Taas lapsellista kiukuttelua kun eilen illalla ei ollut seksiä
Mieheni vonkasi jo perjantaina, mutta olin niin väsynyt, että ehdotin huomista (eli lauantaita). Eilen olin sitten jo puoliunessa kun mies kömpesi sänkyyn ja alkoi lääppimään joka puolelta. Jouduin vähän korottamaan ääntäni ja lopulta mies vain hymähti ja alkoi itsekin samantien nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että miehen polkupyörä oli poissa ja mies lähtenyt aikaisin aamulla pyörällä jonnekin. Tuli kotiin ja nyt vain tiuskii minulle.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on kun ei seksi oman miehen kanssa kiinnostaa korkeintaan kerran viikossa on rakkaus loppu.
Entä jos mies on 60v kyvytön, eikä seksi kiinnosta, niin onko silloinkin rakkaus loppu, vai vain halut?
Tai jos naisihminen 65v ei enää pysty seksiin, kun vehkeet ei toimi, eikä haluja ole , onko silloinkin rakkaus loppunut? Vai onko luonto vain järjestänyt asiat niin, että seksi ei enää kiinnosta vaikka rakkautta olisi kuinka paljon jäljellä?
Ei seksi ole rakkauden mitta, eikä seksi ole rakkautta. Seksiä voi olla ilman rakkautta. Mutta rakkaus pysyy, vaikka seksi loppuu, jos ihmiset oikeasti rakastaa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyviä pointteja. Harva haluaa seksiä kun on jo nukkumassa. Miksi sitä aloitetta seksiin ei voinut tehdä aiemmin, kumpi tahansa? Kyllä mä muistutan miestä että mun pitää kohta mennä nukkumaan, jos sitä seksiä haluaa niin alkaisi olla päivän viimeinen hetki hoitaa homma. En myöskään ihan tajua sitä ettei joka viikonloppu jaksa. Siis ei jaksa edes kerran viikkoon, vaikka KAIKKI tietävät että suurelle osalle miehistä seksi on se parisuhteen tärkein koossa pitävä liima. Parisuhteen pitäisi olla sitä, että molemmat huomioivat toistaan, ja uhraavat vähän aikaansa tehdäkseen asioita joista on iloa toiselle.
Tuota olemme ihmetelleet, että miksi monet panevat iltaisin?
Mekin joskus, mutta 95% aamuisin. Se on paras aika monista syistä. Yöunet takana, rentoutunut olo...
Käytämme tyynyä peffan alla, perinteine asento ,liukkaria. Pesut ennen ja jälkeen. Hygienia pysynyt eikä mitään tulehduksia koskaan.
Vaihtakaa ihmeessä aamuseksiin. Oltu yhdessä kohta 23v.
Olen eri, mutta ei meillä ole aikaa tuollaiseen aamuseksiin. Meillä aamuseksi on semikuivana lusikassa sisään, kymmenen minuutin panot, pikakäsisuihku ja juoksujalkaa töihin. Koko loppupäivä valuu pikkareihin spermaa ja pelkää haistaako työkaverit.
Eikä siinä mitään, aamuseksi on joskus ihan okei. Mutta välillä haluaa pitkän kaavan kautta sormetuksineen suikkareineen päivineen. Itsehän en useimmiten edes ehdi saada sen pikapanon aikana.
Pitäisi olla machomies ja ottaa nainen eläimellisesti, näyttää maskuliinista seksipetopuoltaan. Siitä ne naiset tykkäävät. Mutta seis, se onkin nyt tämän palstan mukaan raiskaus.
Ei saa kuitenkaan olla nössö kilttimies, koska sellaisesta naiset eivät syty.
Menkää nyt jo…
Meillä oli sama tilanne exän kanssa mutta minulla oli syyni olla tahtomatta seksiä. Ensinnäkään ex ei kymmenessä vuodessa oppinut sormettamaan/nuolemaan/panemaan niin että minäkin olisin saanut, v""tti kun toinen roiskaisi mällit ja marssi tyytyväisenä kahvinkeittoon/tupakalle/koiran kanssa ulos. Toiseksi, minulla oli jatkuva hiiva ja kun seksi väheni, hiivakin väheni mutta exän mukaan ei voinut johta hänestä!
