Taas lapsellista kiukuttelua kun eilen illalla ei ollut seksiä
Mieheni vonkasi jo perjantaina, mutta olin niin väsynyt, että ehdotin huomista (eli lauantaita). Eilen olin sitten jo puoliunessa kun mies kömpesi sänkyyn ja alkoi lääppimään joka puolelta. Jouduin vähän korottamaan ääntäni ja lopulta mies vain hymähti ja alkoi itsekin samantien nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että miehen polkupyörä oli poissa ja mies lähtenyt aikaisin aamulla pyörällä jonnekin. Tuli kotiin ja nyt vain tiuskii minulle.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapas rehellisesti miksi nainen voi kieltäytyä aviollisesta seksistä koska vain ja miehen pitäisi vain olla ihan kuin ei mitään.
Jos mies kieltäytyy, niin nainen on oikeutettu raivoamaan ja syyttämään ettei mies rakasta enää ja itkemään monta päivää.
Sinänsähän on normaalia ettei aina haluta tai ei pysty.
Mistä sinä tuon olet keksinyt, että nainen raivoaa, jos ei saa seksiä? Itselle ihan uusi asia. En ole ikinä kuullut moista. Ja kenellä naisella on aikaa itkeä päiväkaupalla jos mies ei suostu? Kyllä sitä on naisihmisellä parempaakin tekemistä, kuin itkeä munan perään.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavan kuvan saa monen seksielämästä.
Ei ihme että elokuvat ovat niin pinnallisia ja romanttisia.
Jos tietäisi että keskiverto parisuhteeseen kuuluu seksiin pakottaminen, kuka sellaiseen edes lähtisi?
Ei kai täällä ole kukaan pakottanut. Mutta osa toivoisi, että kumppani olisi niitä, joille on ihan okei antaa pelkän läheisyyden ja rakkauden nimissä seksiä joskus silloinkin kun se himo ei ole ylimmillään. Jotkut naiset (ja miehet) tekee ihan vapaaehtoisesti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapas rehellisesti miksi nainen voi kieltäytyä aviollisesta seksistä koska vain ja miehen pitäisi vain olla ihan kuin ei mitään.
Jos mies kieltäytyy, niin nainen on oikeutettu raivoamaan ja syyttämään ettei mies rakasta enää ja itkemään monta päivää.
Mistä sinä tuon olet keksinyt, että nainen raivoaa, jos ei saa seksiä? Itselle ihan uusi asia. En ole ikinä kuullut moista. Ja kenellä naisella on aikaa itkeä päiväkaupalla jos mies ei suostu? Kyllä sitä on naisihmisellä parempaakin tekemistä, kuin itkeä munan perään.
Et sinä ole kaikki naiset. Naisissa on myös niitä jotka tykkää seksistä ja haluaa sitä enemmän kuin kumppaninsa ja kyllä, myös niitä joita kiukuttaa ja surettaa sen puuttuminen. Päiväkausia, viikkokausia, jopa vuosia. Jossain vaiheessa lähdetään lätkimään tai vieraisiin. Ihan samoin kuin ne puutteessa elävät miehetkin.
-eri
Osa ihmisistä ei koskaan tule ymmärtämään, että rakastelu on hyvän olon tarjoamista toiselle, ei itselle. Kun tätä ei ymmärrä, niin toisesta tulee vain seksiväline ja turha ihmetellä, miksi parisuhde toisensa jälkeen päättyvät. Siinä vaiheessa kun joku kiukuttelee toiselle seksin puutteesta, hän on tehnyt jo monta asiaa väärin.
Paineet puretaan muilla tavoin kuin seksillä, toista ei saa raiskata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei apn mies ollut levittänyt ruusunlehtiä vuoteelle, somistanut huonetta tuoksukynttilöillä ja järjestänyt ihanaa romanttista yllätystä sydämenmuotoisella kortilla? Se olisi lisännyt naaraan paritteluhalukkuutta huomattavasti.
Tuohon olisi kuulunut vielä joku verkosta tilattu nailonkorsetti tai joku muu säälittävä seksikaupan tusinarätti aseteltuna houkuttelevasti esille kahvipöydälle. Viereen olisi voinut asetella vielä konvehtirasian ja sitä edullisempaa kuohuviiniä.
Oisko satanen rahaa vielä ton päälle riittävä, että saisi ostettua naisen "rakkauden"?
Se satanen jätetään yöpöydälle vasta parittelun jälkeen. Sillä pikkurouva voi sitten ostaa jotain kivaa pientä itselleen.
