oppia ja muistaa.
Lasten hereillä oleminen iltasella teini-ikäisenä on myös enemmänkin sääntö kuin poikkeus ja me kumpikaan emme olleet mitään aamuihmisiä. Yöllä nukuimme ja olimme sopineet, että jos toinen nukkuu, niin toisen unta pitää kunnioittaa ja herätellä ei saa. Emme kuitenkaan edes ajatelleet, että olisimme olleet seksittä vuosia. Niinpä olemme harrastaneet oikein hyvää seksiä, mutta hiljaa. Ei meillä seksi ainakaan ole mitään kauheaa elokuvaseksiä, vaan erittäin tyydyttävää ja hyvin läheistä nautintoa.
Veikkaan, että vaimosi syyt olla harrastamatta seksiä ovat muualla ja ammattiapu olisi paikallaan. Jos vaimo ei asiaa ja miehensä läheisyyden ja seksin tarvetta ymmärrä, niin silloin hänen tulisi olla avoin keskustelemaan muista vaihtoehdoista. Jos teillä ei ole rohkeutta keskusteluun, niin sitten ei auta valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama tilanne exän kanssa mutta minulla oli syyni olla tahtomatta seksiä. Ensinnäkään ex ei kymmenessä vuodessa oppinut sormettamaan/nuolemaan/panemaan niin että minäkin olisin saanut, v""tti kun toinen roiskaisi mällit ja marssi tyytyväisenä kahvinkeittoon/tupakalle/koiran kanssa ulos. Toiseksi, minulla oli jatkuva hiiva ja kun seksi väheni, hiivakin väheni mutta exän mukaan ei voinut johta hänestä!
Miksi olisin halunnut surkeaa seksiä, josta sai tulehduksen?
Minä taas en ikinä tajua näitä kommentteja, joiden kantava ajatus on se että exä oli niin törppö ettei se ansainnutkaan seksiä. Miksi ihmeessä olet ollut kymmenen vuotta ihmisen kanssa, joka ei mielestäsi ansaitse mielihyvää?
Miten voit nähdä asian näin nurinkurisesti? Oliko kertomuksen ex sinusta hyvä?Voi hyvää päivää. Olis kai tuon naisen pitänyt olla rakastumatta, tai sitten jättää heti eikä toivoa muutosta noin kauan? Joopa.
Ihan samaa mietin kuin edellinenkin vastaaja, eli voit syyttää vain ja ainoastaan itseäsi. Ehkä exäsi oli törppö, mutta kymmenen vuotta!! Jos sitä törppöyttä siedit kymmenen vuotta, niin siinä on ainakin 9,5 vuotta liikaa. Sinulla oli aikaa, mutta käytit aikasi todella huonosti ja se on sinun vikasi, ei exän. On lapsekasta syyttää exää. Toivottavasti opit jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä muistutan miestä että mun pitää kohta mennä nukkumaan, jos sitä seksiä haluaa niin alkaisi olla päivän viimeinen hetki hoitaa homma. En myöskään ihan tajua sitä ettei joka viikonloppu jaksa. Siis ei jaksa edes kerran viikkoon, vaikka KAIKKI tietävät että suurelle osalle miehistä seksi on se parisuhteen tärkein koossa pitävä liima. Parisuhteen pitäisi olla sitä, että molemmat huomioivat toistaan, ja uhraavat vähän aikaansa tehdäkseen asioita joista on iloa toiselle.
Kuulostaapa ällöltä. Ihan kuin sulla ei olisi mitään oikeaa halua tai tunnetta siinä seksissä. Ihan kuin tekisit sitä vainkoska sitä kuuluu tehdä. En ymmärrä tälläsiä ihmisiä. Oletteko koskaan nauttineet seksistä oikein kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä muistutan miestä että mun pitää kohta mennä nukkumaan, jos sitä seksiä haluaa niin alkaisi olla päivän viimeinen hetki hoitaa homma. En myöskään ihan tajua sitä ettei joka viikonloppu jaksa. Siis ei jaksa edes kerran viikkoon, vaikka KAIKKI tietävät että suurelle osalle miehistä seksi on se parisuhteen tärkein koossa pitävä liima. Parisuhteen pitäisi olla sitä, että molemmat huomioivat toistaan, ja uhraavat vähän aikaansa tehdäkseen asioita joista on iloa toiselle.
Kuulostaapa ällöltä. Ihan kuin sulla ei olisi mitään oikeaa halua tai tunnetta siinä seksissä. Ihan kuin tekisit sitä vainkoska sitä kuuluu tehdä. En ymmärrä tälläsiä ihmisiä. Oletteko koskaan nauttineet seksistä oikein kunnolla?