Miksi olisin halunnut surkeaa seksiä, josta sai tulehduksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla pitäisi olla kolmen värisiä alushousuja Vihreät, keltaiset ja punaiset. Punainen tarkoittaa, että painu...Keltainen, jos olet jo risteysalueella, etene varovaisuutta noudattaen, vihreä, anna palaa. Säästyisi turhilta selityksiltä.
Miksi miehet ei ymmärrä nukkumista? Miksi ei voi harrastaa seksiä kun toinen on hereillä? Oppikaa tuo sen sijaan että muut alkaa vaihtaa alushousujaan.
Ohimennen miehenä kommentoin: Lapset ovat hereillä kuitenkin ainakin 23-00 saakka. Ei siinä paljoa voi seksiä vielä aloitta.
Aamulla taas heräävät helposti 06 jälkeen, joten yö jää ainoaksi hetkeksi.
Meillä se ei vaimolle sovi...
T: viimeksi 2v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on kun ei seksi oman miehen kanssa kiinnostaa korkeintaan kerran viikossa on rakkaus loppu.
Entä jos mies on 60v kyvytön, eikä seksi kiinnosta, niin onko silloinkin rakkaus loppu, vai vain halut?
Tai jos naisihminen 65v ei enää pysty seksiin, kun vehkeet ei toimi, eikä haluja ole , onko silloinkin rakkaus loppunut? Vai onko luonto vain järjestänyt asiat niin, että seksi ei enää kiinnosta vaikka rakkautta olisi kuinka paljon jäljellä?
Ei seksi ole rakkauden mitta, eikä seksi ole rakkautta. Seksiä voi olla ilman rakkautta. Mutta rakkaus pysyy, vaikka seksi loppuu, jos ihmiset oikeasti rakastaa toisiaan.
Jos rakkautta on, seksi pysyy niin kauan kuin kykyä siihen on. On ihan luonnollista että monella iän myötä kyvyt heikkenevät ja lopulta loppuvat. Myös sairauden takia näin voi käydä. Seksi ei ole rakkauden mitta sellaisissa tilanteissa. Kuitenkin tilanteissa joissa kyky löytyy mutta halu puuttuu, punnitaan rakkauden määrä.
Aseksuaalisuus on eri asia, mutta mielestäni on väärin mennä parisuhteeseen seksuaalisen ihmisen kanssa, jos ei heti alkuun tee selväksi, että haluja ei ole eikä tule. Kaikesta voi yhdessä sopia, mutta toinen ei voi yksin diktaattorina sanella parisuhteen sääntöjä.
Änkyttäjät Ry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Aah, kuinka nerokas sinä olet, mistä tuollaisia ihmisiä löytää??
Emakoita? Niiden sikojen luota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta on monenlaista, eikä se valitettavasti aina riitä että kumppani tuntee jonkinlaista rakkaudeksi tulkittavaa tunnetta jos toiveet ja tarpeet on perustavanlaatuisella tavalla ristiriidassa. Voihan sitä toki ajatella ettei mikään vastoinkäymisiin kaatuva suhde ole rakkautta, koska jos se olisi rakkautta, niin sen eteen olisi valmis kestämään mitä vaan ja luopumaan mistä vaan. Mutta minusta se on vähän naiivi käsitys rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla pitäisi olla kolmen värisiä alushousuja Vihreät, keltaiset ja punaiset. Punainen tarkoittaa, että painu...Keltainen, jos olet jo risteysalueella, etene varovaisuutta noudattaen, vihreä, anna palaa. Säästyisi turhilta selityksiltä.
Miksi miehet ei ymmärrä nukkumista? Miksi ei voi harrastaa seksiä kun toinen on hereillä? Oppikaa tuo sen sijaan että muut alkaa vaihtaa alushousujaan.
Ohimennen miehenä kommentoin: Lapset ovat hereillä kuitenkin ainakin 23-00 saakka. Ei siinä paljoa voi seksiä vielä aloitta.
Aamulla taas heräävät helposti 06 jälkeen, joten yö jää ainoaksi hetkeksi.Meillä se ei vaimolle sovi...
T: viimeksi 2v sitten.
Olen pahoillani, mutta ei mullekaan sopisi. Ajan työssäni paljon autoa ja kaikki uniongelmat heijastuvat heti liikenneturvallisuuteen. Tästä syystä menen nukkumaan tiettyyn aikaan unilääkkeiden avulla, ja sen jälkeen on ihan turha tulla seksiä kyselemään.