Oiskohan tuossa kohtaa kummallekin osapuolelle parasta lähteä omille teilleen. Ei vaimolle makseta panosta, eikä miehen kuulu avoiliitossa ostaa seksiä vaimolta vaikka rahalla jos ei muuten heru. Menee jo vähän r-a-is--k-au-se-n puolelle, jos seksi pitää ostaa rahalla.
Ne pikkuvaimotkin käyvät töissä ja hoitavat iltaisin lapia ja kotia, joten jos ovat niin väsyneitä, etteivät jaksa enää sängyssä piehtaroida, mies voisi miettiä jotakin muuta pelastaakseen avioliittonsa, kun satanen yöpöydälle panon jälkeen.
Mutta mitähän se voisi olla? Tulisko miehille mitään muuta mieleen? Toki jos rahalla pääsee, pääsee aina helpolla ja vähällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuota empiiristä kokemusta. Eikä nainen itke päiväkausia, mutta muistaa kyllä jokaisen miehen kieltäytymisen ja sopivalla hetkellä tuo taas sen esiin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua. Joka tuutissa hekutetaan seksuaalisuutta jollain tavalla ja siihen tulee ähky.
Siinä ei valitetaavasti nykyään ole mitää "mysttiikaa tai salaperäistä". Kaikki on kaikkialla esillä aina. Siitä on tehty yhtä hauska asia ku aamupuurosta.
Vie meikältä halut.
Joo suomimammalla tulee ähky kun edellinen kerta oli vasta juhannuksena. Pari kertaa vuodessa korkeintaan
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Aah, kuinka nerokas sinä olet, mistä tuollaisia ihmisiä löytää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole kaikki naiset. Naisissa on myös niitä jotka tykkää seksistä ja haluaa sitä enemmän kuin kumppaninsa ja kyllä, myös niitä joita kiukuttaa ja surettaa sen puuttuminen. Päiväkausia, viikkokausia, jopa vuosia. Jossain vaiheessa lähdetään lätkimään tai vieraisiin. Ihan samoin kuin ne puutteessa elävät miehetkin.
-eri
Etkä sinäkään ole kaikki naiset! Yhtä paljon sinun sanoissasi on perää, kuin minunkin. Kummallakin vain yksi ääni.
Ja mistä päättelet, että minä en olisi juurikin se nainen , joka sitä seksiä enemmän haluaa???? Mutta en silti itke päiväkausia jos mies kieltäytyy? Ja ei kaikki lähde vieraisiin pelkän seksin takia. Joillakin on elämässä/parisuhteessa muitakin arvoja, kuin pelkkä seksi. Puoliso voi myös olla paras ystävä ja sielunkumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku ei haluaisi seksiä rakastamansa ihmisen kanssa. Parasta, mitä voi olla. Tietysti, jos on vaan tottumuksesta parisuhteessa, niin ei kai ole halujakaan..
No vaikka aseksuaalilla ei tee mieli seksiä, mutta voi rakastaa toista. Ihmisten seksihalut ovat erilaisia, miten tämä voi tulla jollekin yllätyksenä. Erittäin tehokkaasti seksihalut tappaa kiukuttelu, haukkuminen ja painostus paljon seksiä haluavallakin ihmisellä. Ap:n pariskunnan suhde on tuhoon tuomittu ilman parisuhdeterapiaa. Tuo kiukuttelu on jo hyvä syy erota.
Minä en tajua tätä teesiä että painostus tappaa halukkaankin halut. Jos se on kerran alunperinkin halukas, niin miten joudutaan edes siihen tilanteeseen että sitä pitää jatkuvasti painostaa? Siis ihan tosissani kysyn. Itse olen halukas eikä minulle ole koskaan tullut tilannetta jossa puolison olisi edes teoriassa mahdollista painostaa seksiin - koska en juuri koskaan sano ei koska olen halukas.
Minä veikkaan, että teidän "halukas" on vähän eri asia kuin oikeasti halukas. Teille se on sellainen ihminen joka tuntee voimakasta kiimaa ja saa sarjaorkkuja silloin kun kuun ja tähtien asento on oikea ja kumppani tehnyt riittävän pitkän kaavan mukaisen liehittelyn. Kun oikeasti halukas on se halukkaan miehen vastine. Se, jonka pikkarit tippuu lattiaan kun puoliso hipaisee olkapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuota empiiristä kokemusta. Eikä nainen itke päiväkausia, mutta muistaa kyllä jokaisen miehen kieltäytymisen ja sopivalla hetkellä tuo taas sen esiin.