Olen eri, mutta kyllä oma näppituntuma läheisimpien tyttökavereiden kanssa keskustelusta on se, että ne seksuaalisimmat ja yleensä paljon nauttivat on niitä samoja joille on ihan okei antaa seksiä silloinkin kun ei niin haluta. Ja ne on sitten ne alunperinkin siveämmät ja estoisemmat naiset joilla se seksuaalisuus on niin hauras, että halut menee helposti ja ajatuskin haluttomasta seksistä ällöttää ja ahdistaa. Voi toki olla muilla päinvastaisiakin kokemuksia.
Miehet on kuvottavia kun haluavat harrastaa seksiä naisen kanssa jonka ei tee yhtään mieli. Mikä kumma siinä on että asia ei vaivaa niitä yhtään? Kuka pystyy nauttimaan seksistä jos tietää että toinen osapuoli olisi sillä hetkellä tekemässä mielummin ihan mitä tahansa muuta. Oikeesti, toi on sairasta.
Joku alkukantainen juttu? Kun miehellä seisoo niin voi panna ja naisen haluilla ei oo väliä kun reikä sieltä jokatapauksessa löytyy?
Ketjusta tulee selväksi miksi erotaan paljon eli seksi ei vaan toimi enää. Järkyttävää vääntöä suurimalla osalla pareista, parempi pysyä sinkkuna.
Minun koira ja kanikin tajuaa lopettaa rapsutuksien kerjäämisen kun huomaavat että en ole ihan täysillä messissä silittelemisessä. Miehet ei tajua? Hyi.
Meillä on aika ajoin kinasteltu seksin määrästä. Itse haluaisin vähän enemmän, vaimo vähän vähemmän. Veikkaan, että aika tavallinen tarina. Lopulta päädyttiin kompromissiin ja sovittiin, että viikossa harrastetaan seksiä tavalla tai toisella kaksi kertaa. Päivätkin sovittiin, joskaan ei ne nyt ihan kiveen hakattuja ole. Tiedän, että tämmöinen järjestelmällisyys ja sopiminen ei kuulosta kovin mukavalta, mutta meillä se on toiminut. Ainakin se on parempi vaihtoehto kuin kinastelu, vonkaaminen ja pettymykset. Voidaan olla lähekkäin ja halailla ilman että toinen - no, siis minä - tulkitsee sen automaattisesti merkiksi tai lupaukseksi seksistä. Omalla hullulla tavallaan myös tieto siitä, että tänään illalla puoliso saa kyytiä on itsessään jotenkin kiihottavaa. Tämä tämmöisenä vinkkinä, joka voi joillekin sopia.
Järkyille kuulostaa nuo avioliitot!!! Seksi näyttää olevan lähes aina jonkinmoinen ongelma. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta tulee selväksi miksi erotaan paljon eli seksi ei vaan toimi enää. Järkyttävää vääntöä suurimalla osalla pareista, parempi pysyä sinkkuna.
Ja jos joillakin natsaa hyin ja jopa päivittäin - sekään ei käy näille. Ja naisen nautinto saa aina alapeukut!
Lahna ei käy. tai halutaan lahnaa...halukas ei käy, tai sitten vain halukas. SEksiä puitää haluta, kunahan sitä ei harrasta. Orgasmi pitää saada vain panolla. jne jne naiselle on lukuisat vaatimukset!Aiva syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kuvottavia kun haluavat harrastaa seksiä naisen kanssa jonka ei tee yhtään mieli. Mikä kumma siinä on että asia ei vaivaa niitä yhtään? Kuka pystyy nauttimaan seksistä jos tietää että toinen osapuoli olisi sillä hetkellä tekemässä mielummin ihan mitä tahansa muuta. Oikeesti, toi on sairasta.
Joku alkukantainen juttu? Kun miehellä seisoo niin voi panna ja naisen haluilla ei oo väliä kun reikä sieltä jokatapauksessa löytyy?
Kuka on väittänyt, että olisi tekemässä ihan mitä tahansa muuta? Kiihkeän himon ja ällötyksen väliin mahtuu aika laaja skaala seksiin mahdollisesti liittyviä tunnetiloja. Veikkaan, että useimmilla kumppanin mieliksi antavilla se on lähinnä neutraalia. Halun puute ei automaattisesti tarkoita sitä, että se seksi olisi ikävää ja vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiva miehelle, että innostuisit itsekin asiasta ja tekisit aloitteen?
Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Ööö.. Tämähän avaisi kysynnän taitaville ja kykeneville miespuolisille seksiammattilaisille, jos olisi edes osa totuutta.