Enkä nyt edes lähde puuttumaan siihen että mitä ihmettä lapset tekevät hereillä tuohon aikaan jos kuudelta pitää nousta? Tai jos ovat riittävän vanhoja katsomaan omat nukkumisensa, kai he joskus ovat pois kotoakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä romanttiset mielikuvat miehistä rapisivat pois 😫😫😫
Voi jestas!
No kiitos palstamiehille varoituksesta!Ajattelen tasan samaa palstanaisista. Kiitos kun osoitatte millaisia naiset todellisuudessa ovat.
Palstanaisen kanssa suhde = kaikki miehen viat kaivetaan esille ja raportoidaan tänne. Luettu niin monta kertaa.
Kuka tuota haluaisi?
Älä unohda että yhden miehen vika on (lähes) kaikkien.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama tilanne exän kanssa mutta minulla oli syyni olla tahtomatta seksiä. Ensinnäkään ex ei kymmenessä vuodessa oppinut sormettamaan/nuolemaan/panemaan niin että minäkin olisin saanut, v""tti kun toinen roiskaisi mällit ja marssi tyytyväisenä kahvinkeittoon/tupakalle/koiran kanssa ulos. Toiseksi, minulla oli jatkuva hiiva ja kun seksi väheni, hiivakin väheni mutta exän mukaan ei voinut johta hänestä!
Minä taas en ikinä tajua näitä kommentteja, joiden kantava ajatus on se että exä oli niin törppö ettei se ansainnutkaan seksiä. Miksi ihmeessä olet ollut kymmenen vuotta ihmisen kanssa, joka ei mielestäsi ansaitse mielihyvää?
Tämän ketjun luettuani tulin taas miehenä siihen lopputulokseen, että mitään naista ei kannata riesaksi ottaa kun seksikin on niille niin vastenmielistä. Hakataan sitten nyrkkikyllikkiä ja nussitaan yhden illan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ikinä tajua näitä kommentteja, joiden kantava ajatus on se että exä oli niin törppö ettei se ansainnutkaan seksiä. Miksi ihmeessä olet ollut kymmenen vuotta ihmisen kanssa, joka ei mielestäsi ansaitse mielihyvää?
Miten voit nähdä asian näin nurinkurisesti? Oliko kertomuksen ex sinusta hyvä?Voi hyvää päivää. Olis kai tuon naisen pitänyt olla rakastumatta, tai sitten jättää heti eikä toivoa muutosta noin kauan? Joopa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun luettuani tulin taas miehenä siihen lopputulokseen, että mitään naista ei kannata riesaksi ottaa kun seksikin on niille niin vastenmielistä. Hakataan sitten nyrkkikyllikkiä ja nussitaan yhden illan juttuja.
Siinähän nussit, joe et pysty mitään naisellesi antamaan. SINÄ sensijaan käytät naista vain nussimisvälineenä. On sama kuin itsetyydytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän nussit, joe et pysty mitään naisellesi antamaan. SINÄ sensijaan käytät naista vain nussimisvälineenä. On sama kuin itsetyydytys.
Kyllä naisetkin tykkää että niitä nussitaan.
Sä olet pelkkä frigidi poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapas rehellisesti miksi nainen voi kieltäytyä aviollisesta seksistä koska vain ja miehen pitäisi vain olla ihan kuin ei mitään.
Jos mies kieltäytyy, niin nainen on oikeutettu raivoamaan ja syyttämään ettei mies rakasta enää ja itkemään monta päivää.
Sinänsähän on normaalia ettei aina haluta tai ei pysty.
Mistä sinä tuon olet keksinyt, että nainen raivoaa, jos ei saa seksiä? Itselle ihan uusi asia. En ole ikinä kuullut moista. Ja kenellä naisella on aikaa itkeä päiväkaupalla jos mies ei suostu? Kyllä sitä on naisihmisellä parempaakin tekemistä, kuin itkeä munan perään.
Et sinä ole kaikki naiset. Naisissa on myös niitä jotka tykkää seksistä ja haluaa sitä enemmän kuin kumppaninsa ja kyllä, myös niitä joita kiukuttaa ja surettaa sen puuttuminen. Päiväkausia, viikkokausia, jopa vuosia. Jossain vaiheessa lähdetään lätkimään tai vieraisiin. Ihan samoin kuin ne puutteessa elävät miehetkin.