Tuota ei muuten tee pelkästään naiset ( eikä varmasti kaikki naiset ikinä) koskapa meillä mies tekee tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Etkä sinäkään ole kaikki naiset! Yhtä paljon sinun sanoissasi on perää, kuin minunkin. Kummallakin vain yksi ääni.
Ja mistä päättelet, että minä en olisi juurikin se nainen , joka sitä seksiä enemmän haluaa???? Mutta en silti itke päiväkausia jos mies kieltäytyy? Ja ei kaikki lähde vieraisiin pelkän seksin takia. Joillakin on elämässä/parisuhteessa muitakin arvoja, kuin pelkkä seksi. Puoliso voi myös olla paras ystävä ja sielunkumppani.
Minä en missään vaiheessa antanut ymmärtää puhuvani kaikkien naisten suulla, toisin kuin sinä. (Enkä sanonut edes puhuvani itsestäni.)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyviä pointteja. Harva haluaa seksiä kun on jo nukkumassa. Miksi sitä aloitetta seksiin ei voinut tehdä aiemmin, kumpi tahansa? Kyllä mä muistutan miestä että mun pitää kohta mennä nukkumaan, jos sitä seksiä haluaa niin alkaisi olla päivän viimeinen hetki hoitaa homma. En myöskään ihan tajua sitä ettei joka viikonloppu jaksa. Siis ei jaksa edes kerran viikkoon, vaikka KAIKKI tietävät että suurelle osalle miehistä seksi on se parisuhteen tärkein koossa pitävä liima. Parisuhteen pitäisi olla sitä, että molemmat huomioivat toistaan, ja uhraavat vähän aikaansa tehdäkseen asioita joista on iloa toiselle.
Tuota olemme ihmetelleet, että miksi monet panevat iltaisin?
Mekin joskus, mutta 95% aamuisin. Se on paras aika monista syistä. Yöunet takana, rentoutunut olo...
Käytämme tyynyä peffan alla, perinteine asento ,liukkaria. Pesut ennen ja jälkeen. Hygienia pysynyt eikä mitään tulehduksia koskaan.
Vaihtakaa ihmeessä aamuseksiin. Oltu yhdessä kohta 23v.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei koskaan tule ymmärtämään, että rakastelu on hyvän olon tarjoamista toiselle, ei itselle. Kun tätä ei ymmärrä, niin toisesta tulee vain seksiväline ja turha ihmetellä, miksi parisuhde toisensa jälkeen päättyvät. Siinä vaiheessa kun joku kiukuttelee toiselle seksin puutteesta, hän on tehnyt jo monta asiaa väärin.
Paineet puretaan muilla tavoin kuin seksillä, toista ei saa raiskata.
Vielä kerran, suostuvaisen haluttoman kumppanin paneminen ei ole raiskaus. Joissain suhteissa se haluton voi ihan itse tehdä jopa aloitteita koska haluaa tehdä toiselle hyvää.
Ja jotenkin tuo ensimmäisen kappaleen alkuosa on ristiriidassa lopun kanssa. Jos se seksi on kerran hyvänolon tuomista toiselle eikä itselle, niin miksei se toisen hyvä olo riitä syyksi seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä romanttiset mielikuvat miehistä rapisivat pois 😫😫😫
Voi jestas!
No kiitos palstamiehille varoituksesta!Ajattelen tasan samaa palstanaisista. Kiitos kun osoitatte millaisia naiset todellisuudessa ovat.
Palstanaisen kanssa suhde = kaikki miehen viat kaivetaan esille ja raportoidaan tänne. Luettu niin monta kertaa.
Kuka tuota haluaisi?
Kyllä se niin on kun ei seksi oman miehen kanssa kiinnostaa korkeintaan kerran viikossa on rakkaus loppu.
Riippuu onko asiasta yhtään keskusteltu? Teetkö mitään aloitetta miehen suuntaan? Meidän suhteessa haluton osapuoli on mies. Seksiä on muutamia kertoja vuodessa. Mikään keskustelu ei tuota tulosta. Mies ei tee aloitetta, kun joskus lupaamalla että huomenna sitten sitä ei useimmiten tule. Kuukausia kun saa saman vastauksen se kyllä oikeasti alkaa raivostuttaa. Koskee kyllä halaa, yms. En painosta. Teen nykyään hyvin harvoin aloitteita, eikä se edes johda mihinkään. Välillä poistuu huoneesta ja sivuuttaa koko aiheen, jos yritän ottaa puheeksi. Olemme molemmat perusterveitä yli 30-vuotiaita Hälle tämä riittää, olemme enemmän kavereita. En tiedä olisiko ero suuri järkytys hänelle. Vaikka tietää tyytymättömyyteni. Ehkä ajattelee, että olen vain aina tässä vieressä ilman sen suurempaa panostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. lopetin ehdottelun, lämmittelyn ja ylimääräiset kosketukset
Eli käytännössä ilmoitit, ettet jatkossa halua seksiä. Miksi ihmeessä olette yhdessä?