Huh huh mitä tekstiä. En osannut arvatakaan, että saitti on täynnä tyytymättömiä, katkeria ja kateellisia naisia ja miehiä. Jos itsellä menee huonosti tai käynyt huono flaksi, niin toisillakin pitäisi. Puollustetaan pihtaavaa naista joka kiusaa miestään antamalla lupauksen mitä ei aio edes pitää. Menee ennen miestä nukkumaan ja sitten keksii tekosyyn, ettei tänäänkään sovi. Mies tekee aamulla sen ainoa oikean teon ja menee purkamaan pahinta kiukkuaan fillaroimalla. Sitten ihmetellään ja syytetään miestä, kun tämä kiukkuaa puutteessaan. Mutta vielä pahempia oli nämä järkyttävät kommentit parisuhde seksistä, tai oikeastaan siitä, ettei parisuhteessa puolisolla olisi mitään velvollisuuksia ylipäätään saati nyt että haluaisivat itse seksiä. Ihan ok pitää toista kuukausia puutteessa, kun ei "jaksa". Taitaa olla vapaankasvatuksen tuloksia.
Se jolla onni on onnen kätkeköön. Olen ajatellut tänne omasta parisuhteesta kirjoittessa, että varmasti jotkut jolla itsellä ei ole flaksi käynyt hyökkäävät kateellisina kimppuun. Mutta näitä lukiessa tulee väkisinkin mieleen, ettei saitilla juuri muita olekaan kuin elämässä ja parisuhteessa epäonnistuneita. Oma parisuhde ollut aina hyvä, muttei se hyväksi ole ilmaiseksi tullut. Siihen pitänyt panostaa ja varsinkin mennä periaateella, että toisen puolesta ollaan valmiit tekemään uhrauksia ja enemmän kuin itse saa. Aika uskomatonta, ettei omasta puolisosta olla valmiitä pitämään huolta ja osoittaa hänelle pyyteetöntä rakkautta. Oma parisuhde taitaakin olla täydellinen, kuten joku täällä jo väitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on henkistä väkivaltaa...
Miehen painostus.
Kyllä.
Niinpä niin. Jos osat vaihtuisivat. Niin tuo olisi naiselta vaan luonnollista tunteiden näyttämistä.. Miehen vaan pitää niellä kaikki paska ja olla hiljaa
Mies kuitenkin on se, joka tunkeutuu toiseen kehoon. Miehen on vain nieltävä "kaikki paska." Jos nainen tunkeutuisi miehen kehoon, olisi asia tietenkin ihan toisin. Silloin nainen "nielisi kaiken paskan."
Vierailija kirjoitti:
Siis olemme vähän alle nelikymppisiä. Ei yhteisiä lapsia, mutta minun teinipoikani on vielä säännöllisesti luonamme. Tänä viikonloppuna ei. Ehkäisy on.
On meillä tietysti ollut ehkä vähän vähemmän seksiä tässä viime aikoina (viimeksi juhannuksena), mutta minusta tuntuu siltä, että miehen pitäisi vain päästä paineita poistamaan ja sitten kiukuttelu loppuisi. Ei aina joka viikonloppu jaksa.
ap
Aika itsekkäältä vaikutat. No tuollainen minä minä minä nainen oli ex vaimonikin ja siksi se onkin ex. Hyvää seksiä nykyiseltä avovaimolta saanut niin paljon ja niin usein kun haluan jo vuodesta 2004. Ja kyllä… meillä seksi ei ole vain toisen vonkaamista vaan molemmat tehdään aloite silloin kun siltä tuntuu ja aika usein tuntuu. Silloin molemmat nautitaan seksistä eikä kumpikaan pihtaa. Jos et ap muuta asennettasi niin kohta sinäkin olet ex
Seksi on iloinen asia eikä mikään vallan käyttö väline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiva miehelle, että innostuisit itsekin asiasta ja tekisit aloitteen?
Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Kysymys naisille (koska jo sata on tykännyt tuosta miesv ihaviestistä):
Eivätkö naiset osallistu aktiin muuten kuin saamalla palvelua? Ei ihme jos koette seksin olevan huonoa.
Velvollisuusseksi ei ole palvelun saamista, se on hyväksikäyttöä, johon suostuu siksi, ettei jaksa kuunnella toisen kiukkuamista. Siinä ei ole mitään mukavaa tai ihanaa, enemmänkin ällöttävää. Joka kerta sen jälkeen inhoaa itseään enemmän ja enemmän. Se vie kyvyn nauttia ja se vie kyvyn kuvitella, että toinen välittäisi. Ei välitä, siksi on seksipakko.