-eri
Etkä sinäkään ole kaikki naiset! Yhtä paljon sinun sanoissasi on perää, kuin minunkin. Kummallakin vain yksi ääni.
Ja mistä päättelet, että minä en olisi juurikin se nainen , joka sitä seksiä enemmän haluaa???? Mutta en silti itke päiväkausia jos mies kieltäytyy? Ja ei kaikki lähde vieraisiin pelkän seksin takia. Joillakin on elämässä/parisuhteessa muitakin arvoja, kuin pelkkä seksi. Puoliso voi myös olla paras ystävä ja sielunkumppani.
Miehelläni oli kymmenisen vuotta sitten masennusta ja samaan syksyyn huomattiin myös matalat testosteroniarvot. Hän oli siis periaatteessa ihan pois pelistä ja sairauslomalla useamman kuukauden. Sänkykin oli silloin vain nukkumista vartenja sängynpohjassa mies vietti viikkoja. Minä taas sain siihen samaan aikaan steriloinnin ja pystyin lopettamaan hormonaalisen ehkäisyn, jonka jälkeen halut tulivat takaisin todella voimakkaina.
Myönnän, että ajattelin muutamankin kerran vieraisiin lähtöä, mutta en olisi sitä voinut tehdä ikinä. Vaikka kotona ei saanut oikeastaan edes läheisyyttä, saati seksiä, niin en lähtenyt minnekään, vaan helpotin oloani omin käsin. Mies oli ja on yhä rakkaani, paras ystäväni ja sielunkumppanini. En kiukutellut, en uhkaillut, en vongannut, vaan pysyttelin lähellä ja yritin pitää perheen arjen normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit nähdä asian näin nurinkurisesti? Oliko kertomuksen ex sinusta hyvä?Voi hyvää päivää. Olis kai tuon naisen pitänyt olla rakastumatta, tai sitten jättää heti eikä toivoa muutosta noin kauan? Joopa.
Sillä ei ole väliä onko se ex objektiivisesti hyvä vai huono. Mutta jos itse ajattelee kumppanistaan noin, että ei sille tarvitse antaa kun se on noin törppö, niin kai siinä tyhmempikin tajuaa ettei kovin hyvin mene ja että pihtaamisen sijaan kannattaisi vaihtaa sellaiseen kumppaniin jonka kokee ansaitsevan hyviä juttuja ja hyvää oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. lopetin ehdottelun, lämmittelyn ja ylimääräiset kosketukset
Eli käytännössä ilmoitit, ettet jatkossa halua seksiä. Miksi ihmeessä olette yhdessä?
En ilmoittanut. Jätin aloitteet ja tunnelman virittämisen hänelle.
Miksi ne olisivat yksin miehen vastuulla?
Jos ei ole muuta romantiikkaa ja läheisyyttä, minulla ei ainakaan edes herää haluja jotka saisivat tekemään aloitteen. Tottakai naisenkin kuuluu näitä tehdä, mutta vain miehen tekemänä sytyttävät naisen seksuaaliseen halun.
Naisen ja miehen halu herää eri asioista. Naisilla ei ole suoraan sanottuna mitään säännöllistä kassien tyhjennystarvetta, vaan haluaminen on "suurempi kohteliaisuus" ja (libidosta riippuen) voi olla aika henkinen asia.
Kyllä mua haluttaa välillä ilman aloitteitakin. Menee ihan suoraan kuukautiskierron mukaan. Puoliväliä kohti mennessä haluttaa useinkin, sen jälkeen taas ei juurikaan. Eikä aloitteilla ole sen kanssa mitään merkitystä, tai edes sillä kuinka parisuhteessa menee. Kun haluttaa niin haluttaa, vaikka mies olisi kuinka ärsyttävä mörökölli juuri silloin.
Sama minulla. En ole koskaan käyttänyt hormooneita, mutta monelle naiselle ne ovat melko arkinen vakiojuttu. Eihän keho ilmoita, että hei, nyt olisi paras aika raskautua sillä, että haluttaa niin halvatusti (poislukien aseksuaalit), jos keho kuvittelee jo olevansa raskaana.
Joudun itse aloittamaan pian hormoonilääkityksen sairauden takia ja olen kauhuissani miten se tulee vaikuttamaan seksuaalisuuteeni. Seksi on yksi elämäni iloista, ollut aina.