En ilmoittanut. Jätin aloitteet ja tunnelman virittämisen hänelle.
Miksi ne olisivat yksin miehen vastuulla?
Jos ei ole muuta romantiikkaa ja läheisyyttä, minulla ei ainakaan edes herää haluja jotka saisivat tekemään aloitteen. Tottakai naisenkin kuuluu näitä tehdä, mutta vain miehen tekemänä sytyttävät naisen seksuaaliseen halun.
Naisen ja miehen halu herää eri asioista. Naisilla ei ole suoraan sanottuna mitään säännöllistä kassien tyhjennystarvetta, vaan haluaminen on "suurempi kohteliaisuus" ja (libidosta riippuen) voi olla aika henkinen asia.
Kyllä mua haluttaa välillä ilman aloitteitakin. Menee ihan suoraan kuukautiskierron mukaan. Puoliväliä kohti mennessä haluttaa useinkin, sen jälkeen taas ei juurikaan. Eikä aloitteilla ole sen kanssa mitään merkitystä, tai edes sillä kuinka parisuhteessa menee. Kun haluttaa niin haluttaa, vaikka mies olisi kuinka ärsyttävä mörökölli juuri silloin.
Sama minulla. En ole koskaan käyttänyt hormooneita, mutta monelle naiselle ne ovat melko arkinen vakiojuttu. Eihän keho ilmoita, että hei, nyt olisi paras aika raskautua sillä, että haluttaa niin halvatusti (poislukien aseksuaalit), jos keho kuvittelee jo olevansa raskaana.
Joudun itse aloittamaan pian hormoonilääkityksen sairauden takia ja olen kauhuissani miten se tulee vaikuttamaan seksuaalisuuteeni. Seksi on yksi elämäni iloista, ollut aina.
N39
Neuvoton_87 kirjoitti:
Meillä taas mennyt lasten jälkeen (3,5v ja 1v) niin, että seksin määrä on pudonnut lähelle nollaa.
Kumpikaan ei ole ylipainoinen ja pitää hygieniasta jne huolta. Jostain syystä vaimoa ei vain haluta enää lainkaan. Väsymyskään ei aina voi olla syynä, koska lapset ovat välillä hoidossa esim isovanhempien luona osan päivästä ja osallistun itsekin kotitöihin ja olen siivonnut koko kodin viime aikoina useammin kuin vaimo.
En tiedä, mikä tähän auttaisi? Romanttisia lahjoja ja yllätyksiäkin olen antanut sekä aikaa mutta toinen ei vain halua niin ei halua. En myöskään haluaisi käydä maksullisissa, koska koen että siten pettäisin vaimoani mutta mielestäni avioliittoon kuuluu osana myös seksi sen toisen osapuolen kanssa. Nyt tosiaan peitto ei ole heilunut moneen kuukauteen.
"Koska lapset ovat VÄLILLÄ hoidossa esim isovanhempien luona OSAN PÄIVÄSTÄ". Ei pikkulapsiperheessä äidin väsynys sillä katoa, että lapset on joskus muutaman tunnin hoidossa.
Itse muistan vieläkin, kun olin nukkunut jo muutaman vuoden todella huonosti vauvan ja huonosti nukkuvan keskinmmäisen takia ja sitten kerran nukahdin iltapäivällä, kun nukutin vauvaa ja nukuin parituntia vauvan vieressä, niin mies siinä sitten totesi, että nyt luulisi jaksavan, kun sain nukkua pari tuntia!
Voi jumankekkana, sitä väsymystä, mikä ehtii tulla vauvavuonna, ei hetkessä levätä pois.
Väsynyt vaimosi vain on. Siihen ei yllätykset ja romattiset lahjat auta.
Huolestuttavaa, että mietit maksullisia naisia tuossa kohtaa, missä sinun pitäisi miettiä, miten poistat vaimoltasi liiallisen taakan teidän arjesta, että vaimo taas jaksaisi heilutella peittoja.
Totta, Totta.
Mutta jos joutuu odottamaan liian kauan niin kyllä siinä pikkuhiljaa alkaa mietityttää.
Tilapäiset ongelmat eri asia. Puhukaa, ja apua voi aina hakea. Itselläni kun tuli loppuunpalaminen niin halut katosivat täysin. Pari kuukautta meni ennenkin palauduin.