Ja tilanne voi johtaa siihen että toinen kerta kaikkiaan tapaa jossain uuden tyypin joka vie jalat alta ja siihen loppui se pitkä liitto. Tää voi olla kunpi vain. Myös se "pihtariämmä". Ja uuden miehen kanssa samaa ongelmaa ei välttis ole.
Kukaan joka nuorena avioituu, ei päätä alkaa " pihtariksi". Elämässä ja parisuhteessa vaan voi tulla kaikkea ikävää joka tuhoaa seksihalut kyseiseen mieheen lopullisesti. Valitettavasti.
Naimisissa 15 vuotta kirjoitti:
Meillä on aika ajoin kinasteltu seksin määrästä. Itse haluaisin vähän enemmän, vaimo vähän vähemmän. Veikkaan, että aika tavallinen tarina. Lopulta päädyttiin kompromissiin ja sovittiin, että viikossa harrastetaan seksiä tavalla tai toisella kaksi kertaa. Päivätkin sovittiin, joskaan ei ne nyt ihan kiveen hakattuja ole. Tiedän, että tämmöinen järjestelmällisyys ja sopiminen ei kuulosta kovin mukavalta, mutta meillä se on toiminut. Ainakin se on parempi vaihtoehto kuin kinastelu, vonkaaminen ja pettymykset. Voidaan olla lähekkäin ja halailla ilman että toinen - no, siis minä - tulkitsee sen automaattisesti merkiksi tai lupaukseksi seksistä. Omalla hullulla tavallaan myös tieto siitä, että tänään illalla puoliso saa kyytiä on itsessään jotenkin kiihottavaa. Tämä tämmöisenä vinkkinä, joka voi joillekin sopia.
Minä en tuollaisia sopimuksia tekisi. Rakastan miestäni ja seksi on lähes aina mieleistä, mutta tuollainen "kaksi kertaa viikossa" alkaisi kyllä tuntua jo velvollisuudelta. Ehkä se menee jollakin lapsettomalla pariskunnalla, mutta ei, ei meillä kyllä olisi tuollaista sopimusta tehty edes silloin.
Jos miettii vaikka karkeasti tätä vuotta, niin meillä on ollut seksiä 0-3 kertaa viikossa. Aloitteita tekevät molemmat. Olemme olleet yhdessä noin 25 vuotta ja lapset ovat teini-ikäisiä. Seksi ei ole ollut meille koskaan niin vastenmielinen ajatus, että sen ajankohdasta pitäisi päättää. Kiihottavana en voisi pitää kaleteriseksiä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö nauttti seksistä silloinkin jos/kun painostamalla sitä saa? Ei terveellä pohjalla tuo suhde enää.
On myös miehiä joille suurin nautinto on, että se on naiselle vähän vastentahtoista.
Sairaita paskiaisia riittää.Tämä!
Suurinosa miehistä on tälläisiä.
Vihaavat naisia, mutta pakko saada munaa reikiin.
Surullista.
Toivon että jonain päivänä naiset vihdoin heräävät, eivätkä ole enää näitten paskiaisten kanssa missään tekemisissä.
Melko miesvihaista höpinää. Ei varmaan kannata olla tuolla asenteella hetero.
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa 15 vuotta kirjoitti:
Minä en tuollaisia sopimuksia tekisi. Rakastan miestäni ja seksi on lähes aina mieleistä, mutta tuollainen "kaksi kertaa viikossa" alkaisi kyllä tuntua jo velvollisuudelta. Ehkä se menee jollakin lapsettomalla pariskunnalla, mutta ei, ei meillä kyllä olisi tuollaista sopimusta tehty edes silloin.
Jos miettii vaikka karkeasti tätä vuotta, niin meillä on ollut seksiä 0-3 kertaa viikossa. Aloitteita tekevät molemmat. Olemme olleet yhdessä noin 25 vuotta ja lapset ovat teini-ikäisiä. Seksi ei ole ollut meille koskaan niin vastenmielinen ajatus, että sen ajankohdasta pitäisi päättää. Kiihottavana en voisi pitää kaleteriseksiä ikinä.
Et voi verrata heitä omaan tilanteeseen, koska teillä molemmat haluaa..toisin kuin heidän tapauksessa vaimo haluaa vähemmän. Tyhmää verrata kun ihan eri tilanne teillä.
Niinpä niin. Jos osat vaihtuisivat. Niin tuo olisi naiselta vaan luonnollista tunteiden näyttämistä.. Miehen vaan pitää niellä kaikki paska ja olla hiljaa