N39
Hormonaalinen ehkäisy vei minulta aikanaan halut miinukselle vuosiksi, mutta onneksi sain steriloinnin myötä ne pois. Oli todella outoa, kuinka tajusin, että minulla tekee mieli, tekee mieli niin, että en pysty enää paljon muuta edes ajattelemaan. Halukas aikani kesti hyvinkin pari vuotta ja olo oli muutenkin hyvin energinen ja hyvä. Niinpä vaihdevuosien alkaminen ja mahdollinen hormonikorvaushoito askarrutti aika paljon. En tiedä pätkääkään onko hoidoissa mitään yhteistä, en edes välitä ottaa selvää, mutta kaikki on mennyt tosi hyvin. Olen käyttänyt hormonikorvaushoitoa nyt vuoden ajan ja haluja on, kosteutta riittää ja mieli on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. lopetin ehdottelun, lämmittelyn ja ylimääräiset kosketukset
Eli käytännössä ilmoitit, ettet jatkossa halua seksiä. Miksi ihmeessä olette yhdessä?
En ilmoittanut. Jätin aloitteet ja tunnelman virittämisen hänelle.
Miksi ne olisivat yksin miehen vastuulla?
Jos ei ole muuta romantiikkaa ja läheisyyttä, minulla ei ainakaan edes herää haluja jotka saisivat tekemään aloitteen. Tottakai naisenkin kuuluu näitä tehdä, mutta vain miehen tekemänä sytyttävät naisen seksuaaliseen halun.
Naisen ja miehen halu herää eri asioista. Naisilla ei ole suoraan sanottuna mitään säännöllistä kassien tyhjennystarvetta, vaan haluaminen on "suurempi kohteliaisuus" ja (libidosta riippuen) voi olla aika henkinen asia.
Kyllä mua haluttaa välillä ilman aloitteitakin. Menee ihan suoraan kuukautiskierron mukaan. Puoliväliä kohti mennessä haluttaa useinkin, sen jälkeen taas ei juurikaan. Eikä aloitteilla ole sen kanssa mitään merkitystä, tai edes sillä kuinka parisuhteessa menee. Kun haluttaa niin haluttaa, vaikka mies olisi kuinka ärsyttävä mörökölli juuri silloin.
Sama minulla. En ole koskaan käyttänyt hormooneita, mutta monelle naiselle ne ovat melko arkinen vakiojuttu. Eihän keho ilmoita, että hei, nyt olisi paras aika raskautua sillä, että haluttaa niin halvatusti (poislukien aseksuaalit), jos keho kuvittelee jo olevansa raskaana.
Joudun itse aloittamaan pian hormoonilääkityksen sairauden takia ja olen kauhuissani miten se tulee vaikuttamaan seksuaalisuuteeni. Seksi on yksi elämäni iloista, ollut aina.
N39
Hormonaalinen ehkäisy vei minulta aikanaan halut miinukselle vuosiksi, mutta onneksi sain steriloinnin myötä ne pois. Oli todella outoa, kuinka tajusin, että minulla tekee mieli, tekee mieli niin, että en pysty enää paljon muuta edes ajattelemaan. Halukas aikani kesti hyvinkin pari vuotta ja olo oli muutenkin hyvin energinen ja hyvä. Niinpä vaihdevuosien alkaminen ja mahdollinen hormonikorvaushoito askarrutti aika paljon. En tiedä pätkääkään onko hoidoissa mitään yhteistä, en edes välitä ottaa selvää, mutta kaikki on mennyt tosi hyvin. Olen käyttänyt hormonikorvaushoitoa nyt vuoden ajan ja haluja on, kosteutta riittää ja mieli on hyvä.
Sama täällä, himotta aina vaan.
Jokaisella on oikeus etsiä yhteensopivaa kumppania. Minulle yhteensopiva on sellainen, joka on luonnostaan halukas, jonka luontainen reaktio jokaiseen elämän stressi- ja kuormitustilanteeseen ei ole haluttomuus ja jolle ei ole täysin mahdoton ajatus harrastaa seksiä joskus silloinkin kun se himo ei ole ylimmillään. Minä olen onneksi löytänyt sellaisen. Jos halut on pienet tai ailahtelevaiset ja kokee miellytysseksin ahdistavaksi, niin sitten voi varmaan käyttää omaakin järkeä siinä kumppanin valinnassa eikä ehdoin tahdoin iskeä sitä kaikista korkealibidoisinta tarjokasta.